Komunikaty PR

Tekniska wnosi usługi na nowy poziom z certyfikatami ISO 9001:2015 i ISO 27001

2020-08-04  |  09:00
Biuro prasowe

Warszawa, 4 sierpnia 2020. Tekniska, polska firma zajmująca się przemysłową transmisją danych i cyberbezpieczeństwem przemysłu, wchodzi na nowy poziom świadczenia usług wdrażając Zintegrowany System Zarządzania Jakością. Wszystko to dzięki uzyskanym w ubiegłym tygodniu certyfikatom ISO 9001:2015 i ISO 27001.

Wdrożone w firmie ISO 9001:2015 poświadcza, że firma zidentyfikowała i opisała procesy w organizacji i zarządza nimi w sposób sformalizowany oraz, że identyfikuje i spełnia wymagania klientów dotyczące dostarczanych produktów, usług oraz wymagań formalnych i prawnych. Certyfikat potwierdza również, że proces kwalifikacji dostawców odbywa się w sposób sformalizowany. Spółka od zawsze dbała o jak najlepsze standardy współpracy z dostawcami a certyfikacja jest potwierdzeniem wysokiej jakości tych relacji.  

ISO 27001, z kolei, poświadcza, że Tekniska zidentyfikowała i w sposób formalny zarządza bezpieczeństwem procesów i zasobów krytycznych z punktu widzenia działalności organizacji, zarządza posiadanymi i przetwarzanymi informacjami w sposób zgodny z wymaganiami normy a także, że przygotowała i posiada plany działania oraz zasoby zapewniające ciągłość działania w sytuacjach krytycznych w sposób zgodny w wymaganiami.

- Przedmiotem naszego działania jest zapewnienie cyberbezpieczeństwa podmiotom zajmującym się przemysłem i wsparcie ich w zakresie optymalizacji procesów przemysłowych. Bez zachowania wysokiej jakości usług, doradzanie i szkolenie z zakresu cyberbezpieczeństwa czy budowy sieci nie byłoby możliwe. Nasza praca musi nieść ze sobą bardzo wysoką jakość. Tego wymaga branża, w której operujemy i tego oczekują klienci, którzy powierzają nam do obsługi jedne z najbardziej newralgicznych obszarów działania w ich firmach. W Teknisce zawsze dbaliśmy o najwyższy poziom usług m.in zatrudniając najlepszych specjalistów i dbając o procesy. Teraz potwierdzają to również uzyskane przez nas certyfikaty ISO - komentuje Zuzanna Wieczorek, CEO firmy Tekniska.


Zintegrowany System Zarządzania Jakością to dla aktualnych i potencjalnych klientów Tekniski zapewnienie świadczenia najwyższej jakości usług. 


O Tekniska Polska Sp. z o.o.

Tekniska to firma z blisko 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie przemysłowej transmisji danych, cyberbezpieczeństwa sieci przemysłowych, realizująca także usługi wdrożeniowo-szkoleniowe w tych obszarach. To czołowa spółka, dostarczająca rozwiązania klasy premium w obszarze OT. Wśród klientów Tekniska znajdują się największe polskie firmy m.in. Enea, PGE, Tauron, spółki grupy PKP, Bombardier, Thales, Newag, Stadler, Solaris, Pesa, Metro Warszawskie, PSG, PGNIG, Gaz-System, Lotos, Orlen, PERN, spółki grupy KGHM, Famur, LW Bogdanka i wiele innych firm z innych branż. Tekniska jest również organizatorem konferencji CyberTek, która przyciąga ekspertów cyberbezpieczeństwa sieci OT z całego świata.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.