TESLA zaprezentowała nowości smart home podczas targów IFA 2023
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
W tym roku impreza trwała od 1 do 5 września. Wśród wystawców pojawiła się również TESLA, które zaprezentowała wiele różnych nowości z kategorii smart home.
Elektroniczna niania, inteligentna waga i nie tylko. Smart produkty TESLA można było zobaczyć na IFA 2023
Rozwiązanie prezentowane na IFA to przykład tego, jak współczesny świat coraz bardziej otwiera się na procesy automatyzacji oraz internet rzeczy (IoT). Między markami, które zajmują się urządzeniami typu smart jest TESLA. Przedstawiciele firmy mieli możliwość zaprezentowania wielu interesujących inteligentnych sprzętów do użytku domowego.
Wśród nich znalazła się na przykład inteligentna elektroniczna niania wraz z funkcjonalnym ekranem (TESLA Smart Camera Baby and Display BD300). Przyjemnie wyglądająca kamera wyposażona jest w czujniki wykrywania ruchu, dźwięku, temperatury oraz wilgotności powietrza. Rodzice wiedzą, czy z ich maluchem dzieje się coś niedobrego, obserwując go na dołączonym ekranie. Mogą to jednak robić także w aplikacji TESLA Smart na telefonie lub tablecie.
Inna prezentowana propozycja to inteligentna waga (TESLA Smart Composition Scale SC100), którą również można sparować z aplikacją. Trafią tam informacje nie tylko o tym, ile ważymy, ale również o naszym BMI, tkance tłuszczowej czy wieku metabolicznym.
TESLA pokazała również rozmaite inteligentne czujniki, na przykład umożliwiający śledzenie temperatury oraz wilgotności (TESLA Smart Sensor Temperature and Humidity Display). Jego cyfrowy wyświetlacz umożliwia łatwe odczytanie tego, jakie warunki panują w danym miejscu domu. Tu również można skorzystać z aplikacji TESLA Smart, gdzie znajdziemy więcej detali na temat pomiarów dokonanych przez czujnik.
Smart produkty TESLA wśród najlepiej sprzedających się urządzeń z obsługą Tuya Smart
Produkty TESLA można było znaleźć także na stoisku platformy rozwiązań IoT i sztucznej inteligencji Tuya Smart jako jeden z bestsellerów. Takie osiągnięcie jest uznawane przez producenta za świadectwo zaangażowania w innowację, zrównoważony rozwój oraz dostarczanie nowoczesnych technologii, w których chodzi o to, by poprawić jakość życia. TESLA jest oddana tworzeniu bardziej inteligentnej i zielonej przyszłości dla wszystkich - możemy przeczytać na oficjalnym profilu firmy na LinkedIn.
Zachęcamy do obserwowania
profilu TESLA Smart Polska w social media:
https://www.facebook.com/teslasmartpl
https://www.instagram.com/teslasmartpl/
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.