Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie
Ponadczasowy, minimalistyczny design, a w nim wysoce energooszczędne moduły LED, które doskonale oświetlają wnętrze. Nowa lampa Lena Lighting - Terrano S/R - zaskakuje szerokimi funkcjonalnościami oraz możliwościami aranżacyjnymi, swobodnie wpisując się w dowolny styl. Doskonale sprawdzi się zarówno w przestrzeniach biurowych, w garderobach, jak i w ciągach komunikacyjnych.
Komfort codzienności
Terrano S/R to nowa lampa w linii Terrano w dwóch wymiarach, oferując pokaźny wachlarz możliwości. Mimo zachowania klasycznego designu, pozwala na znacznie więcej niż jej poprzednie wersje. Terrano o długości 630 mm umożliwia obrót o 360° wokół własnej osi i obrót układu świetlnego o 45°, natomiast model o długości 1180 mm umożliwia obrót układu świetlnego o 45°, co przekłada się na ogromną wygodę użytkowników. Mogą oni dostosować kąt padania światła do indywidualnych potrzeb. Jest to kluczowe w strefach biurowych i co-workingowych, podczas pracy przy komputerze oraz ze sprzętem multimedialnym.
Projektanci Lena Lighting zwrócili również uwagę na niepożądany efekt olśnienia. Został on wyeliminowany dzięki zastosowanym soczewkom (niski współczynnik UGR mieści się w granicach 12-19). Terrano S/R dostarcza najwyższej jakości światło w dwóch temperaturach barwowych – 3000 K oraz 4000 K, które są przyjazne dla wzroku.
- Wiemy, jak trudna i męcząca jest praca przy komputerze, kiedy towarzyszy nam niesprzyjające światło. Dlatego w Terrano S/R, podobnie jak w większości naszych lamp, zadbaliśmy o zredukowanie efektu olśnienia, który może wywoływać szereg nieprzyjemnych dolegliwości i tym samym zakłócać wykonywanie codziennych obowiązków. – wyjaśnia Magdalena Chojacka, Marketing Manager w Lena Lighting. – W połączeniu z opcją obracania układu świetlnego, Terrano S/R zapewnia udogodnienienia dla użytkowników poszukujących nowoczesnych i multifunkcyjnych rozwiązań oświetleniowych. Jeden produkt jest w stanie odpowiedzieć na ich różne wymagania. – dodaje.
Lampy Terrano S/R sprawdzą się równie dobrze w garderobach oraz ciągach komunikacyjnych, zapewniając stosowne doświetlenie wnętrza, a w efekcie łatwiejsze i bezpieczniejsze poruszanie się oraz bezproblemowe lokalizowanie elementów przestrzeni.
Prostota pełna możliwości
Terrano S/R ma klasyczny, minimalistyczny design, który sprawia, że lampy płynnie wkomponowują się zarówno w styl loft, modern classic, jak i nowoczesny, dodając wnętrzu lekkości i wyjątkowego charakteru.
- Dzisiaj światło jest traktowane w kategoriach samodzielnej dekoracji, dlatego dokładamy starań, aby nasze produkty były nie tylko funkcjonalne, ale również, by ich design przyciągał wzrok i ozdabiał wnętrza, do których trafią. W przypadku Terrano S/R postawiliśmy na uniwersalność, dzięki czemu lampy odnajdą się zarówno w przestrzeniach użytku publicznego, jak i prywatnych, a tworzone z nich kompozycje z pewnością urozmaicą aranżację. – mówi Magdalena Chojnacka.
Zaletą Terrano S/R jest łatwość montażu oraz wprowadzania zmian aranżacyjnych. Nawet już po instalacji użytkownicy mogą dowolnie przesuwać je i obracać. Każda lampa posiada specjalny adapter wyposażony w mechaniczne zaczepy, które znacznie przyspieszają jej wpinanie, wypinanie i przesuwanie w szynoprzewodzie, a także stabilnie ją trzymają.
Lampa Terrano S/R to także wysoka energooszczędność, która przekłada się na zmniejszanie śladu węglowego. W swoich produktach Lena Lighting bazuje na modułach LED, a te pobierają minimum energii, dostarczając równocześnie światło najwyższej jakości, będące w stanie doświetlić nawet najmniejsze detale. To milowy krok na drodze Zielonej Transformacji.
„Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną
Maczfit z nowym Prezesem
Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.