Maczfit z nowym Prezesem
Nicolas Jedraszak w kwietniu br. objął stanowisko Prezesa Zarządu firmy Maczfit. Nicolas jest ekspertem z zakresu budowania skutecznych kanałów sprzedaży oraz e-commerce. Zdobywał swoje doświadczenie w doradztwie strategicznym, a jako przedsiębiorca internetowy posiada obszerne doświadczenie w finansach korporacyjnych. Jego plany w Maczfit obejmują nie tylko umacnianie pozycji marki na rynku, ale także rozwój oferty produktowej i wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, mających na celu zwiększenie atrakcyjności firmy dla klientów.
W przeszłości Nicolas pełnił kluczowe role w zarządzaniu Frisco.pl. Jest również współzałożycielem Daily.pl, platformy do zamawiania posiłków z dostawą w 30 minut, która zyskała uznanie i została przejęta przez fińskiego giganta Wolta. Dodatkowo zarządzał funduszem inwestycyjnym Venture Capital Helix Ventures. Swoją wiedzę biznesową zdobywał m.in. w prestiżowej Solvay Business School w Brukseli.
Firma Maczfit jest liderem na rynku cateringu dietetycznego w Polsce i od ponad 9 lat oferuje szeroką ofertę diet pudełkowych, dostarczając świeże posiłki do ponad 3500 lokalizacji w kraju. 8 marca 2021 marka Maczfit stała się częścią Grupy Żabka.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

„Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną

Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji
Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Ochrona środowiska
Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP. Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska

Firmy wprowadzające na rynek produkty w opakowaniach będą z tego tytułu wnosić opłaty na rzecz państwa, nie mając realnego wpływu na gospodarowanie odpadami, które z tych opakowań powstaną – tak w skrócie branża określa propozycję resortu klimatu i środowiska dotyczącą systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zdaniem przedstawicieli producentów i organizacji odzysku w zasadzie oznacza to nowy parapodatek dla przedsiębiorców i w żaden sposób nie przełoży się na efektywność zbiórki odpadów i recyklingu, a jedynie na wzrost kosztów.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.