Komunikaty PR

Monitory biurkowe Sharp MultiSync® z serii EA - dla korporacji i home office

2024-07-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events

Kościuszki 65/28
30-114 Kraków
biuro|luckymonday.pl| |biuro|luckymonday.pl
+48 691769463
www.luckymonday.pl
Do pobrania pras ( 0.05 MB )

Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadza na rynek pierwsze monitory biurkowe oznaczone marką Sharp. Oba 27-calowe modele: Sharp MultiSync® EA272Q i Sharp MultiSync® EA272U wyposażone są w hub dokujący i niezmiennie charakteryzują się wysoką jakością oraz niezawodnością technologii MultiSync®. Monitory te idealnie nadają się do korporacyjnych biur, pomieszczeń kontrolnych, a także do pracy w trybie home office.

W przypadku zastosowań wymagających dużej szczegółowości, wysoka rozdzielczość w monitorach Sharp MultiSync® EA272Q (QuadHD) i Sharp MultiSync® EA272U (UltraUHD) w połączeniu z 27-calową aktywną powierzchnią ekranu oraz ultrawąską ramką, zapewnia dużą przestrzeń roboczą dla najbardziej wymagających środowisk pracy. Dodatkowo użytkownicy mogą jeszcze bardziej rozszerzyć możliwości wyświetlania dzięki konfiguracji wieloekranowej z wykorzystaniem połączenia DisplayPort out w pętli daisy-chain. Dzięki wydajnej łączności USB-C o mocy 90 W i wbudowanemu portowi LAN, monitory stają się w pełni funkcjonalnymi rozwiązaniami typu Docking Hub. Wystarczy jeden kabel, aby podłączyć notebooka/komputer PC do monitora, jednocześnie zasilając urządzenie. Dzięki temu stanowisko pracy pozostaje wolne od plątaniny kabli, a ilość elektronicznych odpadów jest mniejsza. Funkcje ECO monitorów pozwalają zaoszczędzić do 30% energii dzięki czujnikom, które automatycznie zmniejszają jasność lub wyłączają zasilanie w zależności od sposobu ich skonfigurowania.

W trosce o wygodę oraz zdrowie użytkowników, stopa monitora o regulowanej wysokości 150 mm i ergonomicznych funkcjach pozwala łatwo dostosować oba modele do indywidualnych wymagań użytkownika, a technologie low-blue light i flicker-free zapewniają ochronę wzroku. Oba modele są dostępne w kolorze czarnym i białym, dzięki czemu pasują do kolorystyki każdej przestrzeni biurowej.

"Maksymalna powierzchnia ekranu, minimalna liczba kabli - taką wizję mieliśmy w przypadku wprowadzania do oferty dwóch pierwszych monitorów biurkowych marki Sharp" - powiedział Alistair Round, Product Manager Commercial Displays w Sharp NEC Display Solutions Europe. "Nowe modele zwiększają produktywność dzięki płynnej pracy, wspierają energooszczędne wykorzystanie technologii i zapewniają ergonomiczny komfort, a jednocześnie bogatą w szczegóły wizualizację. Jesteśmy również dumni, że te dwa modele marki Sharp spełniają naszą obietnicę wysokiej jakości i zrównoważonych innowacji. Zgodnie z naszym mottem "zmiana poprzez kontynuację", nasze wieloletnie zaangażowanie w jakość, profesjonalną obsługę i zrównoważony rozwój znajduje odzwierciedlenie w tych dwóch najnowszych premierach i wszystkich produktach marki Sharp w przyszłości".

Sharp MultiSync® EA272Q jest już dostępny w sprzedaży, a Sharp MultiSync® EA272U pojawi się na rynku na początku października 2024 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lucky Monday PR&Events
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku? Biuro prasowe
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną
Technologie Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
2025-03-25 | 11:00

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel S.A. wzmacnia swoją pozycję na tworzącym się w Polsce rynku projektowania i budowy infrastruktury sieciowej dla bezzałogowych statków powietrznych. Na podstawie
Technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.