Toruński Czystojak dezynfekuje dłonie Polakom!
Agencja Face IT
Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/
W obliczu pandemii koronawirusa dezynfekcja dłoni zyskała na znaczeniu wśród polskiego społeczeństwa. Dziś kilkanaście razy dziennie dezynfekujemy nie tylko ręce, ale również przedmioty, których dotykamy. Szczególnie ważne jest, by w przestrzeni publicznej stworzyć poczucie bezpieczeństwa i zapewnienie higieny. Naprzeciw nowym wymaganiom Polaków wyszła toruńska firma Graffico produkując specjalnie dedykowaną stację z pomiarem temperatury do bezdotykowej dezynfekcji dłoni o nowoczesnym designie, która nie tylko zapewnia komfortowe odkażanie, ale także świetnie komponuje się w każdym wnętrzu. Czystojak zakupiło już blisko 2 tysiące zadowolonych kontrahentów.
Stojak do dezynfekcji firmy Graffico, który łączy w sobie najwyższą jakość i design zapewnia bezpieczeństwo klientowi w każdym wieku i w każdym wnętrzu. Urządzenie o unikatowym wyglądzie pełnym ciepłych barw i niepowtarzalnych wzorów przyciąga uwagę już od wejścia do danego obiektu zachęcając w przyjazny sposób do higieny dłoni zarówno dzieci, młodzież jak i starsze pokolenie.
– Stacja do dezynfekcji rąk, którą stworzyliśmy, jest wynikiem naszych doświadczeń związanych z brandingiem oraz sugestiami naszych klientów o zapotrzebowanie na takiego rodzaju urządzenia. Firmy nie chcą inwestować w tymczasowe, domowe lub łazienkowe zwykłe dyspensery, które są nietrwałe i nieprzystosowane do użytkowania przemysłowego. Nasz produkt – Czystojak – wypełnił lukę potrzeb sieci handlowych i placówek publicznych w całym kraju, zapewniając bezpieczeństwo ich potencjalnym klientom – mówi Jarosław Włodarczyk, właściciel firmy Graffico. Zachowanie higieny w miejscach publicznych jest jedną z podstawowych form unikania zarażenia. Dlatego tak ważne jest, aby uświadomić sobie, że stacja dezynfekcji rąk jest produktem na lata, a nie jednorazową inwestycją. Dodatkowo Czystojak wyposażony jest w elektroniczny system pomiaru temperatury.
– W gronie naszych klientów znaleźli się m.in. Amic Energy, KGHM, sieć galerii handlowych i wiele przedszkoli oraz szkół. To dla nich wprowadziliśmy na rynek produkt, który nie tylko naturalnie wpisuje się w dane otoczenie zapewniając bezpieczeństwo, ale design również przyciąga estetycznym i oryginalnym wyglądem, pasując do każdego wnętrza. Chcieliśmy, by osoby korzystające z Czystojaka czuły, że otoczenie, w którym się znajdują, zastosowało odpowiednie środki zapobiegawcze zakażeniom – podsumowuje Aleksandra Manewicz, Dyrektor ds. Marketingu, Graffico.
Czystojak produkowany w Toruniu posiada atest Państwowego Zakładu Higieny i jest zastrzeżony w Europejskim Urzędzie ds. Własności Intelektualnej. Jest przeznaczony do intensywnego użytkowania oraz przystosowany do aplikowania dowolnego płynu dezynfekującego w ilościach zapewniających komfort korzystania, ale i oszczędność. Pomiar temperatury dokonywany jest automatycznie podczas dezynfekcji dłoni. Dezynfektor marki Graffico nie tylko spełnia wymagania techniczne na najwyższym poziomie, ale również spełnia funkcje wizualne. Nowoczesny i elegancki design urządzenia sprawia, że staje się on atrakcyjnym elementem każdego wnętrza, wzbudzając zainteresowanie i zachęcając tym samym do dbania o higienę. Dodatkowo firma proponując różne modele Czystojaka zaspokaja potrzeby najbardziej wymagających klientów w każdym wieku.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.