Komunikaty PR

Toyota Bank premiuje Lokatę Standard oprocentowaniem 8,4%

2023-02-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Od 13 lutego Toyota Bank umożliwia wszystkim chcącym oszczędzać poprzez depozyty bankowe dostęp do ponadprzeciętnego oprocentowania. W ramach akcji „Lokata Standard z premią” zarówno obecni, jak i nowi klienci Banku zakładając lokaty standardowe na 6 miesięcy na łączną kwotę co najmniej 40 tys. zł., otrzymają dodatkową premię pieniężną. Dzięki temu mogą efektywnie zyskać 8,4% z zainwestowanego kapitału. Jedna osoba może założyć kilka lokat, zachowując tym samym elastyczny dostęp do ulokowanych środków.

„Lokata Standard z premią” to odpowiedź Toyota Bank na rynkowe potrzeby osób oszczędzających oraz poszukujących wiarygodnego miejsca na zdeponowanie swoich nadwyżek finansowych. Specjalna oferta skierowana jest zarówno do obecnych klientów, jak i osób zainteresowanych ulokowaniem swoich oszczędności w Banku bez konieczności zakładania konta. W akcji promocyjnej można można wziąć udział tylko do 31 marca.

Chcąc skorzystać z nowej propozycji Toyota Bank,  należy zarejestrować się do akcji promocyjnej na stronie internetowej Banku https://www.toyotabank.pl/lokata-standard-premia i następnie w 100% online złożyć wniosek o jedną lub więcej Lokat Standard na 6 miesięcy, na łączną kwotę co najmniej 40 tys. zł. Lokaty te należy utrzymać przez minimum 4 miesiące. Wówczas Bank przyzna 200 zł premii, co automatycznie zwiększa efektywne oprocentowanie depozytu do poziomu 8,4% (standardowo 7,4% w skali roku). W przypadku klientów Toyota Bank, warunkiem skorzystania z atrakcyjnej oferty jest zarejestrowanie się w akcji, a następnie zwiększenie salda posiadanych w Banku depozytów na dzień 12 lutego poprzez założenie jednej lub więcej Lokat Standard na 6 miesięcy.

W ramach akcji promocyjnej jedna osoba może założyć nawet 10 lokat. Dzięki dywersyfikacji oszczędności na wielu depozytach, klient zachowuje elastyczny dostęp do swoich środków. W przypadku nieplanowanego zdarzenia i konieczności wypłaty pieniędzy np. z jednej lokaty, nie traci on atrakcyjnych korzyści na pozostałych depozytach i nadal ma szansę do zachowania premii, jeśli jego saldo na wszystkich depozytach łącznie nie spadnie poniżej 40 tyś. zł.

- W Toyota Bank regularnie wspieramy osoby oszczędzające w realizacji ich celów. Akcja „Lokata Standard z premią” to kolejna w ostatnich tygodniach możliwość uzyskania nie tylko bardzo korzystnego oprocentowania z ulokowanych środków, ale także możliwość otrzymania dodatkowego bonusu pieniężnego. Efektywny zysk z odsetek z lokat i dodatkowej premii, czyni naszą ofertę jedną z najatrakcyjniejszych na rynku - mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG Biuro prasowe
2024-12-19 | 17:30

Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG

W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, jednym z kluczowych wyzwań pozostają zatory płatnicze. Rozwiązaniem, które nie tylko pomaga w zarządzaniu bieżącymi środkami, ale także
Finanse Mocny złoty wyzwaniem dla polskich eksporterów
2024-12-12 | 17:00

Mocny złoty wyzwaniem dla polskich eksporterów

Ożywienie na krajowym rynku w połączeniu ze spowolnieniem gospodarek strefy euro i umacniającym się złotym stanowi wyzwanie dla polskich eksporterów, rozliczających
Finanse Zatory płatnicze i spowolnienie gospodarcze
2024-12-04 | 17:30

Zatory płatnicze i spowolnienie gospodarcze

Zatory płatnicze, spadki w produkcji budowlano-montażowej czy niepokojące sygnały z europejskich rynków to tylko niektóre z czynników, które mogą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ochrona środowiska

Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce

Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.

Zdrowie

Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem

Polacy z jednej strony wykazują już sporą świadomość problemu, jakim są choroby mózgu – jedna czwarta ma w swoim otoczeniu osoby dotknięte takim problemem. Z drugiej strony system nie odpowiada rosnącym potrzebom. Specjalistów jest zbyt mało, więc kolejki do neurologów czy psychiatrów się wydłużają. Alternatywą pozostaje korzystanie z wizyt komercyjnych, ale nie każdego na to stać. Towarzystwa naukowe i organizacje pozarządowe są zgodne co do tego, że potrzebne są nie tylko krajowe strategie, ale i europejski plan dla chorób mózgu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.