Zostaw opinię na huawei.pl i odbierz nagrodę za 1 zł
Osoby, które kupią jeden ze wskazanych produktów Huawei w sklepie internetowym huawei.pl i podzielą się opinią o nim na stronie sklepu – otrzymają kod rabatowy na zakup jednego z akcesoriów marki za 1 zł.
Oferta obowiązuje do 9 czerwca lub do wyczerpania zapasów.
Warunkiem otrzymania kuponu jest zakup jednego ze wskazanych urządzeń – laptopa MateBook X Pro 2020, laptopa MateBook 13 2020, smartwatcha Watch GT 2 (46 mm), smartfona P40 lite lub P40 lite E. Kolejny krok to wystawienie opinii o produkcie na karcie produktowej na stronie huawei.pl. Po weryfikacji opinii, kod zostanie wysłany do użytkownika drogą mailową.
Osoby, które kupią i ocenią smartwatch Huawei Watch GT 2 (46 mm), otrzymają bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeLace w kolorze czarnym za 1 zł. Dla oceniających smartfona Huawei P40 lite nagrodą jest kod na zakup czarnego etui za 1 zł, a w przypadku P40 lite E – kupon upoważniający do nabycia przezroczystego etui za 1 zł.
W przypadku laptopów, nagroda jest podwójna - zakup i wystawienie opinii uprawnia do kuponu na dwa akcesoria po 1 zł każdy: bezprzewodową myszkę komputerową Huawei AF30 oraz plecak Huawei.
Szczegóły akcji są dostępne TUTAJ.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.