Komunikaty PR

Zostaw opinię na huawei.pl i odbierz nagrodę za 1 zł

2020-06-02  |  09:00

Osoby, które kupią jeden ze wskazanych produktów Huawei w sklepie internetowym huawei.pl i podzielą się opinią o nim na stronie sklepu – otrzymają kod rabatowy na zakup jednego z akcesoriów marki za 1 zł. 

Oferta obowiązuje do 9 czerwca lub do wyczerpania zapasów.

 

Warunkiem otrzymania kuponu jest zakup jednego ze wskazanych urządzeń – laptopa MateBook X Pro 2020, laptopa MateBook 13 2020, smartwatcha Watch GT 2 (46 mm), smartfona P40 lite lub P40 lite E. Kolejny krok to wystawienie opinii o produkcie na karcie produktowej na stronie huawei.pl. Po weryfikacji opinii, kod zostanie wysłany do użytkownika drogą mailową.

 

Osoby, które kupią i ocenią smartwatch Huawei Watch GT 2 (46 mm), otrzymają bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeLace w kolorze czarnym za 1 zł. Dla oceniających smartfona Huawei P40 lite nagrodą jest kod na zakup czarnego etui za 1 zł, a w przypadku P40 lite E – kupon upoważniający do nabycia przezroczystego etui za 1 zł.

 

W przypadku laptopów, nagroda jest podwójna - zakup i wystawienie opinii uprawnia do kuponu na dwa akcesoria po 1 zł każdy: bezprzewodową myszkę komputerową Huawei AF30 oraz plecak Huawei.

 

Szczegóły akcji są dostępne TUTAJ.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.