Toyota Bank oferuje nawet 500 zł premii w ramach nowej Lokaty Sakura
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank startuje z wiosenną akcją promocyjną na nową Lokatę Sakura oprocentowaną na 5,8% w skali roku. Klienci, którzy założą i utrzymają depozyt przez określony czas oraz wykonają 5 transakcji kartą płatniczą, otrzymają nawet 500 zł premii. Muszą się jednak pośpieszyć - akcja promocyjna potrwa tylko do końca marca 2024 roku.
Lokata Sakura to nowy produkt Toyota Bank z oprocentowaniem wynoszącym 5,8% w skali roku, na którym klienci mogą zdeponować od 10 000 zł do 100 000 zł. Istnieje możliwość założenia 4 lokat, co w sumie pozwala na ulokowanie aż 400 000 zł. Lokata Sakura, jest lokatą nieodnawialną.
Wiosenna akcja promocyjna „Lokata Sakura z premią” skierowana jest wyłącznie do obecnych klientów Toyota Bank oraz dotyczy nowych środków. Minimalna kwota lokaty - pozwalająca skorzystać z akcji - wynosi 60 000 zł, a minimalna wymagana transakcyjność, to 5 transakcji kartą o łącznej wartości 500 zł miesięcznie w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2024 roku.
Dostępne są dwa warianty premii: za samo założenie i utrzymanie Lokaty Sakura (na kwotę minimum 60 000 zł), przysługuje premia w wysokości 300 zł. Natomiast za założenie, utrzymanie Lokaty Sakura (na minimum 60 000 zł) oraz spełnienie warunków transakcyjności, premia wynosi aż 500 zł.
- Lokata Sakura nie tylko zapewnia konkurencyjne oprocentowanie, ale także otwiera drzwi do potencjalnych dodatkowych korzyści w postaci premii. Dzięki wiosennej akcji promocyjnej, trwającej tylko do końca marca bieżącego roku, chcemy przede wszystkim nagrodzić naszych lojalnych klientów za ich stałe zaufanie i aktywność. Chcemy także pokazać, że wejście do finansowego świata Toyoty, wiąże się z wieloma systematycznymi benefitami - mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Szczegółowe informacje dotyczące akcji oraz formularz rejestracyjny, są dostępne na stronie internetowej Toyota Bank pod adresem: www.toyotabank.pl/lokata-sakura-z-premia
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG
Mocny złoty wyzwaniem dla polskich eksporterów
Zatory płatnicze i spowolnienie gospodarcze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.