Komunikaty PR

Toyota Bank: Letnia edycja promocji Kredytu Toyota Easy dla samochodów używanych

2023-07-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank ogłasza wprowadzenie nowej edycji promocji Kredytu Niższych Rat Toyota Easy, dostępnej dla samochodów używanych. Promocja zapewnia klientom możliwość skorzystania z preferencyjnych warunków finansowania, obniżonej prowizji oraz znaczącego zmniejszenia miesięcznej raty, nawet o 40%.

Toyota Easy Lato to idealne rozwiązanie dla osób zainteresowanych niskimi ratami kredytowymi, jednocześnie poszukujących samochodu używanego. Promocja obejmuje auta wszystkich marek dostępnych w serwisie Toyota Pewne Auto, co daje klientom szeroki wybór pojazdów spełniających ich oczekiwania.

Główne korzyści, jakie oferuje Kredyt Niższych Rat Toyota Easy, to:

  • Obniżona prowizja: Toyota Bank Polska minimalizuje koszty transakcyjne, umożliwiając klientom skorzystanie z atrakcyjnej oferty.
  • Rata miesięczna niższa nawet o 40%: Pozwala na odciążenie domowego budżetu klienta.
  • Dotyczy aut wszystkich marek dostępnych w serwisie Toyota Pewne Auto: Promocja obejmuje samochody używane różnych marek, dając klientom szansę wyboru spośród szerokiego asortymentu pojazdów.

Kredyt Niższych Rat Toyota Easy Lato to rozwiązanie stworzone dla osób, które cenią sobie elastyczność i preferencyjne warunki finansowania. Oferuje on korzystne oprocentowanie na poziomie 9,99% oraz prowizję do 1,0%. Dodatkowo, został wprowadzony nowy, 24 miesięczny okres finansowania. Dzięki temu Toyota Bank zapewnia jeszcze bardziej elastyczny czas kredytowania, dostosowany do indywidualnych potrzeb klienta.

Promocja jest ważna do 6 października 2023 roku i dotyczy samochodów używanych.

- Kredyt Niższych Rat Toyota Easy jest odpowiedni dla osób, które poszukują samochodu, a zależy im na niskiej racie, niskiej wpłacie, możliwości częstszej wymiany auta oraz elastyczności. Klient na koniec umowy, sam decyduje, w jaki sposób chce zakończyć kredyt – mówi Jakub Sakowski, Specjalista ds. Rozwoju Produktów w Toyota Bank.

Kredyt Niższych Rat Toyota Easy działa na trzech prostych zasadach:

  1. Wybierasz: Klient ma możliwość samodzielnego ustalenia wysokości wpłaty własnej na zakup auta.
  2. Korzystasz: Dzięki korzystnemu wyliczeniu, rata miesięczna jest ustalana na podstawie ceny samochodu pomniejszonej o wartość wpłaty własnej oraz ostatniej raty.
  3. Wymieniasz: Po zakończeniu okresu kredytowania, klient może wybrać jedną z trzech opcji zakończenia umowy: wymienić auto na nowsze, spłacić ostatnią ratę w całości zatrzymać obecną Toyotę lub zamienić ostatnią ratę na wygodny system płatności miesięcznych w ramach nowej umowy kredytowej.

Aby skorzystać z promocji, wystarczy odwiedzić salon Dilera i wybrać samochód. Następnie wypełnić wniosek o finansowanie oraz przedstawić dokumenty tożsamości oraz finansowe.

Szczegóły na temat promocyjnej oferty oraz jej Regulamin znajdują się na stronie: https://www.toyotabank.pl/toyota-easy-uzywane-promocja

Reprezentatywny przykład dla Kredytu Toyota Easy „Lato” na zakup używanego samochodu w cenie 96 661,00 zł, wpłata własna 40 353,00 zł, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 10,90 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 56 308,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 73 824,33 zł, oprocentowanie zmienne 9,99 %, całkowity koszt kredytu 17 516,33 (w tym prowizja 1,00 % (563,08 zł) odsetki 16 953,25 zł), 47 miesięcznych rat równych w wysokości 1 012,39  zł i ostatnią 48 ratą w wysokości 26 242,00 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2023-07-05 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej

Jednym z wyzwań, z jakim mierzą się firmy faktoringowe, są przypadki oszustw związanych z dublowaniem obsługi tych samych faktur przez różne podmioty. Nowa platforma SWIFF (System
Finanse „Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
2024-11-04 | 17:30

„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe

Internet to nieskończona przestrzeń możliwości i wygody, ale również potencjalne pole pułapek. Z roku na rok rośnie liczba zagrożeń związanych z aktywnością online, od oszustw
Finanse Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
2024-10-22 | 16:00

Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami

W obliczu wymagającej sytuacji gospodarczej, zarządzanie płynnością finansową firm staje się coraz większym wyzwaniem. Zmienne warunki makroekonomiczne, wyższe koszty prowadzenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.