Komunikaty PR

PayTel i Mokka wprowadzają rewolucję na rynek terminali płatniczych.

2021-10-12  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Małgorzata Urbaś
KLANG! Media

Prosta 68
00-838 Warszawa
m.urbas|klangmedia.pl| |m.urbas|klangmedia.pl
575656626
https://klangmedia.pl

Prezentacja nowych rozwiązań na urządzeniach PayTel odbyła się w czwartek, 23 września br.
na warszawskim Mokotowie. To m.in. innowacyjny terminal – SmartPOS NexGo N3, który dzięki systemowi opartemu na Androidzie oraz dużemu 5-calowemu, dotykowemu ekranowi umożliwia w łatwy sposób instalowanie i korzystanie z wielu aplikacji. Jednym z pierwszych udogodnień, który PayTel udostępnia swoim merchantom jest rozwiązanie odroczonych płatności oferowanych przez spółkę Revo Technologies pod marką „Mokka”. Revo jako jeden z pierwszych graczy rynku BNPL (Buy Now Pay Later) umożliwia korzystanie z tej formy finansowania zakupów w stacjonarnych punktach sprzedaży. Dzięki wspomnianemu partnerstwu, sklepy używające nowego terminala od PayTel, będą mogły oferować swoim klientom odroczone płatności bez konieczności szukania tego typu rozwiązań na własną rękę. 

 

23 września br., lider polskiego rynku terminalowego - PayTel, podczas eventu, zaprezentował nowy terminal.
To najbardziej innowacyjne urządzenie na rynku, które poza nowym designem posiada duży wyświetlacz, umożliwiający instalowanie i integrowanie wielu funkcjonalnych aplikacji, oraz ich wygodną i intuicyjną obsługę.

Terminal wprowadza zupełnie nową jakość do procesu obsługi klienta w stacjonarnych punktach sprzedaży. Jest przykładem wielofunkcyjnego urządzenia, które w niedalekiej przyszłości będzie miało możliwość wyeliminowania konieczności korzystania z kas fiskalnych, a to wszystko dzięki dostępnej już dziś aplikacji Bill, służącej do ewidencji i fiskalizowania towarów.

 

Obserwujemy rynek płatności i widzimy jak dużą popularnością cieszą się w Polsce płatności odroczone. Ten model jest powszechny w kanale e-commerce, i do dzisiaj nie był dostępny z poziomu terminala
w sklepach stacjonarnych. Ta funkcjonalność całkowicie odmienia rolę terminala płatniczego, który dostarcza nowe możliwości naszym Klientom, stając się narzędziem wspierającym sprzedaż. Postawiliśmy na współpracę z Mokka, ze względu na ich duże doświadczenie w obsłudze finansowania zakupów w sklepach stacjonarnych - powiedział Adam Tencza, Dyrektor Zarządzający w PayTel S.A.

 

Dzięki propozycji, z jaką wychodzi PayTel wraz z Mokka, klienci oraz sprzedawcy zyskują alternatywę dla kart kredytowych czy bankowych modeli ratalnych. Te ostatnie są dostępne w dużych sieciach sprzedaży, rzadko spotykane w pojedynczych punktach, a tam, średnie koszyki zakupowe osiągają również wartość od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych.

 

Model kup teraz, zapłać później jest wyjątkowo atrakcyjny dla klientów mających pozytywne doświadczenia
w kanale e-commerce. W szczególności są to młodzi konsumenci - millenialsi i przedstawiciele pokolenia Z, którzy oczekują szybkich i prostych procesów finansowania, w trakcie dokonywania zakupów w tzw. offline. Dzisiejsze modele bankowe są dla nich nieatrakcyjne ze względu na skomplikowany proces kredytowy.
Rozwiązanie Mokka, daje również benefity samemu sprzedawcy. Dzięki nam firmy korzystające z terminali PayTel będą mogły zaoferować swoim klientom pełen wachlarz opcji finansowania – od popularnych odroczeń płatności na 30 dni, po wygodne systemy ratalne, nawet do 24 m-cy. Bazując na wcześniejszych doświadczeniach, jestem przekonany, że nasz produkt przyczyni się do wzrostu wartości tzw. koszyków zakupowych oraz
do podniesienia konwersji sprzedażowej - powiedział Marek Biernacki, CEO Revo Technologies Polska (dostawca usługi Mokka).


 

*****
PayTel S.A. jest wiodącym na polskim rynku dostawcą usług płatniczych. Specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych, dokonywanych za pomocą kart płatniczych (Visa, Mastercard), płatności mobilnych (BLIK, Google Pay, Apple Pay) oraz zarządza siecią terminali POS (instalacja, serwis i dzierżawa). Buduje i rozwija własne aplikacje terminalowe i płatnicze oraz własną infrastrukturę. PayTel jest liderem sprzedaży w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Będąc częścią międzynarodowej grupy SIBS – jednego z największych graczy na rynku płatności w Europie, od ponad 15 lat stale się rozwija, dba o najwyższą jakość oferowanych usług oraz inwestuje w innowacyjne rozwiązania. Zarządza siecią ponad 65 tysięcy terminali płatniczych i obsługuje ponad 12 milionów transakcji miesięcznie. Zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa, posiadając certyfikaty PCI DSS oraz PCI PIN Transaction Security. Jest Krajową Instytucją Płatniczą na podstawie zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego. Rozwiązania PayTel skierowane są głównie do małych i średnich przedsiębiorstw, które dzięki oferowanym płatnościom bezgotówkowym zwiększają swoje zyski. Więcej informacji na paytel.pl.

Mokka jest marką Revo Technologies, fintechu specjalizującego się w programach finansowania zakupów konsumenckich, oferowanych w formie odroczonych płatności (Buy Now Pay Later) w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka kieruje swoją usługę do sieci detalicznych – wspierając je zarówno w skalowaniu sprzedaży offline jak i online. Rozwiązanie pozwala partnerom biznesowym osiągać wzrost konwersji zakupowej, podnieść średnią wartość koszyka oraz zbudować lojalność klientów wobec marki sprzedawcy. Dzięki marce Mokka, właściciel sklepu może zaoferować swoim klientom prostą i wygodną metodę finansowania zakupów, w formie odroczonych płatności lub rozbicie zobowiązania na wygodne raty. Revo Technologies prowadzi działalność w Polsce od 2018 roku. Więcej informacji na mokka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Drukarki Lexmark będą wspierać pracę Warszawskiego Centrum Wielokulturowego Biuro prasowe
2021-10-14 | 09:00

Drukarki Lexmark będą wspierać pracę Warszawskiego Centrum Wielokulturowego

Firma Lexmark przekazała Warszawskiemu Centrum Wielokulturowemu 5 kolorowych i monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych MC3224dwe i MB2236i. Drukarki będą wspierać działalność
Technologie BRAK ZDJĘCIA
2021-10-13 | 12:30

Dlaczego organizacje świadczące usługi finansowe potrzebują transformacji sieci

Słowo „cyfryzacja” odmieniane jest przez wszystkie przypadki w zasadzie w każdym sektorze gospodarki. Dynamiczne otoczenie biznesowe i wywierana przez nie presja, wymusza zmiany w modelu prowadzenie działalności
Technologie BRAK ZDJĘCIA
2021-10-13 | 11:00

Branża finansowa musi szczególnie zadbać o bezpieczeństwo druku

Cyberprzestępczość skierowana przeciwko sektorowi finansowemu sięga obecnie po niemal wszystkie dostępne środki, łącznie z hakowaniem dokumentów przesyłanych do urządzeń drukujących. Z badań IDC wynika, że 53% obiegu

Więcej ważnych informacji

Partner serwisu

Konsument

TikTok rośnie najszybciej w naszym regionie Europy. Globalnie ma już miliard użytkowników

TikTok globalnie ma już miliard użytkowników, jest przede wszystkim platformą rozrywkową, a jego grupa odbiorców jest bardzo zróżnicowana. TikTok w coraz większym stopniu skupia się na współpracy z biznesem i reklamodawcami. Także w Polsce, gdzie na początku tego roku otworzył swoje biuro, pełniące jednocześnie funkcję regionalnego hubu na całą Europę Centralną. To właśnie w tym regionie platforma notuje w tej chwili najszybszy wzrost.

Handel

Norweski rynek stwarza atrakcyjne możliwości polskim firmom. Granty z Funduszy Norweskich ułatwiają ekspansję i pozyskanie partnerów

Innowacje w obszarze ochrony środowiska, gospodarki morskiej i technologii poprawiających jakość życia, np. z dziedziny medycyny – polskie firmy już realizują takie projekty w partnerstwie z Norwegami w ramach Funduszy Norweskich. Ich głównym celem jest też stymulowanie współpracy pomiędzy firmami z Polski i Norwegii. Tamtejszy rynek stwarza polskim przedsiębiorcom atrakcyjne możliwości, ale jest także trudny – ze względu na niewielki rozmiar i dużą konkurencyjność. Aby ułatwić na nim start, PARP organizuje szereg spotkań i konferencji, które pozwalają rodzimym firmom znaleźć norweskiego partnera do realizacji wspólnych przedsięwzięć biznesowych. Najbliższe takie wydarzenie odbędzie się 21 października br.