Komunikaty PR

Clickmeeting odnotowuje 808% wzrostu w Niemczech

2020-05-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Wideokonferencje przeżywają oblężenie w czasach pandemii – tak wynika z najnowszych danych ClickMeeting – polskiej platformy do webinarów. Narzędzie mimo dużej konkurencji na światowym rynku dobrze sobie radzi i notuje kolejne wzrosty. więcej spotkań niż na początku roku. W marcu na platformie ClickMeeting odbyło się ponad 299 tys. wydarzeń, czyli 50% całkowitej ich liczby w całym 2019 roku. To co wyróżnia Clickmeeting spośród innych rozwiązań tego typu to nacisk na ochronę danych użytkowników oraz bezpieczeństwo spotkań online.

 

Webinary to spotkania online, nic więc dziwnego, że w czasie pandemii ta forma zyskała na popularności, a światowi giganci IT notują kolejne rekordy popularności. Tego typu rozwiązań zarówno europejskich, amerykańskich jak i chińskich jest bardzo dużo. Firmy prześcigają się z wdrażaniem kolejnych usprawnień, by przyciągnąć nowych użytkowników. Biznes wideokonferencji nie należy jednak tylko do międzynarodowych gigantów. Z sukcesami działa na nim również polska firma ClickMeeting, która szybko zdobywa klientów na całym świecie.

 

Polska firma zdobywa rynki zagraniczne

Na rynku dostawców wideokonferencji liczą się nie tylko największe firmy. W przypadku Clickmeeting, od stycznia do marca 2020 roku, liczba nowych, płatnych kont wzrosła o kilkaset procent. Największą zmianę widać w Niemczech -  808%, a także we Francji 670%, Wielkiej Brytanii 662%, Stanach Zjednoczonych 476% czy Rosji 465%. Ciekawe zmiany między styczniem, a marcem 2020 roku widać też w liczbie wydarzeń organizowanych na świecie. Tu największy wzrost jest widoczny w Wielkiej Brytanii - aż o 611%, a także Francji 350%, Niemczech 286%, Rosji 214% czy też Stanach Zjednoczonych 163%.

 

- ClickMeeting w tym momencie cieszy się popularnością, której się nie spodziewaliśmy. Pod koniec marca liczba wszystkich kont zwiększyła się o 317% w stosunku do stycznia 2020. Z naszej webinarowej platformy korzystają nie tylko Polacy, choć to 29% naszych klientów, ale też obywatele Stanów Zjednoczonych, Rosji, Niemiec czy Wielkiej Brytanii - mówi Dominika Paciorkowska, Managing Director z ClickMeeting

 

Webinary rosną w siłę

Tylko w ciągu jednego miesiąca przy użyciu platformy Clickmeeting odbyło się 299 906 wydarzeń online - dla porównania w ciągu całego 2019 roku za pośrednictwem platformy zrealizowano 627 033 wydarzeń. To oznacza, że w czasie pandemii ludzie na całym świecie chętnie korzystają ze spotkań online. Rosła również liczba uczestników internetowych konferencji. Spotkania zorganizowane na platformie ClickMeeting w marcu zebrały łącznie 3 203 034 osób, podczas gdy całkowita liczba uczestników, którzy dołączyli do wydarzeń online w całym 2019 roku wyniosła 8 504 770.

 

Obecne zainteresowanie zwiększyło nasze inwestycje w infrastrukturę. Kupujemy kolejne serwery, by zwiększyć przestrzeń dyskową, co pozwoli na większą przepustowość. Dzięki temu można między innymi organizować i nagrywać duże wydarzenia.  - dodaje Magdalena Ciszewska, Head of Marketing and Sales z Clickmeeting

 

Bezpieczeństwo w sieci to podstawa

Clickmeeting posiada jasny model biznesowy, w którym walutą nie są dane osobowe. Płatność opiera się na miesięcznym abonamencie pobieranym od organizatora spotkania online. Dostęp dla pozostałych uczestników jest bezpłatny. Wrażliwe dane nie są wykorzystywane do innych celów niż świadczenie usług wideokonferencji, czyli nie są przekazywane partnerom zewnętrznym czy stosowane do profilowanych kampanii reklamowych. Clickmeeting udostępnia też dodatkowe funkcjonalności podnoszące bezpieczeństwo jak na przykład: dostęp poprzez hasło lub token, nagrywanie jedynie wybranych obszarów okna webinarowego, ukrywanie listy uczestników czy manualne zatwierdzanie osób rejestrujących się na webinar. Co istotne platforma jest bezpieczna dla samych urządzeń, bo nie ma możliwości, żeby przez webinar zainfekować wirusem lub złośliwym oprogramowaniem komputer lub smartfon. Wszystko odbywa się bez konieczności instalowania czegokolwiek, spotkania online odbywają się wyłącznie w przeglądarce. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.