Komunikaty PR

STYROPMIN: 30 lat doświadczenia – 200 lat planów!

2023-06-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Firma STYROPMIN świętuje 30 urodziny! Od początku lat 90. nieprzerwanie dostarcza swoim klientom najwyższej jakości materiały termoizolacyjne. Jest wiodącym i jednym z największych producentów styropianu w Polsce oraz w Europie dla którego najważniejszy jest stały rozwój i oferowanie najlepszych rozwiązań dla skutecznej termoizolacji.

Jest to dla nas wyjątkowa i ważna chwila, która potwierdza sens naszej pracy i dodaje skrzydeł. Te trzydzieści lat to niesamowita droga od  małej kilkuosobowej firmy do dużego, liczącego się na rynku przedsiębiorstwa. Były trudne chwile – jak we wrześniu 2012 roku kiedy wybuchł pożar zakładu produkcyjnego, trawiąc doszczętnie w ogniu cały zakład. Niejeden pomyślał, że to już koniec. Jednak zgodnie z powiedzeniem – co nas nie zabije, to nas wzmocni! - mówi Krzysztof Słaby, prezes zarządu Styropmin Sp. z o.o. 

Dzisiaj Styropmin to nadal polska firma, która nie boi się konkurować z europejskimi producentami i standardami. W czterech nowoczesnych zakładach produkowane są najwyższej jakości produkty termoizolacyjne poddawane restrykcyjnym kontrolom. Oferta jest stale rozwijana i dopasowywana do zmieniających się przepisów budowlanych oraz oczekiwań klientów.  Jubileusz to także doskonała okazja do zapowiedzi nowości, które wkrótce będą dostępne w ofercie firmy Styropmin – polistyrenu ekstrudowanego XPS oraz INSTAL PANEL SYSTEM specjalistycznych płyt montażowych, do stosowania jako element systemu ogrzewania podłogowego.

Firma to przede wszystkim doskonały zespół ludzi. Dlatego Styropmin dokłada też ciągłych starań w rozwój personalny swoich pracowników każdego szczebla. Jest również członkiem liczących się stowarzyszeń branżowych (Polskie Stowarzyszenia Producentów Styropianu, Stowarzyszenie na Rzecz Systemów Ociepleń), biorąc udział w aktywnościach, które mają służyć rozwojowi całych systemów dociepleń. Niezwykle istotne są także działania proekologiczne. Obecnie wdrażane są założenia do międzynarodowego programu Operation Clean Sweep® (OCS) – Styropmin potwierdza w ten sposób zaangażowanie w promowanie ograniczania ilości tworzyw sztucznych i minimalizowania ilości odpadów.

Styropmin jest laureatem wielu nagród i wyróżnień - m.in. Budowlana Firma Roku 2022, Diamenty Miesięcznika Forbes 2023, Gwiazda Branży Budowlanej 2022 - potwierdzających najwyższą jakość oferowanych produktów. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje Biuro prasowe
2024-11-25 | 10:00

Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje

Kamień naturalny od lat cieszy się popularnością jako element wykończeniowy podłogi, łącząc wyjątkowe walory estetyczne z trwałością. Dzięki swojej różnorodności, znajduje
Dom Nowa Murowana z miesiącem korzyści
2024-11-25 | 09:00

Nowa Murowana z miesiącem korzyści

Zakupowe szaleństwo z okazji Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Od jakiegoś czasu rabaty dotykają każdą branżę, w tym deweloperską. Inwestor, realizujący dwa osiedla pod
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.