Stripe głównym globalnym partnerem sieci Accor w zakresie płatności
Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, nawiązała współpracę z siecią Accor. W efekcie Stripe stał się głównym globalnym partnerem przy obsłudze płatności Accor, jednej z największych grup hotelowych na świecie, która liczy obecnie ponad 40 marek hotelowych w 5 600 lokalizacjach w ponad 110 krajach.
Accor ma ambicję, by stworzyć kompleksową platformę e-commerce, obejmującą nie tylko rezerwacje pokoi hotelowych, ale także ofertę spa, restauracji, czy inne wyjątkowe doświadczenia. Grupa hotelowa chciała skonsolidować płatności, by uprościć proces rezerwacji i odpowiednio wewnętrznie przekierowywać środki, w zależności od produktów i usług wybranych przez swoich gości.
Do tej pory Accor korzystał z wielu bramek płatniczych u różnych dostawców. We współpracy ze Stripe, firma wdraża jeden scentralizowany system rezerwacji online dla całej swojej oferty. W porównaniu z poprzednimi systemami, Accor już zanotował znaczący wzrost współczynnika konwersji netto na etapie płatności za rezerwacje przedpłacone w swoich kanałach e-commerce, co skutkowało zauważalnym wzrostem przychodów na poziomie hotelu.
„Nasze partnerstwo ze Stripe pozwoli zmienić doświadczenia płatnicze zarówno naszych hoteli, jak i ich gości, umożliwiając wdrożenie nowych metod płatności na dużą skalę” – powiedział Jean Noël Lau Keng Lun, Senior Vice-President, odpowiedzialny za zarządzanie produktami. “Nasza współpraca przyczyni się do poprawy współczynników konwersji i otworzy przed nami nowe możliwości biznesowe” – podsumował.
„Każdy kto rezerwował pokój hotelowy zna uczucie frustracji, gdy proces płatności nie działa tak, jak powinien” - powiedziała Eileen O’Mara, Chief Revenue Officer w Stripe. „Accor stawia potrzeby swoich gości hotelowych na pierwszym miejscu i chce im zapewnić jak najlepsze doświadczenie przy płatnościach. Cieszymy się, że możemy odegrać rolę w realizacji strategii Accor z korzyścią dla hoteli i ich klientów” – podsumowała.
Więcej informacji na temat rozwiązań oferowanych przez Stripe jest dostępnych na stronie: https://stripe.com/.
***
Kontakt dla mediów:
NBS Communications
Robert Mrozowski, tel. 600 011 417 | rmrozowski@nbs.com.pl
Piotr Wojtaszek, tel. 500 202 355 | pwojtaszek@nbs.com.pl
Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG
Mocny złoty wyzwaniem dla polskich eksporterów
Zatory płatnicze i spowolnienie gospodarcze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.