nubia podbija polski rynek – smartfony z charakterem
„Dotychczas nasi klienci w Polsce mogli przekonać się o wysokiej jakości niektórych naszych urządzeń. Teraz z dumą prezentujemy pełne portfolio smartfonów, które jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby użytkowników” – mówi Jacek Koba, dyrektor sprzedaży i marketingu polskiego oddziału marki Nubia, wskazując również unikatowość propozycji firmy: “Każdy model wyróżnia się własnym, wyjątkowym charakterem, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. Niezależnie od tego, czy jesteś pasjonatem fotografii, zapalonym graczem, czy po prostu szukasz stylowego gadżetu, mamy coś dla ciebie. Nasze smartfony to połączenie innowacyjnych technologii z wyjątkowym designem, które pozwoli ci odkryć nowe możliwości mobilności”.
Cztery premiery odbędą się jeszcze w tym miesiącu
nubia, kierując się hasłem "Be Yourself", prezentuje telefony z konkretnym przesłaniem, podkreślając indywidualność każdego użytkownika. W obliczu popularności mobilnej fotografii w Polsce, firma bardzo mocno skupia się na modelu nubia Focus Pro, który wyróżnia się imponującym zestawem aparatów. Główny sensor o rozdzielczości 108 Mpix, wspierany przez zaawansowaną stabilizację obrazu OIS i EIS, gwarantuje niezwykle ostre, stabilne zdjęcia nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.
Zestaw aparatów i technologia In sensor zoom pozwala zaoferować użytkownikom nubii Focus Pro aż pięć różnych ogniskowych. Od szerokiego kąta, przez ujęcia uliczne i portrety, aż po długie ogniskowe – Focus Pro sprawdzi się w każdym scenariuszu fotograficznym. Dodatkowo, przedni aparat 32 Mpix zapewnia doskonałej jakości selfie.
Smartfon wyposażony jest w 6,72-calowy wyświetlacz Full HD+ o częstotliwości odświeżania 120 Hz. Napędza go ośmiordzeniowy procesor Unisoc T760, wspierany przez do 20 GB pamięci RAM (8 + 12 GB) i 256 GB pamięci wewnętrznej. Bateria o pojemności 5000 mAh z szybkim ładowaniem 33W zapewnia długi czas pracy, a obsługa 5G gwarantuje błyskawiczne połączenie z Internetem.
Twoja przepustka do wirtualnych światów
Dla entuzjastów gier mobilnych nubia przygotowała model NEO 2 5G. Ten smartfon zaprojektowany w przykuwającym oko stylu bionic mech oferuje szereg funkcji dedykowanych graczom. Dodatkowe przyciski pojemnościowe na obudowie działają jak bumpery w gamepadach, dając przewagę w wirtualnych rozgrywkach. Ekran z odświeżaniem 120 Hz zapewnia płynność obrazu w dynamicznych scenach, a oprogramowanie Game Space 2.0 agreguje najważniejsze ustawienia i funkcje przydatne podczas gry.
Serce NEO 2 5G stanowi ośmiordzeniowy procesor Unisoc T820 z taktowaniem do 2,7 GHz, wspierany przez nawet 20 GB dynamicznego RAM-u (8 + 12 GB) oraz szybką pamięć 256 GB w standardzie UFS 3.1. Zaawansowany system rozpraszania ciepła zapobiega przegrzewaniu się urządzenia, utrzymując pełną moc obliczeniową nawet podczas długich sesji z zaawansowanymi grami. NEO 2 5G oferuje także 6,6-calowy wyświetlacz Full HD+ oraz baterię o pojemności 6000 mAh z szybkim ładowaniem 33W.
Kieszonkowe dzieło sztuki
W kolejnych miesiącach na rynku pojawi się nubia Flip 5G – elegancki smartfon w formie klapki, który wyróżnia się wysublimowanym designem i matowym wykończeniem. Zewnętrzny, okrągły ekran OLED o przekątnej 1,43 cala dodaje urządzeniu unikalnego charakteru, czyniąc je atrakcyjnym szczególnie dla osób przywiązujących szczególną uwagę do stylu i funkcjonalności.
nubia Flip 5G będzie wyposażona w 6,9-calowy składany wyświetlacz OLED o częstotliwości odświeżania 120 Hz. Urządzenie napędza procesor Snapdragon 7 Gen 1, wspierany przez 8 GB pamięci RAM i 256 GB pamięci wewnętrznej. Bateria o pojemności 4310 mAh wspiera szybkie ładowanie 33W, a urządzenie oferuje pełne wsparcie dla sieci 5G.
Symfonia w duecie
Dla miłośników muzyki nubia przygotowała model Music, wyposażony w dwa gniazda słuchawkowe 3,5 mm. To unikalne rozwiązanie pozwala na jednoczesne słuchanie muzyki lub podcastów z przyjacielem, tworząc nowe możliwości dzielenia się ulubionymi dźwiękami. Na tyle urządzenia znalazł się również sporej wielkości głośnik, który cechuje się mocą o 600% większą niż to co oferują konkurenci w tym samym segmencie cenowym.
nubia Music wyposażona jest w 6,6-calowy wyświetlacz IPS o częstotliwości odświeżania 90 Hz. Smartfon napędzany jest przez procesor Unisoc SC9863A, wspierany przez 4 GB pamięci RAM i 128 GB pamięci wewnętrznej. Urządzenie wyposażone jest w baterię o pojemności 5000 mAh.
Fotografia bez kompromisów
Warto przypomnieć, że na polskim rynku dostępny jest już model nubia Z60 Ultra, doceniony przez entuzjastów fotografii mobilnej, którzy jednocześnie oczekują flagowej wydajności. Wyposażony w trzy imponujące aparaty: 50 Mpix ultraszerokokątny, 50 Mpix do portretów oraz 64 Mpix peryskopowy teleobiektyw. Każdy z obiektywów jest optycznie stabilizowany (OIS), co gwarantuje najwyższą jakość zdjęć w każdych warunkach.
Na froncie Z60 Ultra znajduje się 6,8-calowy wyświetlacz AMOLED o częstotliwości odświeżania 120 Hz. Napędza go procesor Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3, wspierany przez 16 GB pamięci RAM i 512 GB pamięci wewnętrznej. Bateria o pojemności 6000 mAh wspiera szybkie ładowanie 80W, a urządzenie oferuje pełne wsparcie dla sieci 5G.
Firma stawia na funkcjonalność i innowacyjność, oferując smartfony dostosowane do różnorodnych potrzeb i budżetów młodych, dynamicznych użytkowników.
Marka skutecznie łączy nowoczesne technologie z atrakcyjnym designem, tworząc urządzenia, które nie tylko spełniają oczekiwania techniczne, ale także podkreślają indywidualny styl każdego konsumenta.
Ceny i dostępność poszczególnych smartfonów przedstawiają się następująco:
- nubia Focus Pro – cena: 999 zł, dostępność wyłącznie w sklepach Media Expert. W pierwszym etapie sprzedaży do smartfona dodajemy atrakcyjny gadżet.
- nubia NEO 2 5G – cena: 899 zł, dostępny w szerokiej dystrybucji oraz u operatorów od 19 sierpnia br.
- nubia Flip 5G – cena: 2499 zł, dostępny w szerokiej dystrybucji oraz u operatorów na początku września.
- nubia Music – cena: 499 zł, dostępny w szerokiej dystrybucji oraz u operatorów na początku września.
- nubia Z60 Ultra – cena: 3999 zł, dostępny w szerokiej dystrybucji oraz u operatorów.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.