Toruński Czystojak dezynfekuje dłonie Polakom!
Agencja Face IT
Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/
W obliczu pandemii koronawirusa dezynfekcja dłoni zyskała na znaczeniu wśród polskiego społeczeństwa. Dziś kilkanaście razy dziennie dezynfekujemy nie tylko ręce, ale również przedmioty, których dotykamy. Szczególnie ważne jest, by w przestrzeni publicznej stworzyć poczucie bezpieczeństwa i zapewnienie higieny. Naprzeciw nowym wymaganiom Polaków wyszła toruńska firma Graffico produkując specjalnie dedykowaną stację z pomiarem temperatury do bezdotykowej dezynfekcji dłoni o nowoczesnym designie, która nie tylko zapewnia komfortowe odkażanie, ale także świetnie komponuje się w każdym wnętrzu. Czystojak zakupiło już blisko 2 tysiące zadowolonych kontrahentów.
Stojak do dezynfekcji firmy Graffico, który łączy w sobie najwyższą jakość i design zapewnia bezpieczeństwo klientowi w każdym wieku i w każdym wnętrzu. Urządzenie o unikatowym wyglądzie pełnym ciepłych barw i niepowtarzalnych wzorów przyciąga uwagę już od wejścia do danego obiektu zachęcając w przyjazny sposób do higieny dłoni zarówno dzieci, młodzież jak i starsze pokolenie.
– Stacja do dezynfekcji rąk, którą stworzyliśmy, jest wynikiem naszych doświadczeń związanych z brandingiem oraz sugestiami naszych klientów o zapotrzebowanie na takiego rodzaju urządzenia. Firmy nie chcą inwestować w tymczasowe, domowe lub łazienkowe zwykłe dyspensery, które są nietrwałe i nieprzystosowane do użytkowania przemysłowego. Nasz produkt – Czystojak – wypełnił lukę potrzeb sieci handlowych i placówek publicznych w całym kraju, zapewniając bezpieczeństwo ich potencjalnym klientom – mówi Jarosław Włodarczyk, właściciel firmy Graffico. Zachowanie higieny w miejscach publicznych jest jedną z podstawowych form unikania zarażenia. Dlatego tak ważne jest, aby uświadomić sobie, że stacja dezynfekcji rąk jest produktem na lata, a nie jednorazową inwestycją. Dodatkowo Czystojak wyposażony jest w elektroniczny system pomiaru temperatury.
– W gronie naszych klientów znaleźli się m.in. Amic Energy, KGHM, sieć galerii handlowych i wiele przedszkoli oraz szkół. To dla nich wprowadziliśmy na rynek produkt, który nie tylko naturalnie wpisuje się w dane otoczenie zapewniając bezpieczeństwo, ale design również przyciąga estetycznym i oryginalnym wyglądem, pasując do każdego wnętrza. Chcieliśmy, by osoby korzystające z Czystojaka czuły, że otoczenie, w którym się znajdują, zastosowało odpowiednie środki zapobiegawcze zakażeniom – podsumowuje Aleksandra Manewicz, Dyrektor ds. Marketingu, Graffico.
Czystojak produkowany w Toruniu posiada atest Państwowego Zakładu Higieny i jest zastrzeżony w Europejskim Urzędzie ds. Własności Intelektualnej. Jest przeznaczony do intensywnego użytkowania oraz przystosowany do aplikowania dowolnego płynu dezynfekującego w ilościach zapewniających komfort korzystania, ale i oszczędność. Pomiar temperatury dokonywany jest automatycznie podczas dezynfekcji dłoni. Dezynfektor marki Graffico nie tylko spełnia wymagania techniczne na najwyższym poziomie, ale również spełnia funkcje wizualne. Nowoczesny i elegancki design urządzenia sprawia, że staje się on atrakcyjnym elementem każdego wnętrza, wzbudzając zainteresowanie i zachęcając tym samym do dbania o higienę. Dodatkowo firma proponując różne modele Czystojaka zaspokaja potrzeby najbardziej wymagających klientów w każdym wieku.
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.