Toyota Bank podnosi oprocentowanie depozytów

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank po raz kolejny podnosi oprocentowanie lokat terminowych dla klientów indywidualnych. Największe podwyżki stawek dotyczą kilku wariantów Lokaty Standardowej oraz Lokaty Plus (zmiana z 2 na ponad 7%). Na zdecydowanie korzystniejsze odsetki mogą liczyć także posiadacze Moto Lokaty.
- Kilka miesięcy po naszych ostatnich podwyżkach oprocentowania depozytów proponujemy kolejne zmiany z korzyścią dla Klientów – zwiększamy rentowność lokat w najpopularniejszych wariantach. Zależy nam aby nasza oferta była konkurencyjna i służyła umocnieniu relacji z naszymi obecnymi Klientami, ale też przyciągała osoby, które dopiero chciałyby zacząć korzystać z naszych usług – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji.
Podwyżka oprocentowania objęła większość lokat w ofercie Toyota Bank. Najbardziej spektakularna zmiana dotyczy Lokaty Plus na 24 i 36 miesięcy – tutaj klienci otrzymają odpowiednio 7,20% oraz 6,20% (przed aktualizacją było to 2%). Około 1-procentowa podwyżka dotyczy także krótszych wariantów tego produktu (3, 6, 9 oraz 12-msc).
Skokowo wzrasta również oprocentowanie lokat standardowych, do których uruchomiania nie jest wymagane zakładanie konta w Toyota Bank. Lokata Standard na 24 miesiące oferuje teraz klientom odsetki na poziomie 7%, a wersja na 36 miesięcy 6%. Korzystana zmiana dotyczy także krótszych wariantów tego depozytu – od 3 do 12 miesięcy – klienci w każdym z krótszych okresów otrzymają od 7 do 7,4% w skali roku.
Z pewnością usatysfakcjonowani będą również posiadacze lub klienci, którzy dopiero zastanawiają się nad założeniem Lokaty Sprint na 180 lub 200 dni. Tutaj oprocentowanie wzrosło kolejno do 6,5 i 7,5% w skali roku.
Podwyżka oprocentowania nie ominęła także Moto Lokaty na 3 i 9 miesięcy. Toyota Bank na obu depozytach oferuje obecnie 6%, czyli aż o 2% więcej niż przed aktualizacją tabeli oprocentowania. Ponadto, klienci którzy korzystają z finansowania auta w Toyota Financial Services, mogą liczyć na dodatkowy bonus na każdej z lokat - wówczas zyskają nawet 7,50% w skali roku.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Ailleron Innovation Forum 2025: Przyszłość finansów zaczyna się tutaj
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje
Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Transport
Polscy inżynierowie pracują w Częstochowie nad systemami do zautomatyzowanej jazdy. Opracowali jeden z najszybszych komputerów na świecie

870 inżynierów w Częstochowie opracowuje, buduje i testuje zaawansowane komponenty dla motoryzacji, szczególnie w obszarze elektroniki i systemów wspomagania kierowcy ADAS. Jednym z nich jest superszybki komputer dla funkcji zautomatyzowanej jazdy. Centrum Inżynieryjne Elektroniki to część Grupy ZF, która jest jednym z największych dostawców branży motoryzacyjnej na świecie. To oznacza, że z rozwiązań opracowywanych przez polskich inżynierów korzystają producenci aut na całym świecie. Przed branżą stoi szereg wyzwań związanych m.in. z sytuacją geopolityczną i trendami, które definiują kierunek jej rozwoju.
Transport
Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.