Komunikaty PR

Toyota Bank oferuje nawet 500 zł premii w ramach nowej Lokaty Sakura

2024-03-20  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank startuje z wiosenną akcją promocyjną na nową Lokatę Sakura oprocentowaną na 5,8% w skali roku. Klienci, którzy założą i utrzymają depozyt przez określony czas oraz wykonają 5 transakcji kartą płatniczą, otrzymają nawet 500 zł premii. Muszą się jednak pośpieszyć - akcja promocyjna potrwa tylko do końca marca 2024 roku.

Lokata Sakura to nowy produkt Toyota Bank z oprocentowaniem wynoszącym 5,8% w skali roku, na którym klienci mogą zdeponować od 10 000 zł do 100 000 zł. Istnieje możliwość założenia 4 lokat, co w sumie pozwala na ulokowanie aż 400 000 zł. Lokata Sakura, jest lokatą nieodnawialną.

Wiosenna akcja promocyjna „Lokata Sakura z premią” skierowana jest wyłącznie do obecnych klientów Toyota Bank oraz dotyczy nowych środków. Minimalna kwota lokaty - pozwalająca skorzystać z akcji - wynosi 60 000 zł, a minimalna wymagana transakcyjność, to 5 transakcji kartą o łącznej wartości 500 zł miesięcznie w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2024 roku.

Dostępne są dwa warianty premii: za samo założenie i utrzymanie Lokaty Sakura (na kwotę minimum 60 000 zł), przysługuje premia w wysokości 300 zł. Natomiast za założenie, utrzymanie Lokaty Sakura (na minimum 60 000 zł) oraz spełnienie warunków transakcyjności, premia wynosi aż 500 zł.

- Lokata Sakura nie tylko zapewnia konkurencyjne oprocentowanie, ale także otwiera drzwi do potencjalnych dodatkowych korzyści w postaci premii. Dzięki wiosennej akcji promocyjnej, trwającej tylko do końca marca bieżącego roku, chcemy przede wszystkim nagrodzić naszych lojalnych klientów za ich stałe zaufanie i aktywność. Chcemy także pokazać, że wejście do finansowego świata Toyoty, wiąże się z wieloma systematycznymi benefitami - mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

Szczegółowe informacje dotyczące akcji oraz formularz rejestracyjny, są dostępne na stronie internetowej Toyota Bank pod adresem: www.toyotabank.pl/lokata-sakura-z-premia

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Finanse Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Przyszłość finansów zaczyna się tutaj
2025-05-28 | 09:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Przyszłość finansów zaczyna się tutaj

W odpowiedzi na realne potrzeby sektora finansowego, zespół Ailleron powołał do życia Ailleron Innovation Forum (AIF) – wydarzenie skoncentrowane na wymianie wiedzy, praktycznych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.