Maczfit z nowym Prezesem
Nicolas Jedraszak w kwietniu br. objął stanowisko Prezesa Zarządu firmy Maczfit. Nicolas jest ekspertem z zakresu budowania skutecznych kanałów sprzedaży oraz e-commerce. Zdobywał swoje doświadczenie w doradztwie strategicznym, a jako przedsiębiorca internetowy posiada obszerne doświadczenie w finansach korporacyjnych. Jego plany w Maczfit obejmują nie tylko umacnianie pozycji marki na rynku, ale także rozwój oferty produktowej i wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, mających na celu zwiększenie atrakcyjności firmy dla klientów.
W przeszłości Nicolas pełnił kluczowe role w zarządzaniu Frisco.pl. Jest również współzałożycielem Daily.pl, platformy do zamawiania posiłków z dostawą w 30 minut, która zyskała uznanie i została przejęta przez fińskiego giganta Wolta. Dodatkowo zarządzał funduszem inwestycyjnym Venture Capital Helix Ventures. Swoją wiedzę biznesową zdobywał m.in. w prestiżowej Solvay Business School w Brukseli.
Firma Maczfit jest liderem na rynku cateringu dietetycznego w Polsce i od ponad 9 lat oferuje szeroką ofertę diet pudełkowych, dostarczając świeże posiłki do ponad 3500 lokalizacji w kraju. 8 marca 2021 marka Maczfit stała się częścią Grupy Żabka.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

„Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną

Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Handel
Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.