Komunikaty PR

Zostaw opinię na huawei.pl i odbierz nagrodę za 1 zł

2020-06-02  |  09:00

Osoby, które kupią jeden ze wskazanych produktów Huawei w sklepie internetowym huawei.pl i podzielą się opinią o nim na stronie sklepu – otrzymają kod rabatowy na zakup jednego z akcesoriów marki za 1 zł. 

Oferta obowiązuje do 9 czerwca lub do wyczerpania zapasów.

 

Warunkiem otrzymania kuponu jest zakup jednego ze wskazanych urządzeń – laptopa MateBook X Pro 2020, laptopa MateBook 13 2020, smartwatcha Watch GT 2 (46 mm), smartfona P40 lite lub P40 lite E. Kolejny krok to wystawienie opinii o produkcie na karcie produktowej na stronie huawei.pl. Po weryfikacji opinii, kod zostanie wysłany do użytkownika drogą mailową.

 

Osoby, które kupią i ocenią smartwatch Huawei Watch GT 2 (46 mm), otrzymają bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeLace w kolorze czarnym za 1 zł. Dla oceniających smartfona Huawei P40 lite nagrodą jest kod na zakup czarnego etui za 1 zł, a w przypadku P40 lite E – kupon upoważniający do nabycia przezroczystego etui za 1 zł.

 

W przypadku laptopów, nagroda jest podwójna - zakup i wystawienie opinii uprawnia do kuponu na dwa akcesoria po 1 zł każdy: bezprzewodową myszkę komputerową Huawei AF30 oraz plecak Huawei.

 

Szczegóły akcji są dostępne TUTAJ.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali Biuro prasowe
2025-07-18 | 09:00

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowoczesna myjnia przemysłowa NOYEN Compact 600 – wysoka wydajność i elastyczność w jednym urządzeniu Firma NOYEN wprowadza nowoczesne systemy myjące do cenionej
Technologie 5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls
2025-07-07 | 06:00

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Emitel - operator infrastruktury nadawczej - we współpracy z Telewizją Puls rozpoczął w Warszawie testową emisję sygnału w technologii 5G Broadcast. To pierwszy tego
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.