Komunikaty PR

Konkurs dla start-upów „Idea 3W dla Zdrowia”

2023-03-01  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania REGULAMIN ( 0.19 MB )

Zespół 3W organizuje konkurs dla start-upów na najlepszy elevator pitch  „Idea 3W dla Zdrowia”. Szczególnie poszukiwane są projekty technologiczne, które wykorzystują przynajmniej jeden z trzech zasobów – wodę, wodór, węgiel oraz pozytywnie wpływają na jakość życia i zdrowia człowieka. Zgłoszenia można wysyłać do 9 marca br. Nagrodą w konkursie będzie prezentacja projektu podczas III Kongresu 3W.

 

Pomysły na oczyszczanie wody, by tej nadającej się do picia nam nie brakowało, autobusy na wodór, by w miastach powietrze było czystsze, czy grafenowe biosensory do monitorowania glukozy we krwi – to tylko kilka przykładów rozwiązań, które wykorzystują zasoby 3W i mogą mieć wpływ na jakość życia każdego z nas.

– Mamy w naszym kraju wielu utalentowanych naukowców, ambitnych studentów, odważnych przedsiębiorców z wizją i pomysłami, które mogą zmienić nasze codzienne życie. Tworzymy im przestrzeń, gdzie mogą zaprezentować swoje pomysły – zachęca do udziału w konkursie Adam Żelezik, dyrektor Departamentu 3W w BGK.

 

Kogo szukamy?

Konkurs przeznaczony jest dla przedsiębiorców, start-upów, naukowców i studentów, którzy realizująprojekty zgodne z Ideą 3W oraz są autorami projektów lub pomysłodawcami technologii wykorzystujących jeden z trzech zasobów – wodę, wodór i węgiel – a które mogą pozytywnie wpływać na jakość życia i zdrowie człowieka.

Kapituła będzie oceniać wideo z elevator pitch. Uczestnicy, którzy najlepiej zaprezentują w wideo swój projekt związany z 3W, wystąpią w Warszawie przed szerokim audytorium podczas III Kongresu 3W. Ubiegłoroczna edycja imprezy organizowanej przez BGK zgromadziła prawie 500 słuchaczy i 100 mówców. Wydarzenie obserwowali dziennikarze z 35 redakcji. Wideo z relacją można obejrzeć tutaj. 

 

Jak wziąć udział w konkursie?

Na początek wystarczy przygotować opis projektu w formie tekstowej, wysłać go do 9 marca poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: https://forms.office.com/e/rAgMFMYcfG wraz z danymi do kontaktu.

Z nadesłanych zgłoszeń Kapituła konkursu do 10 marca wybierze do dziesięciu projektów i zaprosi ich autorów do nagrania krótkiej wideo prezentacji tzw. elevator pitch. Nagrania odbędą się 17 marca br. we Wrocławiu, podczas konferencji „Zielona uczelnia w zielonym mieście” organizowanej przez Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu.

Ogłoszenie Laureatów odbędzie się najpóźniej 31 marca 2023 r., a najlepsze nagrania będą opublikowane na profilu LinkedIn Idea 3W. 

Regulamin konkursu dostępny jest obok tekstu

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Startupy Helping Hand laureatem Prix Galien Polska Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

HH24 - spółka będąca twórcą Helping Hand - pierwszej w Polsce platformy oraz aplikacji mobilnej wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego dla pracowników firm i
Startupy Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
2024-11-04 | 15:00

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Kolejne narzędzia AI zaprojektowane do automatyzacji zadań rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko niektóre poza innowacyjnością zaskakują też formą. Start-up Artisan stawia na
Startupy Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.
2024-10-24 | 12:00

Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.

Wraz z dynamicznym rozwojem rynku e-commerce pojawiają się nowe wyzwania w obszarze dostaw. Dotyczą one szczególnie kluczowego etapu doręczeń w obrębie miasta, jakim jest tzw.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.