Komunikaty PR

Thermaflex z nowym sklepem internetowym

2021-02-05  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

Thermaflex, firma dostarczająca trwałe oraz przyjazne środowisku izolacje techniczne do instalacji grzewczych, sanitarnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych oraz chłodniczych stworzyła nowy sklep internetowy. Inwestycja w internetowy kanał sprzedaży to odpowiedź firmy na wprowadzenie dystansu społecznego spowodowanego pandemią konorawirusa oraz rosnącą popularnością handlu online.

Thermaflex słynie z jakości wyrobów oraz wysokiego poziomu obsługi swoich klientów. Nowy sklep internetowy Thermaflex ma jeszcze bardziej usprawnić proces realizacji zamówień, by zagwarantować odbiorcom najwyższą jakość zakupów niezależnie od bieżących obostrzeń.

- Powstanie sklepu internetowego Thermaflex jest odpowiedzią na obostrzenia i trudności, z którymi przyszło się mierzyć instalatorom i inwestorom od początku wybuchu pandemii koronawirusa. Dystans społeczny i przymusowa izolacja sprawiły, że stworzenie narzędzia do zakupu naszych rozwiązań bez wychodzenia z domu stało się koniecznością, która w czasach niepewności pozwoli zagwarantować naszym kontrahentom wysokiej jakości obsługę  – mówi Karolina Król, koordynator ds. marketingu z firmy Thermaflex.

Asortyment i sklep internetowy Thermaflex dedykowane są w głównej mierze obecnym dystrybutorom, instalatorom i firmom wykonawczym oraz innym przedstawicielom szeroko pojętej branży budowlanej.

- Nasza oferta jest stworzona w taki sposób, by dostarczać klientom kompletne systemy izolacji obejmujące maty, otuliny, gotowe kształtki i narzędzia, które dostosowane są do rygorystycznych norm prawnych oraz spełniają wysokie wymagania dotyczące ekologii i dbania o środowisko – dodaje Karolina Król.

Zakładki sprzedażowe nowego sklepu internetowego Thermaflex podzielone są tematycznie na produkty sanitarne i grzewcze, chłodnictwo i klimatyzację, rozwiązania solarne oraz asortyment uzupełniający, czyli narzędzia i akcesoria. Każda z kategorii produktowych jest czytelnie podzielona, by zoptymalizować czas potrzebny na wyszukanie pożądanych rozwiązań. Nowy sklep internetowy Thermaflex ma zapewnić klientom prostą i intuicyjną obsługę. Nowa platforma jest ściśle połączona z systemem operacyjno-sprzedażowym, z którego firma dotychczas korzystała.

Thermaflex w swojej działalności podkreśla chęć maksymalizacji korzyści dla Klienta oraz optymalizacji procesów. Nowy sklep internetowy będzie rozwijany w oparciu o odczucia odbiorców, którzy na co dzień korzystają z nowej platformy sprzedażowej.

- Na klientów nowego sklepu internetowego Thermaflex czeka ankieta sprawdzającą poziom zadowolenia odbiorców z nowo oddanego do użytku narzędzia. Chcemy wiedzieć, czego w sklepie być może brakuje i co jeszcze możemy zrobić, by był on coraz lepszy. Cenne wskazówki i odczucia użytkowników sklepu to będą wytyczały kierunek rozwoju naszej nowej platformy sprzedażowej – dodaje Karolina Król z Thermaflex.

Niezależnie od aktualnej sytuacji epidemicznej, nowy sklep internetowy Thermaflex umożliwia natychmiastowe złożenie zamówienia, szybką dostawę, a także nieograniczony dostęp do produktów oferowanych przez firmę Thermaflex – bez wychodzenia z domu. Na https://webshop.thermaflex.com/?language=PL instalatorzy, firmy wykonawcze, sprzedawcy i inni nasi obecni oraz przyszli partnerzy biznesowi mogą bezproblemowo zamówić otuliny i maty izolacyjne, narzędzia czy kable grzewcze zapobiegające zamarzaniu wody w rurach – a wszystko to bezpośrednio od producenta.

Thermaflex działa jako światowa organizacja, z silną obecnością na rynkach. Zapewnia inteligentne i trwałe rozwiązania dla dystrybucji ogrzewania, chłodnictwa oraz wody pitnej. W Polsce firma obecna jest od 1992 roku, gwarantując rozwiązania na bazie poliolefin dla branży instalacyjnej.  Organizacja przyczynia się do zrównoważonego rozwoju i redukowania strat energii, poprzez tworzenie, rozwój i integrację systemów skoncentrowanych na skutecznym zabezpieczeniu instalacji przesyłowych. Współtworzy innowacyjne rozwiązania, dostosowane do nowych wyzwań i potrzeb rynku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Sukces inwestycji mieszkalnej – o czym musisz pamiętać? Biuro prasowe
2024-04-16 | 13:15

Sukces inwestycji mieszkalnej – o czym musisz pamiętać?

Rozpoczynając przygodę z inwestycją mieszkalną, droga do sukcesu może być pełna pułapek i wyzwań. Dlatego też warto skorzystać z wiedzy ekspertów, którzy dzielą się
Dom Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?
2024-04-16 | 13:10

Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?

Jak pokazują najnowsze badania, 17% Polaków nie lubi robić prania. Nie lubimy też przyrządzania posiłków (34% badanych), sprzątania domu (32%) czy robienia codziennych
Dom Zakup czy budowa domu? Jak wybrać, oszczędzając czas
2024-04-04 | 11:00

Zakup czy budowa domu? Jak wybrać, oszczędzając czas

Decydując się na własny dom, mamy świadomość wagi tej decyzji, ponieważ często traktujemy taką nieruchomość jako już docelową, gdzie osiądziemy na dłużej. Coraz więcej firm

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.