Steinhof wprowadza uchylny uchwyt gniazda elektrycznego dla wybranych kul typu A
Firma Steinhof, polski producent haków holowniczych, wprowadza do oferty uchylny uchwyt gniazda elektrycznego. Rozwiązanie stosowane dotychczas w hakach automatycznie wypinanych dostępne będzie dla wybranych kul typu A. Dzięki temu uchwyt gniazda elektrycznego może być schowany pod zderzakiem, co zwiększa wygodę użytkowania oraz estetykę urządzenia.
W skład zestawu opcjonalnego wchodzi: uchwyt gniazda elektrycznego chowany z tabliczką znamionową oraz elementy złączne. Zalecenia odnośnie montażu podane są w instrukcji obsługi, dołączanej do każdego opakowania. Przykładowe modele pojazdów, których dotyczy nowe rozwiązanie:
-
Renault Megane IV (kombi) od 2016 roku
-
Toyota C-HR od 2016 roku
-
Honda Civic (5D) od 2017 roku
-
BMW X5 (G05), (+ M Pakiet) (08/2018 – r.)
-
Seat Arona (KJ7) (07/2017 – r.)
-
Toyota Rav-4 V (12/2018 - r)
-
Jaguar F-Pace (X761) (09/2015 – r.)
„W nowych hakach z kulą A wprowadzamy "opcję" polegającą na tym, że zamiast standardowego uchwytu gniazda elektrycznego (widocznego pod zderzakiem) można zastosować uchwyt gniazda uchylny, tak jak w kulach wypinanych pionowych. Taki zestaw wysyłany jest na zamówienie klienta, za dodatkową dopłatą. Klienci z zadowoleniem przyjęli wprowadzenie tego rozwiązania, szczególnie, że kule typu A są najchętniej wybieranym wariantem w gamie naszych haków holowniczych. Możliwość schowania gniazda zwiększa wygodę użytkowania, ale przede wszystkim estetykę całego zestawu na tle pojazdu– mówi Mariusz Fornal, kierownik działu technicznego w Steinhof.
Informacje odnośnie referencji i modeli pojazdów, których dotyczy wprowadzone przez Steinhof rozwiązanie można szukać w Biurze Obsługi Klienta Grupy oraz bezpośrednio u dystrybutorów.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany
Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Praca
Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.