Komunikaty PR

Glovo liderem przyszłej generacji dostaw na żądanie dzięki Q-commerce

2020-12-17  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania link ( 0.02 MB )

Glovo ogłasza start nowego obszaru działalności biznesowej: Q-Commerce. To pionierskie rozwiązanie prowadzące do trzeciej generacji branży commerce. Dzięki niemu firma zrealizuje dostawy dowolnych artykułów zamówionych za pośrednictwem aplikacji w przestrzeni miejskiej w maksymalnie pół godziny.

Q-commerce, to system szybkiego handlu, który dzięki partnerstwu i współpracy z największymi sieciami handlowymi, jak Empik, Biedronka czy Auchan, umożliwia użytkownikom niemal nieograniczone dostawy wprost do domów. Rozwiązanie obejmuje nie tylko artykuły spożywcze i restauracyjne dania, ale cały asortyment sklepów: od zabawek, po płyty, książki, żywe kwiaty czy lekarstwa.

Glovo, jako jeden z pionierów obsługi szerokiego zakresu dostaw, znacznie wyprzedza swoją konkurencję i branżę. Dopiero po wybuchu pandemii większość graczy na rynku poszerzyło swoją ofertę dostaw jedzenia o dodatkowe usługi. Glovo wykonało już ponad 12 milionów dostaw z różnych kategorii na całym świecie. W 2020 roku, w okresie od stycznia do listopada, liczba zamówień artykułów spożywczych w Polsce wzrosła ponad 12-krotnie.

W związku z ograniczeniami w handlu i wprowadzaniem lockdownu w wielu krajach na całym świecie, coraz więcej osób oczekuje możliwości dostaw niezbędnych artykułów i jedzenia do domu. Sytuacja zewnętrzna wprowadziła zapotrzebowanie, z jakim branża nie spotkała się do tej pory. Co więcej, zmieniło się także podejście do czasu realizacji zamówienia. Klienci oczekują szybkich dostaw, nie chcą oczekiwać na nie 24 czy 48 nawet godzin. Dlatego w Glovo, dzięki dostępności wszystkich produktów w ramach Q-Commerce, zobowiązaliśmy się do realizacji zamówień w czasie do 30 minut lub mniej. Wprowadzenie tego rozwiązania w Hiszpanii, a następnie rozszerzenie funkcjonalności na resztę Europy i kraje afrykańskie w ciągu najbliższych 12 miesięcy, to ważny krok w rozwoju naszej oferty, na który czekamy z niecierpliwością– zaznacza Daniel Alonso, Global Director Q-Commerce w Glovo.

Za wdrożenie rozwiązania odpowiada Daniel Alonso, szef działu Q-Commerce w Glovo, który dzięki bogatemu doświadczeniu w branży eCommerce, które zdobywał m.in. jako Senior Director w Wallmart, umocni pozycję firmy jako pioniera rozwiązania przyszłości branży delivery.

__

O Glovo

Założona w Barcelonie firma działa w ponad 650 miastach w 22 krajach w regionie EEMEA, LATAM i Afryce Subsaharyjskiej. Glovo ma ponad 2,5 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie, 50 000 aktywnych kurierów i ponad 50 000 stowarzyszonych partnerów na całym świecie.

Aplikacja pojawiła się w Polsce w lipcu 2019 roku przejmując PizzaPortal. Już teraz z usługi można skorzystać w 33 miastach w Polsce: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Katowice, Sopot, Lublin, Szczecin, Toruń, Bydgoszcz, Białystok, Rzeszów, Olsztyn, Opole, Płock, Gliwice, Sosnowiec, Chorzów, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Częstochowa, Bielsko-Biała, Rybnik, Kielce, Bytom, Tychy, Radom, Dąbrowa Górnicza, Zielona Góra, Koszalin.

 

Więcej informacji na stronie: http://about.glovoapp.com/en/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Startupy Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami Biuro prasowe
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad
Startupy Helping Hand laureatem Prix Galien Polska
2024-11-20 | 08:30

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

HH24 - spółka będąca twórcą Helping Hand - pierwszej w Polsce platformy oraz aplikacji mobilnej wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego dla pracowników firm i
Startupy Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
2024-11-04 | 15:00

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Kolejne narzędzia AI zaprojektowane do automatyzacji zadań rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko niektóre poza innowacyjnością zaskakują też formą. Start-up Artisan stawia na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Robotyka i SI

Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować rolnictwo. Pomaga w zbiorach i dzięki niej koszty działania gospodarstw są niższe

Algorytmy sztucznej inteligencji są dziś wykorzystywane m.in. do analizy zdjęć roślin, prognozowania plonów czy automatycznego sterowania maszynami. AI wspiera dziś produkcję rolną na wielu poziomach – od siewu po zbiór, a nawet sprzedaż, pomaga też ograniczyć koszty i adaptować się do zmian klimatu. Dlatego, choć teraz w Polsce z nowych technologii korzystają przede wszystkim właściciele największych gospodarstw, skala wykorzystania AI szybko rośnie.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.