Komunikaty PR

TomTom dostarczy ulepszoną nawigację do pojazdów IVECO

2024-10-09  |  01:00
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, został wybrany przez IVECO, markę należącą do Iveco Group, wiodącego na rynku producenta lekkich, średnich i ciężkich pojazdów użytkowych, do zasilania jej rozwiązania nawigacyjnego w pojazdach na całym świecie.

Nowy, lekki pojazd użytkowy IVECO Daily, elektryczny eDaily i ciężarówka S-Way będą wyposażone w pełen pakiet nawigacyjny TomTom. Obejmuje on mapy, niestandardowe trasy dla ciężarówek, informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym i usługi connected. Rozwiązanie jest dodatkowo wzbogacone o zaawansowaną łączność, zaprojektowaną w celu maksymalizacji czasu pracy i umożliwienia bezprzewodowych aktualizacji. Dzięki temu obsługa staje się wydajna i wygodna zarówno dla kierowców, jak i operatorów. Otrzymują oni rozwiązanie, które zapewnia dokładność tras, skraca czas podróży i poprawia komfort użytkowania.

„Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z IVECO, aby opracować nowe rozwiązania, które zaspokoją stale zmieniające się potrzeby kierowców i operatorów flot oraz całej branży logistycznej” - powiedział Mike Schoofs, Chief Revenue Officer, TomTom. „Zapewniając firmom płynny dostęp do aktualnych i precyzyjnych danych lokalizacyjnych, umożliwiamy ulepszoną nawigację dla flot w pełni elektrycznych, mieszanych lub zasilanych gazem, aby pomóc zoptymalizować ich działania”.

„W IVECO nieustannie dążymy do ulepszania naszej oferty usług, aby zapewnić kompletne rozwiązania w zakresie mobilności, które zaspokajają konkretne potrzeby naszych klientów” - powiedział Lorenzo Marangio, Head of IVECO Service Solutions. „Wykorzystując wiodące w branży mapy, oprogramowanie nawigacyjne i informacje o ruchu drogowym TomTom, możemy zaoferować zaawansowane rozwiązanie, dostosowane do lepszej optymalizacji dostaw floty, poprawy doświadczenia kierowcy oraz zwiększenia ogólnej wydajności biznesowej naszych klientów”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III Biuro prasowe
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana
Motoryzacja Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik
2024-12-19 | 18:00

Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik

Prawidłowa obsługa kuli haka holowniczego wymaga podstawowej wiedzy technicznej. W zależności od tego, jaki rodzaj głowicy zaczepowej wybierzemy, ma ona wpływ na sposób eksploatacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.