Komunikaty PR

Przedsiębiorcze lato w Samsung Inkubator

2020-08-20  |  12:00
Biuro prasowe

W lubelskim i białostockim Inkubatorze Samsung rozpoczął się cykl bezpłatnych webinarów zatytułowany „Przedsiębiorcze lato”. Podczas serii wirtualnych spotkań uczestnicy będą mogli dowiedzieć się więcej na temat tego, w jaki sposób rozwijać swój biznes w sieci oraz z jakich narzędzi korzystać, aby być efektywnym przedsiębiorcą.

  • „Przedsiębiorcze lato” to cykl webinariów skupiający się wokół tematów dotyczących funkcjonowania i budowania swojej tożsamości w sieci.
  • Webinary skierowane są szczególnie do startupowców oraz wszystkich zainteresowanych tematyką biznesową.
  • Wirtualne spotkania, organizowane w ramach Samsung Inkubator, potrwają do końca września.

 

Startupowcy, przedsiębiorcy, managerowie kreatywni, studenci i wszyscy zainteresowani tematyką biznesową mają szansę wziąć udział w bezpłatnych webinariach poświęconych tematom istotnym dla funkcjonowania w sieci. Spotkania potrwają do końca września, a ich celem jest przekazanie niezbędnej wiedzy oraz wskazanie narzędzi, dzięki którym przedsiębiorcy będą mogli efektywnie rozwijać swój biznes.

 

Pierwszy z webinariów odbył się 13 sierpnia i dotyczył zagadnień związanych z prawem autorskim w świecie cyfrowym. Podczas spotkania poruszane były m.in. kwestie prawne dotyczące prowadzenia działalności kreatywnej w Internecie, a także udostępniania materiałów online. Webinar poprowadziła Natalia Mileszyk – prawniczka z Fundacji Centrum Cyfrowe, zajmująca się prawem cyfrowym, reformą prawa autorskiego i polityką otwartościową.

 

Kolejne spotkanie – zaplanowane na 26 sierpnia – dotyczyć będzie prowadzenia profilu firmy za pomocą platformy LinkedIn oraz wykorzystania jej do budowania sieci kontaktów oraz angażowania społeczności. Swoją wiedzą na ten temat podzieli się Dagmara Pakulska – trenerka, konsultantka i publicystka w zakresie szeroko pojętego e-marketingu.

 

9 września przedsiębiorcy będą mieli okazję poznać przykłady tego, jak współpracować z dużymi markami jako visual designer. W meandry przemysłu kreatywnego wprowadzi uczestników Beata Barrakuz Śliwińska – multidyscyplinarna projektantka, visual designer, ilustratorka i autorka okładek muzycznych. Cykl przedsiębiorczego lata zakończy ekspert i mentor startupowy, Adam Trojańczyk. 24 września opowie o tym, jak technologia oraz startupy mogą zmieniać świat na lepsze, a także jak rozwijać startup, aby miał szansę odnieść sukces.

 

O profesjonalne przygotowanie wirtualnych spotkań zadba Neweconomy, operator Samsung Inkubator w Lublinie i Białymstoku. Na wydarzenia nie trzeba się zapisywać, wszystkie e-spotkania transmitowane będą na profilu Neweconomy na Facebooku: https://www.facebook.com/NeweconomyPL.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Startupy Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami Biuro prasowe
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad
Startupy Helping Hand laureatem Prix Galien Polska
2024-11-20 | 08:30

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

HH24 - spółka będąca twórcą Helping Hand - pierwszej w Polsce platformy oraz aplikacji mobilnej wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego dla pracowników firm i
Startupy Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
2024-11-04 | 15:00

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Kolejne narzędzia AI zaprojektowane do automatyzacji zadań rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko niektóre poza innowacyjnością zaskakują też formą. Start-up Artisan stawia na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Robotyka i SI

Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować rolnictwo. Pomaga w zbiorach i dzięki niej koszty działania gospodarstw są niższe

Algorytmy sztucznej inteligencji są dziś wykorzystywane m.in. do analizy zdjęć roślin, prognozowania plonów czy automatycznego sterowania maszynami. AI wspiera dziś produkcję rolną na wielu poziomach – od siewu po zbiór, a nawet sprzedaż, pomaga też ograniczyć koszty i adaptować się do zmian klimatu. Dlatego, choć teraz w Polsce z nowych technologii korzystają przede wszystkim właściciele największych gospodarstw, skala wykorzystania AI szybko rośnie.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.