PayTel i Mokka wprowadzają rewolucję na rynek terminali płatniczych.
KLANG! Media
Prosta 68
00-838 Warszawa
m.marciniak|klangmedia.pl| |m.marciniak|klangmedia.pl
(+48) 510 029 844
https://klangmedia.pl
Prezentacja nowych rozwiązań na urządzeniach PayTel odbyła się w czwartek, 23 września br.
na warszawskim Mokotowie. To m.in. innowacyjny terminal – SmartPOS NexGo N3, który dzięki systemowi opartemu na Androidzie oraz dużemu 5-calowemu, dotykowemu ekranowi umożliwia w łatwy sposób instalowanie i korzystanie z wielu aplikacji. Jednym z pierwszych udogodnień, który PayTel udostępnia swoim merchantom jest rozwiązanie odroczonych płatności oferowanych przez spółkę Revo Technologies pod marką „Mokka”. Revo jako jeden z pierwszych graczy rynku BNPL (Buy Now Pay Later) umożliwia korzystanie z tej formy finansowania zakupów w stacjonarnych punktach sprzedaży. Dzięki wspomnianemu partnerstwu, sklepy używające nowego terminala od PayTel, będą mogły oferować swoim klientom odroczone płatności bez konieczności szukania tego typu rozwiązań na własną rękę.
23 września br., lider polskiego rynku terminalowego - PayTel, podczas eventu, zaprezentował nowy terminal.
To najbardziej innowacyjne urządzenie na rynku, które poza nowym designem posiada duży wyświetlacz, umożliwiający instalowanie i integrowanie wielu funkcjonalnych aplikacji, oraz ich wygodną i intuicyjną obsługę.
Terminal wprowadza zupełnie nową jakość do procesu obsługi klienta w stacjonarnych punktach sprzedaży. Jest przykładem wielofunkcyjnego urządzenia, które w niedalekiej przyszłości będzie miało możliwość wyeliminowania konieczności korzystania z kas fiskalnych, a to wszystko dzięki dostępnej już dziś aplikacji Bill, służącej do ewidencji i fiskalizowania towarów.
Obserwujemy rynek płatności i widzimy jak dużą popularnością cieszą się w Polsce płatności odroczone. Ten model jest powszechny w kanale e-commerce, i do dzisiaj nie był dostępny z poziomu terminala
w sklepach stacjonarnych. Ta funkcjonalność całkowicie odmienia rolę terminala płatniczego, który dostarcza nowe możliwości naszym Klientom, stając się narzędziem wspierającym sprzedaż. Postawiliśmy na współpracę z Mokka, ze względu na ich duże doświadczenie w obsłudze finansowania zakupów w sklepach stacjonarnych - powiedział Adam Tencza, Dyrektor Zarządzający w PayTel S.A.
Dzięki propozycji, z jaką wychodzi PayTel wraz z Mokka, klienci oraz sprzedawcy zyskują alternatywę dla kart kredytowych czy bankowych modeli ratalnych. Te ostatnie są dostępne w dużych sieciach sprzedaży, rzadko spotykane w pojedynczych punktach, a tam, średnie koszyki zakupowe osiągają również wartość od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych.
Model kup teraz, zapłać później jest wyjątkowo atrakcyjny dla klientów mających pozytywne doświadczenia
w kanale e-commerce. W szczególności są to młodzi konsumenci - millenialsi i przedstawiciele pokolenia Z, którzy oczekują szybkich i prostych procesów finansowania, w trakcie dokonywania zakupów w tzw. offline. Dzisiejsze modele bankowe są dla nich nieatrakcyjne ze względu na skomplikowany proces kredytowy.
Rozwiązanie Mokka, daje również benefity samemu sprzedawcy. Dzięki nam firmy korzystające z terminali PayTel będą mogły zaoferować swoim klientom pełen wachlarz opcji finansowania – od popularnych odroczeń płatności na 30 dni, po wygodne systemy ratalne, nawet do 24 m-cy. Bazując na wcześniejszych doświadczeniach, jestem przekonany, że nasz produkt przyczyni się do wzrostu wartości tzw. koszyków zakupowych oraz
do podniesienia konwersji sprzedażowej - powiedział Marek Biernacki, CEO Revo Technologies Polska (dostawca usługi Mokka).
*****
PayTel S.A. jest wiodącym na polskim rynku dostawcą usług płatniczych. Specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych, dokonywanych za pomocą kart płatniczych (Visa, Mastercard), płatności mobilnych (BLIK, Google Pay, Apple Pay) oraz zarządza siecią terminali POS (instalacja, serwis i dzierżawa). Buduje i rozwija własne aplikacje terminalowe i płatnicze oraz własną infrastrukturę. PayTel jest liderem sprzedaży w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Będąc częścią międzynarodowej grupy SIBS – jednego z największych graczy na rynku płatności w Europie, od ponad 15 lat stale się rozwija, dba o najwyższą jakość oferowanych usług oraz inwestuje w innowacyjne rozwiązania. Zarządza siecią ponad 65 tysięcy terminali płatniczych i obsługuje ponad 12 milionów transakcji miesięcznie. Zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa, posiadając certyfikaty PCI DSS oraz PCI PIN Transaction Security. Jest Krajową Instytucją Płatniczą na podstawie zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego. Rozwiązania PayTel skierowane są głównie do małych i średnich przedsiębiorstw, które dzięki oferowanym płatnościom bezgotówkowym zwiększają swoje zyski. Więcej informacji na paytel.pl.
Mokka jest marką Revo Technologies, fintechu specjalizującego się w programach finansowania zakupów konsumenckich, oferowanych w formie odroczonych płatności (Buy Now Pay Later) w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka kieruje swoją usługę do sieci detalicznych – wspierając je zarówno w skalowaniu sprzedaży offline jak i online. Rozwiązanie pozwala partnerom biznesowym osiągać wzrost konwersji zakupowej, podnieść średnią wartość koszyka oraz zbudować lojalność klientów wobec marki sprzedawcy. Dzięki marce Mokka, właściciel sklepu może zaoferować swoim klientom prostą i wygodną metodę finansowania zakupów, w formie odroczonych płatności lub rozbicie zobowiązania na wygodne raty. Revo Technologies prowadzi działalność w Polsce od 2018 roku. Więcej informacji na mokka.pl

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.