Komunikaty PR

Vishal Gupta obejmuje stanowisko starszego wiceprezesa i dyrektora ds.IT Lexmark

2021-02-24  |  15:00
Biuro prasowe

Firma Lexmark, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania obrazu, ogłosiła, że Vishal Gupta dołączył do jej zespołu wykonawczego jako starszy wiceprezes i dyrektor ds. Informatyki i technologii, zastępując Toma Eade, który przechodzi na emeryturę. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za korporacyjne IT, strategię korporacyjną oraz całe oprogramowanie i analizy stanowiące podstawę oferty Lexmarka.

- Z przyjemnością witamy Vishala w zespole wykonawczym Lexmarka. - powiedział Allen Waugerman, prezes i dyrektor generalny Lexmarka. - Jego cechy przywódcze, wizja strategiczna i dogłębna wiedza w zakresie IoT, cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego chmury hybrydowej oraz rozwoju produktów i platform idealnie wpisują się w strategię Lexmarka, zwłaszcza gdy jesteśmy na drodze do firmy przyszłości.

Gupta przychodzi do Lexmarka z Unisys, gdzie kierował zespołem ponad 1500 inżynierów i był odpowiedzialny za wszystkie produkty i platformy. Przed dołączeniem do Unisys w 2018 roku Gupta pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. Inżynierii w Symantec Corporation, nadzorując globalne zespoły zajmujące się kompleksową inżynierią, architekturą i zarządzaniem produktami dla wielu linii produktowych w ramach oferowanych programów zabezpieczających. Przed objęciem stanowiska w firmie Symantec Vishal był dyrektor ds. Produktu i IoT w Silent Circle, firmie zajmującej się cyberbezpieczeństwem i prywatnością w obszarze komunikacji mobilnej. Wcześniej zajmował wysokie stanowiska kierownicze w Cisco Systems, w tym stanowisko wiceprezesa ds. pionowych rozwiązań IoT.

Gupta posiada tytuł licencjata w dziedzinie inżynierii elektrycznej i elektronicznej na Birla Institute of Technology and Science w Pilani w Indiach, tytuł magistra inżynierii komputerowej w Dartmouth College oraz tytuł MBA w The Wharton School na University of Pennsylvania.

- Połączenie oprogramowania, technologii informacyjnej, nauki o danych i strategii korporacyjnej Lexmarka jest wyjątkowe i potężne i będzie napędzać ekspansję firmy na podstawowe obszary sąsiadujące i nie tylko. - powiedział Gupta. - Z niecierpliwością czekam na pomoc w realizacji misji firmy Lexmark i przyspieszeniu jej transformacji dla naszych klientów, partnerów i pracowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.