Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank kontynuuje wprowadzanie korzystnych zmian w ofercie lokat, reagując na oczekiwania klientów. Bank podnosi oprocentowanie swojej flagowej Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy do odpowiednio 6,30% oraz 6,50% w skali roku. Warto dodać, że jeden klient może założyć aż 10 depozytów, na łączną kwotę nawet 1 mln złotych.
Jest to kolejna z serii zmian, które Toyota Bank wprowadza, by zapewnić klientom jeszcze lepsze warunki oszczędzania. Wcześniejsze zmiany obejmowały zwiększenie maksymalnej kwoty jednej Lokaty Plus do 100 000 zł. Z racji tego, że jeden klient może założyć do 10 depozytów, kwota ulokowanych środków może wynosić nawet 1 milion złotych.
Nowe oprocentowanie Lokaty Plus:
- na okres 6 miesięcy: 6,30% (wzrost o 0,7 p.p.)
- na okres 9 miesięcy: 6,50% (wzrost o 1,3 p.p.)
- Jesteśmy zaangażowani w dostarczanie innowacyjnych produktów i usług finansowych, które odpowiadają na zmieniające się realia rynkowe. Podwyższenie oprocentowania Lokaty Plus to kolejny krok w dążeniu do zapewnienia naszym klientom atrakcyjnych warunków oszczędzania. W ten sposób ponownie pokazujemy, że warto dołączyć do finansowego świata Toyoty - mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu Toyota Bank Polska S.A.
Lokata Plus oferuje atrakcyjne oprocentowanie w zależności od okresu depozytu, z kapitalizacją odsetek na koniec okresu Lokaty. Produkt jest dostępny dla posiadaczy dowolnego konta w Toyota Bank.
Nowa Tabela Oprocentowania jest dostępna pod adresem:
https://www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie
Więcej informacji o Lokacie Plus: https://www.toyotabank.pl/lokata-plus
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.