TomTom dostarczy ulepszoną nawigację do pojazdów IVECO
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, został wybrany przez IVECO, markę należącą do Iveco Group, wiodącego na rynku producenta lekkich, średnich i ciężkich pojazdów użytkowych, do zasilania jej rozwiązania nawigacyjnego w pojazdach na całym świecie.
Nowy, lekki pojazd użytkowy IVECO Daily, elektryczny eDaily i ciężarówka S-Way będą wyposażone w pełen pakiet nawigacyjny TomTom. Obejmuje on mapy, niestandardowe trasy dla ciężarówek, informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym i usługi connected. Rozwiązanie jest dodatkowo wzbogacone o zaawansowaną łączność, zaprojektowaną w celu maksymalizacji czasu pracy i umożliwienia bezprzewodowych aktualizacji. Dzięki temu obsługa staje się wydajna i wygodna zarówno dla kierowców, jak i operatorów. Otrzymują oni rozwiązanie, które zapewnia dokładność tras, skraca czas podróży i poprawia komfort użytkowania.
„Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z IVECO, aby opracować nowe rozwiązania, które zaspokoją stale zmieniające się potrzeby kierowców i operatorów flot oraz całej branży logistycznej” - powiedział Mike Schoofs, Chief Revenue Officer, TomTom. „Zapewniając firmom płynny dostęp do aktualnych i precyzyjnych danych lokalizacyjnych, umożliwiamy ulepszoną nawigację dla flot w pełni elektrycznych, mieszanych lub zasilanych gazem, aby pomóc zoptymalizować ich działania”.
„W IVECO nieustannie dążymy do ulepszania naszej oferty usług, aby zapewnić kompletne rozwiązania w zakresie mobilności, które zaspokajają konkretne potrzeby naszych klientów” - powiedział Lorenzo Marangio, Head of IVECO Service Solutions. „Wykorzystując wiodące w branży mapy, oprogramowanie nawigacyjne i informacje o ruchu drogowym TomTom, możemy zaoferować zaawansowane rozwiązanie, dostosowane do lepszej optymalizacji dostaw floty, poprawy doświadczenia kierowcy oraz zwiększenia ogólnej wydajności biznesowej naszych klientów”.
Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.