Teraz każdą lokatę w Toyota Bank można założyć online
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska kontynuuje digitalizację swojej oferty i do grona produktów które można zakładać w 100% online, dołącza Lokatę Standard. Po Moto Koncie oraz Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym – to kolejny produkt na który umowę klienci mogą podpisać elektronicznie, nie ruszając się sprzed ekranu komputera.
Obecnie oszczędzający mogą już wnioskować o każdą lokatę w Toyota Bank całkowicie online. Teraz także o wszystkie warianty Lokaty Standard do których założenia nie trzeba posiadać konta w Toyota Banku, można zawnioskować online i zawrzeć umowę elektronicznie.
Proces wnioskowania online w Toyota Bank, jest prosty, intuicyjny i trwa dosłownie chwilę. Samo podpisywanie umowy produktowej odbywa się przy pomocy kodu SMS na bezpiecznej platformie Autenti. Dane klienta są z kolei uwierzytelniane poprzez weryfikację biometryczną z wykorzystaniem wideoweryfikacji poprzez kamerę internetową. Tuż po założeniu rachunku bądź lokaty on-line, wszelkie podpisane cyfrowo dokumenty, będzie można w prosty sposób pobrać na swoje urządzenie.
- Jednym z naszych priorytetów w zakresie rozwijania oferty bankowości elektronicznej, była digitalizacja procesów składania wniosków dotyczących produktów cieszących się największym zainteresowaniem. Udało nam się to zrealizować w przeciągu niespełna roku, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni. Wychodzimy w ten sposób naprzeciw oczekiwaniom Klientów i znacząco ułatwiamy korzystanie z naszych usług – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank.
***
Lokata Standard to depozyt dzięki któremu klienci mają gwarancję zysków na stałym poziomie przy oprocentowaniu 7,4% w skali roku. Jeden Klient może założyć aż 10 depozytów na minimalną kwotę 2 000zł. Lokata jest dostępna w aż 7 wariantach czasowych – od 1 do 36 miesięcy.
Moto Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy dzięki akcjom promocyjnym Toyota Bank, chcą płacić mniej za paliwo oraz ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku. Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź też spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku, są przepustkami do tego, aby Moto Konto było dla klienta rachunkiem darmowym. Narzędzie pozwala użytkownikom na wejście do świata Toyoty, a w szczególności do zakładania wielu lokat oraz uczestnictwa w akcji promocyjnej Toyota Bank „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”.
Indeksowane Konto Oszczędnościowe jest w pełni funkcjonalnym rachunkiem bankowym, który został wielokrotnie nagrodzony w branżowych rankingach produktowych. W jego ramach można korzystać także z innych usług Toyota Bank i np. otwierać lokaty terminowe oprocentowane nawet do 7%. Jeśli klient w danym miesiącu nie będzie wykonywał przelewów, konto będzie całkowicie bezpłatne. Co więcej, Bank nie traktuje dyspozycji założenia lokaty jako przelewu środków z rachunku.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation i skupiają swoją dzielność wokół finansowania zakupu samochodów marek Toyota i Lexus. Toyota Bank Polska S.A. na polskim rynku jest obecny od 2000 roku, oferując usługi zarówno klientom indywidualnym, jak i przedsiębiorstwom, którzy z jego usług mogą korzystać poprzez platformę bankowości elektronicznej. W ofercie Toyota Bank Polska S.A. dostępne są konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, kredyty i pożyczki oraz karty płatnicze. W 2002 roku bank uruchomił zależną od siebie spółkę Toyota Leasing Polska Sp. z o.o., skupiającą się na finansowaniu zakupu samochodów Toyota i Lexus w zakresie leasingu operacyjnego i finansowego oraz najmu długoterminowego. Depozyty klientów Toyota Bank Polska S.A. są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny zgodnie z Ustawą z dnia 10 czerwca 2016 roku o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.
Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG
Mocny złoty wyzwaniem dla polskich eksporterów
Zatory płatnicze i spowolnienie gospodarcze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Ochrona środowiska
Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce
Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.
Zdrowie
Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem
Polacy z jednej strony wykazują już sporą świadomość problemu, jakim są choroby mózgu – jedna czwarta ma w swoim otoczeniu osoby dotknięte takim problemem. Z drugiej strony system nie odpowiada rosnącym potrzebom. Specjalistów jest zbyt mało, więc kolejki do neurologów czy psychiatrów się wydłużają. Alternatywą pozostaje korzystanie z wizyt komercyjnych, ale nie każdego na to stać. Towarzystwa naukowe i organizacje pozarządowe są zgodne co do tego, że potrzebne są nie tylko krajowe strategie, ale i europejski plan dla chorób mózgu.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.