Świętuj sukces Roberta Lewandowskiego z „mistrzowską ofertą” od Huawei
Świętując historyczny sukces swojego ambasadora Roberta Lewandowskiego, Huawei przygotował „mistrzowską ofertę” dla urządzeń z różnych kategorii produktowych. Oferta obejmuje wybrane laptopy, tablety, smartfony i smartwatche. Potrwa do 30 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.
„Mistrzowska oferta” dostępna jest w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Lista produktów objętych ofertą może się różnić u różnych partnerów. Szczegóły dostępne są w sklepach.
W „mistrzowskiej ofercie” Huawei znalazł się lekki i wydajny laptop Huawei MateBook 13 2020 z procesorem i7, a jego nowa, rekomendowana cena detaliczna to 4999 zł. Wersja z z procesorem i5 również dostępna jest w nowej, atrakcyjnej cenie, która wynosi 3599 zł. Osoby, które zdecydują się na zakup laptopów w sklepie huawei.pl, dodatkowo otrzymają mysz i plecak – każde za 1 zł (akcesoriów w tym wypadku nie można kupić pojedynczo).
„Mistrzowska oferta” daje także atrakcyjną okazję zakupu multimedialnego tabletu Huawei MatePad w wersji z WiFi za 1199 zł, a w wersji z LTE za 1399 zł.
Kategorię smartfonów objętych ofertą otwiera flagowy Huawei P40 Pro, który do 30 sierpnia dostępny jest w rekomendowanej cenie 3699 zł. Z kolei Huawei Mate 30 Pro można kupić za 2299 zł, a Huawei P40 Pro+ za 5299 zł. W przypadku P40 Pro+, na kupujących czeka dodatkowa atrakcja - pierwsze 20 osób, które kupi ten smartfon w sklepie internetowym huawei.pl, otrzyma w prezencie koszulkę z podpisem Roberta Lewandowskiego. Co więcej, sklep huawei.pl rozszerzył ofertę w kategorii smartfonów o jeszcze jeden model – nova 5T – który można tam kupić do 30 sierpnia w nowej rekomendowanej cenie 1199 zł (nie dotyczy innych kanałów sprzedaży).
„Mistrzowską ofertę” dopełnia smartwatch Huawei Watch GT 2. Można go teraz kupić w nowej, atrakcyjnej cenie 799 zł, zarówno z paskiem czarnym, jak i brązowym.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia
Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.