Komunikaty PR

Nowa platforma e-commerce dla influencerów – fansi

2021-07-20  |  12:00
Biuro prasowe

Ruszył nowy, innowacyjny start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce – fansi. Pomysłodawcą i twórcą podmiotu jest czołowa agencja influencer marketingu w Polsce – BrandBuddies. fansi – jako jedyna platforma na rynku – w swoim portfolio posiada autorskie produkty m.in. Lil Masti, Michała Koterskiego, Marcina Wichrowskiego, Małgorzaty i Pawła Borysewicza. Powstanie nowej pozycji na rynku jest odpowiedzią na trend ekonomii twórców.

fansi to platforma e-commerce umożliwiająca influencerom monetyzację swojej popularności poprzez dzielenie się swoją wiedzą oraz autorskimi produktami, usługami oraz doświadczeniami. Dzięki temu odbiorcy mają dostęp do unikalnych rynkowo dóbr od ich autorytetów.

fansi to pierwsza taka platforma w Polsce. Influencerzy mogą dodać swoje produkty lub stworzyć je w kilka minut poprzez dedykowany kreator – wskazuje Kamil Sokołowski, Brand Manager fansi. Dla wybranych twórcom pełnimy też rolę wydawcy. Wyprodukowaliśmy e-booki Michała Koterskiego o tacierzyństwie, LilMastii o sile kobiet, Małgosi Borysewicz z “Rolnik szuka żony” czy topowych TikTokerów Paśka, CyprianoItaliano i Kamila Szymczaka o miłości. Są one dostępne na fansi.pl na wyłączność. Dzięki naszemu doświadczeniu w obszarze zaufało nam wielu czołowych twórców, kolejne duże premiery są zaplanowane na sierpień i wrzesień – dodaje.

Influencerzy mogą sprzedawać swoje usługi cyfrowe w kategoriach takich jak: fansi Class czy fansi Video. Dodatkowo dochodzą do tego produkty cyfrowe, jak właśnie ebooki, produkty fizyczne (m.in. kosmetyki, odzież). Ostatnią kategorią jest fansi Experience – to wyjątkowe doświadczenia, które można przeżywać wspólnie z idolami.

Co ciekawe, aż 50,3% ankietowanych użytkowników social mediów jest zainteresowanych zakupem produktów od influencerów – wynika z przeprowadzonej przez nas ankiety – tłumaczy Kamil Sokołowski, Brand Manager fansi. Co więcej, aż 82,5% ankietowanych twórców nie posiada własnych produktów na sprzedaż. To bardzo duży obszar do zagospodarowania ze względu na rosnącą popularność zawodu influencerów. Dynamiczny rozwój sektora e-commerce w Polsce sprzyja także sprzedaży cieszących się popularnością podczas pandemii internetowych szkoleń czy e-booków – dodaje.

Twórcą start-up’u jest czołowa agencja influencer marketingu w Polsce – BrandBuddies. Posiada w swoim portfolio ponad 20 produktów/usług dla marek oraz twórców. W tym platformę, aplikację, program lojalnościowy dla twórców czy agencję influencer marketingu. BrandBuddies realizowało kampanie na 20 rynkach, między innymi w Rumuni, Turcji, Ukrainie, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Rosji, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Litwie, Łotwie, Estonii oraz Grecji.

Wprowadzenie nowego podmiotu będzie wsparte kampanią reklamową obejmującą social media, w tym kanały influencerów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Startupy Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami Biuro prasowe
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad
Startupy Helping Hand laureatem Prix Galien Polska
2024-11-20 | 08:30

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

HH24 - spółka będąca twórcą Helping Hand - pierwszej w Polsce platformy oraz aplikacji mobilnej wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego dla pracowników firm i
Startupy Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
2024-11-04 | 15:00

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Kolejne narzędzia AI zaprojektowane do automatyzacji zadań rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko niektóre poza innowacyjnością zaskakują też formą. Start-up Artisan stawia na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Transport

Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.