Świętuj sukces Roberta Lewandowskiego z „mistrzowską ofertą” od Huawei
Świętując historyczny sukces swojego ambasadora Roberta Lewandowskiego, Huawei przygotował „mistrzowską ofertę” dla urządzeń z różnych kategorii produktowych. Oferta obejmuje wybrane laptopy, tablety, smartfony i smartwatche. Potrwa do 30 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.
„Mistrzowska oferta” dostępna jest w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Lista produktów objętych ofertą może się różnić u różnych partnerów. Szczegóły dostępne są w sklepach.
W „mistrzowskiej ofercie” Huawei znalazł się lekki i wydajny laptop Huawei MateBook 13 2020 z procesorem i7, a jego nowa, rekomendowana cena detaliczna to 4999 zł. Wersja z z procesorem i5 również dostępna jest w nowej, atrakcyjnej cenie, która wynosi 3599 zł. Osoby, które zdecydują się na zakup laptopów w sklepie huawei.pl, dodatkowo otrzymają mysz i plecak – każde za 1 zł (akcesoriów w tym wypadku nie można kupić pojedynczo).
„Mistrzowska oferta” daje także atrakcyjną okazję zakupu multimedialnego tabletu Huawei MatePad w wersji z WiFi za 1199 zł, a w wersji z LTE za 1399 zł.
Kategorię smartfonów objętych ofertą otwiera flagowy Huawei P40 Pro, który do 30 sierpnia dostępny jest w rekomendowanej cenie 3699 zł. Z kolei Huawei Mate 30 Pro można kupić za 2299 zł, a Huawei P40 Pro+ za 5299 zł. W przypadku P40 Pro+, na kupujących czeka dodatkowa atrakcja - pierwsze 20 osób, które kupi ten smartfon w sklepie internetowym huawei.pl, otrzyma w prezencie koszulkę z podpisem Roberta Lewandowskiego. Co więcej, sklep huawei.pl rozszerzył ofertę w kategorii smartfonów o jeszcze jeden model – nova 5T – który można tam kupić do 30 sierpnia w nowej rekomendowanej cenie 1199 zł (nie dotyczy innych kanałów sprzedaży).
„Mistrzowską ofertę” dopełnia smartwatch Huawei Watch GT 2. Można go teraz kupić w nowej, atrakcyjnej cenie 799 zł, zarówno z paskiem czarnym, jak i brązowym.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.