Wyjątkowe doświadczanie światła i designu - Lena Lighting zaprasza projektantów
Lena Lighting po raz kolejny stawia na innowacyjne podejście do światła. W Środzie Wielkopolskiej powstały nowoczesne przestrzenie dla projektantów i architektów, poszukujących najnowocześniejszych rozwiązań oświetleniowych. Właśnie tu mogą oni doświadczać światła w jego najlepszym wydaniu i odnaleźć inspirację dla kolejnych projektów, w centrum których znajdą się indywidualne potrzeby człowieka.
Showroom Lena Lighting jest strefą chill-out, w której goście mogą obcować z oryginalnym designem i zapoznać się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami oświetleniowymi. Prezentowane są tu najnowsze lampy oraz systemy oświetleniowe producenta z Wielkopolski, zaprojektowane w myśl koncepcji Human Centric Lighting. Można tu zobaczyć produkty z najnowszych kolekcji Lena Lighting oraz zapoznać się z ich zaawansowanymi funkcjonalnościami, m.in. dopasowywaniem natężenia i barwy światła do warunków panujących na zewnątrz, czy programowaniem różnorodnych scen świetlnych. Przestrzeń ta jest doskonałym miejscem spotkań i rozmów o architekturze, designie i projektowaniu innowacyjnych systemów oświetleniowych.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby showroom Lena Lighting stał się inspirującą i przyjazną przestrzenią do swobodnej konwersacji oraz zapoznania się z naszymi wysoce energooszczędnymi lampami oraz systemem sterowania światłem Clue. Najważniejsze pozostaje dla nas bowiem projektowanie w myśl idei HCL, która zapewnia ogromne możliwości dostosowania światła do indywidualnych wymagań użytkownika. Dzięki temu nasze oświetlenie pomaga w kreowaniu odpowiedniego nastroju, ale też w budowaniu emocji i tworzeniu specjalnych stref – od tych wspierających odpoczynek i głęboki relaks, po sprzyjające efektywnej pracy czy zakupom. Stanowi również samodzielną dekorację wnętrza, którą można poddawać szerokiej personalizacji – mówi Marzena Lesińska Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu w Lena Lighting
W showroomie Lena Lighting zaprezentowano całą gamę różnorodnych rozwiązań. Można tu zobaczyć m.in. przykłady nowoczesnego oświetlenia biurowego z linii Baris LED, ograniczającej efekt olśnienia i pozwalającej na tworzenie zjawiskowych kompozycji, czy lampy akustyczne Colline xTerrano, które pochłaniają dźwięki z otoczenia, a przy tym tworzą przyjemną przestrzeń do odpoczynku lub pracy. Zamontowano też liczne kasetony i downlighty. Wreszcie znajdują się tu także zachwycające modele z kolekcji Messaggio, zaprojektowane przez Dorotę Koziarę, lampy Solanto oraz Sizzano, docenione w Red Dot Design Award oraz wiele innych innowacyjnych produktów oświetleniowych.
Nowy showroom Lena Lighting pozwala na zapoznanie się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami oświetleniowymi w przyjemnym otoczeniu. Goście mogą odpocząć przy ulubionej kawie i spędzić czas na rozmowach z ekspertami marki, którzy chętnie opowiedzą o rozwiązaniach produktowych i branżowych innowacjach. Wizytę można zarezerwować, kontaktując się z przedstawicielem producenta pod adresem e-mail: kontakt@lenalighting.pl lub telefonicznie +48 612 860 486.

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Infrastruktura
Branża budowlana przygotowuje się na boom w inwestycjach infrastrukturalnych. Wyzwaniem może być dostęp do kadr i materiałów

W najbliższych miesiącach mogą ruszyć duże inwestycje publiczne w drogownictwie, kolei, energetyce i obronności. To efekt aktywizacji KPO i przesunięcia części środków z komponentu klimatyczno-energetycznego do tzw. Funduszu Bezpieczeństwa i Obronności. Dla branży wyzwaniem będzie nie tylko dostęp do materiałów i ich sprawne dostawy, ale także kwestie kadrowe, które już dziś sprawiają problemy w realizacji zadań.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.