Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Olimpijskimi Paryż 2024
oLIVE media
ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney Tunes, zachęcającymi do wspierania TeamPL w igrzyskach.
26 lipca w Paryżu rozpocznie się jedno z najważniejszych sportowych wydarzeń roku – igrzyska olimpijskie. Platforma Max będzie jedynym miejscem, w którym dostępny będzie na żywo i na żądanie każdy moment igrzysk. W trakcie konferencji zorganizowanej w Centrum Olimpijskim PKOl i TVN Warner Bros. Discovery ogłosiły, że Max został oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Podczas wydarzenia Maciej Gozdowski, Group VP Streaming TVN Warner Bros. Discovery symbolicznie przekazał na ręce dwukrotnego mistrza olimpijskiego w pchnięciu kulą i szefa Misji Olimpijskiej Tomasza Majewskiego dostęp do serwisu Max dla wszystkich członków Olimpijskiej Reprezentacji Polski na Igrzyska XXXIII Olimpiady Paryż 2024.
– Polski Komitet Olimpijski współpracuje z Warner Bros. Discovery czy Eurosportem na różnych płaszczyznach i bardzo cenimy sobie te współpracę. Jednak dziś nabiera ona nowego wymiaru, bo platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, a to ponad 3500 godzin transmisji, zostaje Partnerem Streamingowym PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Max zrewolucjonizuje oglądanie igrzysk olimpijskich. Daje masę możliwości, które spowodują, że kibice poczują się jakby byli częścią tego najważniejszego wydarzenia w świecie sportu. Użytkownicy będą mogli śledzić wydarzenia z wszystkich aren olimpijskich, ale także skoncentrować się na jednej dyscyplinie. Bardzo się cieszę, że Max przygotował także świetną niespodziankę dla naszych sportowców wyjeżdżających do Paryża na tak ważne, bo historyczne dla nas igrzyska olimpijskie. Max będzie także służył polskim dziennikarzom akredytowanym przy Igrzyskach XXXIII Olimpiady Paryż 2024 – będzie dla nich dostępny choćby w Domu Polskim. Dzięki temu nie umknie im ani jedna sekunda startów Polaków. Bardzo za to Państwu dziękuję i witam platformę Max w Polskiej Rodzinie Olimpijskiej – powiedział Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Radosław Piesiewicz.
Max zrewolucjonizuje doświadczenia widzów podczas oglądania igrzysk olimpijskich. Użytkownicy będą mogli śledzić wydarzenia z wszystkich aren olimpijskich, ale także skoncentrować się na jednej dyscyplinie. Wydarzenia będą dostępne na żywo, a także z opóźnieniem i na żądanie. Na urządzeniach mobilnych i w wersji przeglądarkowej dostępna będą alerty medalowe, dzięki którym widzowie nie przegapią żadnego ważnego momentu igrzysk.
– Debiut Max w Polsce to największe wydarzenie w świecie mediów, a igrzyska olimpijskie to bez wątpienia jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych świata. Przez nieco ponad 2 tygodnie pokażemy ponad 3500 godzin transmisji. Tylko tu widzowie będą mogli obejrzeć każdy moment igrzysk. Damy użytkownikom pełny wybór i nowe możliwości, które wyniosą transmisje na nieznany dotychczas poziom. Z ogromną dumą wzmocniliśmy współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim zostając jego oficjalnym partnerem streamingowym i bardzo się cieszę, że z platformy Max będą mogli korzystać także członkowie Olimpijskiej Reprezentacji Polski – podkreślił Group VP Streaming TVN Warner Bros. Discovery, Maciej Gozdowski.
Kolekcja Looney Tunes x TeamPL
Przygotowując się do igrzysk olimpijskich Warner Bros. Discovery Global Consumer Products nawiązało współpracę z Polskimi Komitetem Olimpijskim i firmą LPP, której efektem są niezwykłe kolekcje ubrań marek Reserved Kids i Sinsay. Ubrania łączą uwielbiane postacie Looney Tunes z polską drużyną olimpijską TeamPL.
– Wraz z Polskim Komitetem Olimpijskim realizujemy wspaniały projekt, w którym możemy połączyć kochane przez widzów postacie Looney Tunes z kibicowaniem TeamPL na igrzyskach olimpijskich w Paryżu. Cieszymy się również ze współpracy z LPP, wiodącą polską firmą odzieżową, która stworzyła wyjątkową kolekcję ubrań. Jestem przekonana, że te ubrania zrobią furorę zarówno wśród fanów igrzysk olimpijskich, jak i miłośników Looney Tunes – powiedziała Dorota Pawłowska, Sr. Director, Licensing & Retail
– Polski Komitet Olimpijski po raz pierwszy w historii podjął współpracę przy projekcie licencyjnym. Dziś rozpoczynamy taką współpracę z polską firmą LPP oraz Warner Bros. i debiutujemy ze świetną kolekcją TeamPL z popularnymi i lubianymi przez wszystkich bohaterami kreskówek. Bardzo nam zależy, aby ta kolekcja ubrań trafiła do najmłodszych kibiców, aby w ten sposób zwracać ich uwagę na sport i przede wszystkim olimpizm oraz wartości, które promuje od lat. Wierzę, że tego typu projekty spełnią swoją rolę i przybliżą naszym dzieciom igrzyska olimpijskie, czyli sport w najlepszym wydaniu. Mam nadzieję, że w przyszłości wraz z naszym Partnerem firmą Warner Bros. rozszerzymy ten projekt licencyjny o nowe marki, a dzięki temu znajdziecie Państwo logo TeamPL i swoich ulubionych bohaterów kreskówek na innych markowych produktach – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes PKOl.
– Jako marka Reserved z grupy LPP, od lat współpracujemy z Warner Bros. Discovery. Tegoroczne igrzyska olimpijskie jako jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych w tym roku, zainspirowały nas do stworzenia wyjątkowej kolekcji – powiedziała Anna Matraszek, Digital & PR Manager Reserved.
– W skład kolekcji wchodzą bluzy i t-shirty dla dzieci. Obecnie kolekcja dostępna jest w kilkudziesięciu salonach największych miast w Polsce. Mamy nadzieję, że dzięki tej współpracy przyczynimy się do propagowania sportu oraz aktywnego kibicowania Olimpijskiej Reprezentacji Polski przez najmłodszych – dodała Karolina Kogut-Żyło, Dyrektor Departamentu Reserved Kids.
Looney Tunes to marka od lat związana ze sportem. W 1996 na ekranach kin pojawił się film „Kosmiczny mecz”. Ukochane postacie powróciły do kin w 2021 roku w kontynuacji „Kosmiczny mecz: Nowa Era”.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.