TESLA zaprezentowała nowości smart home podczas targów IFA 2023

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
W tym roku impreza trwała od 1 do 5 września. Wśród wystawców pojawiła się również TESLA, które zaprezentowała wiele różnych nowości z kategorii smart home.
Elektroniczna niania, inteligentna waga i nie tylko. Smart produkty TESLA można było zobaczyć na IFA 2023
Rozwiązanie prezentowane na IFA to przykład tego, jak współczesny świat coraz bardziej otwiera się na procesy automatyzacji oraz internet rzeczy (IoT). Między markami, które zajmują się urządzeniami typu smart jest TESLA. Przedstawiciele firmy mieli możliwość zaprezentowania wielu interesujących inteligentnych sprzętów do użytku domowego.
Wśród nich znalazła się na przykład inteligentna elektroniczna niania wraz z funkcjonalnym ekranem (TESLA Smart Camera Baby and Display BD300). Przyjemnie wyglądająca kamera wyposażona jest w czujniki wykrywania ruchu, dźwięku, temperatury oraz wilgotności powietrza. Rodzice wiedzą, czy z ich maluchem dzieje się coś niedobrego, obserwując go na dołączonym ekranie. Mogą to jednak robić także w aplikacji TESLA Smart na telefonie lub tablecie.
Inna prezentowana propozycja to inteligentna waga (TESLA Smart Composition Scale SC100), którą również można sparować z aplikacją. Trafią tam informacje nie tylko o tym, ile ważymy, ale również o naszym BMI, tkance tłuszczowej czy wieku metabolicznym.
TESLA pokazała również rozmaite inteligentne czujniki, na przykład umożliwiający śledzenie temperatury oraz wilgotności (TESLA Smart Sensor Temperature and Humidity Display). Jego cyfrowy wyświetlacz umożliwia łatwe odczytanie tego, jakie warunki panują w danym miejscu domu. Tu również można skorzystać z aplikacji TESLA Smart, gdzie znajdziemy więcej detali na temat pomiarów dokonanych przez czujnik.
Smart produkty TESLA wśród najlepiej sprzedających się urządzeń z obsługą Tuya Smart
Produkty TESLA można było znaleźć także na stoisku platformy rozwiązań IoT i sztucznej inteligencji Tuya Smart jako jeden z bestsellerów. Takie osiągnięcie jest uznawane przez producenta za świadectwo zaangażowania w innowację, zrównoważony rozwój oraz dostarczanie nowoczesnych technologii, w których chodzi o to, by poprawić jakość życia. TESLA jest oddana tworzeniu bardziej inteligentnej i zielonej przyszłości dla wszystkich - możemy przeczytać na oficjalnym profilu firmy na LinkedIn.
Zachęcamy do obserwowania
profilu TESLA Smart Polska w social media:
https://www.facebook.com/teslasmartpl
https://www.instagram.com/teslasmartpl/

Czy AI potrafi programować? Bezpłatny meetup w Warszawie

APA Group zaprezentuje nowoczesną stację do paletyzacji na 15. Międzynarodowych

realme zaprasza na Warszawskie Targi Fantastyki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Polacy rozwijają platformę do dostarczania terapeutycznych cząsteczek RNA do komórek nowotworowych. To innowacyjne podejście do walki z rakiem
Nie celowanie w konkretny typ komórek nowotworowych, ale blokowanie genów odpowiedzialnych za proces nowotworzenia ma być podstawą działania platformy wykorzystującej technologię krótkich interferujących RNA (siRNA, z ang. small interfering RNA) do walki z nowotworami. Rozwijane przez polską firmę BS Biotechna rozwiązanie ma także umożliwić celowane dostarczanie do organizmu terapii przeciwnowotworowej. Ten projekt uzyskał niedawno dofinansowanie Agencji Badań Medycznych. Jak podkreślają naukowcy, opracowywane rozwiązanie jest innowacyjne, bo można je zastosować do różnych rodzajów raka. Technologia RNA jest uznawana za jedną z potencjalnie najbardziej użytecznych w leczeniu nowotworów i prewencji nawrotów choroby.
Partner serwisu
Handel
Konsumenci w Polsce kupują rocznie 24 tys. t certyfikowanych produktów rybnych. To sposób na wspieranie zrównoważonych połowów

Zdecydowana większość konsumentów w Polsce, bo aż 88 proc., jest zaniepokojona stanem oceanów – pokazało ubiegłoroczne badanie GlobeScan. Jednocześnie 63 proc. wierzy, że jesteśmy w stanie uratować je przed nieodwracalnymi zmianami w ciągu najbliższych 20 lat. Podobny odsetek wskazuje, że mają tutaj znaczenie wybory dotyczące spożywanych ryb i owoców morza. Za tym idzie coraz większa świadomość dotycząca ekocertyfikatów i popularność oznaczonych nimi produktów. W ciągu 10 lat sprzedaż ryb i owoców morza z logo MSC wzrosła 14-krotnie i dziś wynosi ponad 24 tys. t rocznie.
Media i PR
Fake newsy stworzone przez sztuczną inteligencję trudne do rozpoznania. Wydają się internautom bardziej wiarygodne od wiadomości tworzonych przez ludzi

Sztuczna inteligencja jest w stanie coraz lepiej imitować teksty pisane przez ludzi, a nawet tworzyć takie, które są łatwiejsze do zrozumienia – dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Zuryskiego. Co istotne odbiorcy nie są w stanie odróżnić informacji tworzonych przez sztuczną inteligencję. Zarówno te prawdziwe, jak i fałszywe wydają im się bardziej wiarygodne niż te pisane przez ludzi. Rodzi to obawy o wykorzystanie sztucznej inteligencji do szerzenia dezinformacji.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.