Toyota Bank premiuje Lokatę Standard oprocentowaniem 8,4%
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Od 13 lutego Toyota Bank umożliwia wszystkim chcącym oszczędzać poprzez depozyty bankowe dostęp do ponadprzeciętnego oprocentowania. W ramach akcji „Lokata Standard z premią” zarówno obecni, jak i nowi klienci Banku zakładając lokaty standardowe na 6 miesięcy na łączną kwotę co najmniej 40 tys. zł., otrzymają dodatkową premię pieniężną. Dzięki temu mogą efektywnie zyskać 8,4% z zainwestowanego kapitału. Jedna osoba może założyć kilka lokat, zachowując tym samym elastyczny dostęp do ulokowanych środków.
„Lokata Standard z premią” to odpowiedź Toyota Bank na rynkowe potrzeby osób oszczędzających oraz poszukujących wiarygodnego miejsca na zdeponowanie swoich nadwyżek finansowych. Specjalna oferta skierowana jest zarówno do obecnych klientów, jak i osób zainteresowanych ulokowaniem swoich oszczędności w Banku bez konieczności zakładania konta. W akcji promocyjnej można można wziąć udział tylko do 31 marca.
Chcąc skorzystać z nowej propozycji Toyota Bank, należy zarejestrować się do akcji promocyjnej na stronie internetowej Banku https://www.toyotabank.pl/lokata-standard-premia i następnie w 100% online złożyć wniosek o jedną lub więcej Lokat Standard na 6 miesięcy, na łączną kwotę co najmniej 40 tys. zł. Lokaty te należy utrzymać przez minimum 4 miesiące. Wówczas Bank przyzna 200 zł premii, co automatycznie zwiększa efektywne oprocentowanie depozytu do poziomu 8,4% (standardowo 7,4% w skali roku). W przypadku klientów Toyota Bank, warunkiem skorzystania z atrakcyjnej oferty jest zarejestrowanie się w akcji, a następnie zwiększenie salda posiadanych w Banku depozytów na dzień 12 lutego poprzez założenie jednej lub więcej Lokat Standard na 6 miesięcy.
W ramach akcji promocyjnej jedna osoba może założyć nawet 10 lokat. Dzięki dywersyfikacji oszczędności na wielu depozytach, klient zachowuje elastyczny dostęp do swoich środków. W przypadku nieplanowanego zdarzenia i konieczności wypłaty pieniędzy np. z jednej lokaty, nie traci on atrakcyjnych korzyści na pozostałych depozytach i nadal ma szansę do zachowania premii, jeśli jego saldo na wszystkich depozytach łącznie nie spadnie poniżej 40 tyś. zł.
- W Toyota Bank regularnie wspieramy osoby oszczędzające w realizacji ich celów. Akcja „Lokata Standard z premią” to kolejna w ostatnich tygodniach możliwość uzyskania nie tylko bardzo korzystnego oprocentowania z ulokowanych środków, ale także możliwość otrzymania dodatkowego bonusu pieniężnego. Efektywny zysk z odsetek z lokat i dodatkowej premii, czyni naszą ofertę jedną z najatrakcyjniejszych na rynku - mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG
Mocny złoty wyzwaniem dla polskich eksporterów
Zatory płatnicze i spowolnienie gospodarcze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Ochrona środowiska
Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce
Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.
Zdrowie
Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem
Polacy z jednej strony wykazują już sporą świadomość problemu, jakim są choroby mózgu – jedna czwarta ma w swoim otoczeniu osoby dotknięte takim problemem. Z drugiej strony system nie odpowiada rosnącym potrzebom. Specjalistów jest zbyt mało, więc kolejki do neurologów czy psychiatrów się wydłużają. Alternatywą pozostaje korzystanie z wizyt komercyjnych, ale nie każdego na to stać. Towarzystwa naukowe i organizacje pozarządowe są zgodne co do tego, że potrzebne są nie tylko krajowe strategie, ale i europejski plan dla chorób mózgu.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.