Komunikaty PR

Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta

2024-11-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
M. Olejnicka
Nest Bank

Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl

Wyróżnienie to podkreśla zaangażowanie banku w rozwój nowoczesnych technologii, które wprowadzają nową jakość w personalizacji doświadczeń klientów. 

Jak podkreśla Janusz Mieloszyk, Pierwszy Wiceprezes Zarządu Nest Banku: Nagroda została przyznana za N!Asystenta – inteligentne rozwiązanie Nest Banku oparte na technologii Gen-AI, które wspiera klientów w codziennym zarządzaniu finansami. Narzędzia AI nie tylko usprawniają korzystanie z usług bankowych, ale także demokratyzują dostęp do nowoczesnych technologii, pomagając klientom lepiej zrozumieć i kontrolować swoje finanse.  

Czym jest N!Asystent?  

N!Asystent to pierwszy w Polsce wirtualny asystent wykorzystujący generatywną sztuczną inteligencję, dostępny w aplikacji mobilnej Nest Banku dla klientów indywidualnych i biznesowych. Ma dostęp do regulaminów, cenników oraz informacji o produktach banku. Rozumie kontekst biznesowy, pomaga analizować przychody i wydatki firmy, a także przygotowuje przydatne podsumowania, także w formie graficznej. Bierze on pod uwagę nie tylko główne konto – ma on też dostęp do wszystkich produktów: pozostałych rachunków, kart, lokat, kredytów, kont i celów oszczędnościowych oraz historii transakcji. Dzięki temu w finalnej analizie można poprosić N!Asystenta o wzięcie pod uwagę dowolnego produktu.   

Global Retail Banking Innovation Awards, organizowane przez The Digital Banker, to międzynarodowy konkurs wyróżniający najlepsze banki i instytucje finansowe na świecie. Jury ocenia innowacyjne podejście, technologiczne wdrożenia oraz dostosowywanie usług do zmieniających się potrzeb klientów. Nest Bank dołączył do grona laureatów, potwierdzając swoją pozycję jako lider innowacji w sektorze bankowym, skupiający się na nowoczesnych, spersonalizowanych rozwiązaniach dla swoich klientów. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nest Bank
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię! Biuro prasowe
2024-11-22 | 01:00

Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!

KaraokeKid to idealny towarzysz dla małych wokalistów, którzy chcą śpiewać swoje ulubione piosenki i budować pewność siebie. Z kolei PixelKid to magiczne połączenie
Technologie Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
2024-11-20 | 09:30

Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS

SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS
Technologie Zrównoważone oświetlenie przyszłością polskich samorządów
2024-11-19 | 01:00

Zrównoważone oświetlenie przyszłością polskich samorządów

Zrównoważony rozwój oraz cyfryzacja miast to dziś tematy niezwykle istotne w kontekście kryzysu klimatycznego. O gotowych rozwiązaniach, wspierających kreowanie przyjaznej,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.