Thermaflex z nowym sklepem internetowym
Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Thermaflex, firma dostarczająca trwałe oraz przyjazne środowisku izolacje techniczne do instalacji grzewczych, sanitarnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych oraz chłodniczych stworzyła nowy sklep internetowy. Inwestycja w internetowy kanał sprzedaży to odpowiedź firmy na wprowadzenie dystansu społecznego spowodowanego pandemią konorawirusa oraz rosnącą popularnością handlu online.
Thermaflex słynie z jakości wyrobów oraz wysokiego poziomu obsługi swoich klientów. Nowy sklep internetowy Thermaflex ma jeszcze bardziej usprawnić proces realizacji zamówień, by zagwarantować odbiorcom najwyższą jakość zakupów niezależnie od bieżących obostrzeń.
- Powstanie sklepu internetowego Thermaflex jest odpowiedzią na obostrzenia i trudności, z którymi przyszło się mierzyć instalatorom i inwestorom od początku wybuchu pandemii koronawirusa. Dystans społeczny i przymusowa izolacja sprawiły, że stworzenie narzędzia do zakupu naszych rozwiązań bez wychodzenia z domu stało się koniecznością, która w czasach niepewności pozwoli zagwarantować naszym kontrahentom wysokiej jakości obsługę – mówi Karolina Król, koordynator ds. marketingu z firmy Thermaflex.
Asortyment i sklep internetowy Thermaflex dedykowane są w głównej mierze obecnym dystrybutorom, instalatorom i firmom wykonawczym oraz innym przedstawicielom szeroko pojętej branży budowlanej.
- Nasza oferta jest stworzona w taki sposób, by dostarczać klientom kompletne systemy izolacji obejmujące maty, otuliny, gotowe kształtki i narzędzia, które dostosowane są do rygorystycznych norm prawnych oraz spełniają wysokie wymagania dotyczące ekologii i dbania o środowisko – dodaje Karolina Król.
Zakładki sprzedażowe nowego sklepu internetowego Thermaflex podzielone są tematycznie na produkty sanitarne i grzewcze, chłodnictwo i klimatyzację, rozwiązania solarne oraz asortyment uzupełniający, czyli narzędzia i akcesoria. Każda z kategorii produktowych jest czytelnie podzielona, by zoptymalizować czas potrzebny na wyszukanie pożądanych rozwiązań. Nowy sklep internetowy Thermaflex ma zapewnić klientom prostą i intuicyjną obsługę. Nowa platforma jest ściśle połączona z systemem operacyjno-sprzedażowym, z którego firma dotychczas korzystała.
Thermaflex w swojej działalności podkreśla chęć maksymalizacji korzyści dla Klienta oraz optymalizacji procesów. Nowy sklep internetowy będzie rozwijany w oparciu o odczucia odbiorców, którzy na co dzień korzystają z nowej platformy sprzedażowej.
- Na klientów nowego sklepu internetowego Thermaflex czeka ankieta sprawdzającą poziom zadowolenia odbiorców z nowo oddanego do użytku narzędzia. Chcemy wiedzieć, czego w sklepie być może brakuje i co jeszcze możemy zrobić, by był on coraz lepszy. Cenne wskazówki i odczucia użytkowników sklepu to będą wytyczały kierunek rozwoju naszej nowej platformy sprzedażowej – dodaje Karolina Król z Thermaflex.
Niezależnie od aktualnej sytuacji epidemicznej, nowy sklep internetowy Thermaflex umożliwia natychmiastowe złożenie zamówienia, szybką dostawę, a także nieograniczony dostęp do produktów oferowanych przez firmę Thermaflex – bez wychodzenia z domu. Na https://webshop.thermaflex.com/?language=PL instalatorzy, firmy wykonawcze, sprzedawcy i inni nasi obecni oraz przyszli partnerzy biznesowi mogą bezproblemowo zamówić otuliny i maty izolacyjne, narzędzia czy kable grzewcze zapobiegające zamarzaniu wody w rurach – a wszystko to bezpośrednio od producenta.
Thermaflex działa jako światowa organizacja, z silną obecnością na rynkach. Zapewnia inteligentne i trwałe rozwiązania dla dystrybucji ogrzewania, chłodnictwa oraz wody pitnej. W Polsce firma obecna jest od 1992 roku, gwarantując rozwiązania na bazie poliolefin dla branży instalacyjnej. Organizacja przyczynia się do zrównoważonego rozwoju i redukowania strat energii, poprzez tworzenie, rozwój i integrację systemów skoncentrowanych na skutecznym zabezpieczeniu instalacji przesyłowych. Współtworzy innowacyjne rozwiązania, dostosowane do nowych wyzwań i potrzeb rynku.
Sukces inwestycji mieszkalnej – o czym musisz pamiętać?
Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?
Zakup czy budowa domu? Jak wybrać, oszczędzając czas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.