Glovo liderem przyszłej generacji dostaw na żądanie dzięki Q-commerce
Glovo ogłasza start nowego obszaru działalności biznesowej: Q-Commerce. To pionierskie rozwiązanie prowadzące do trzeciej generacji branży commerce. Dzięki niemu firma zrealizuje dostawy dowolnych artykułów zamówionych za pośrednictwem aplikacji w przestrzeni miejskiej w maksymalnie pół godziny.
Q-commerce, to system szybkiego handlu, który dzięki partnerstwu i współpracy z największymi sieciami handlowymi, jak Empik, Biedronka czy Auchan, umożliwia użytkownikom niemal nieograniczone dostawy wprost do domów. Rozwiązanie obejmuje nie tylko artykuły spożywcze i restauracyjne dania, ale cały asortyment sklepów: od zabawek, po płyty, książki, żywe kwiaty czy lekarstwa.
Glovo, jako jeden z pionierów obsługi szerokiego zakresu dostaw, znacznie wyprzedza swoją konkurencję i branżę. Dopiero po wybuchu pandemii większość graczy na rynku poszerzyło swoją ofertę dostaw jedzenia o dodatkowe usługi. Glovo wykonało już ponad 12 milionów dostaw z różnych kategorii na całym świecie. W 2020 roku, w okresie od stycznia do listopada, liczba zamówień artykułów spożywczych w Polsce wzrosła ponad 12-krotnie.
W związku z ograniczeniami w handlu i wprowadzaniem lockdownu w wielu krajach na całym świecie, coraz więcej osób oczekuje możliwości dostaw niezbędnych artykułów i jedzenia do domu. Sytuacja zewnętrzna wprowadziła zapotrzebowanie, z jakim branża nie spotkała się do tej pory. Co więcej, zmieniło się także podejście do czasu realizacji zamówienia. Klienci oczekują szybkich dostaw, nie chcą oczekiwać na nie 24 czy 48 nawet godzin. Dlatego w Glovo, dzięki dostępności wszystkich produktów w ramach Q-Commerce, zobowiązaliśmy się do realizacji zamówień w czasie do 30 minut lub mniej. Wprowadzenie tego rozwiązania w Hiszpanii, a następnie rozszerzenie funkcjonalności na resztę Europy i kraje afrykańskie w ciągu najbliższych 12 miesięcy, to ważny krok w rozwoju naszej oferty, na który czekamy z niecierpliwością– zaznacza Daniel Alonso, Global Director Q-Commerce w Glovo.
Za wdrożenie rozwiązania odpowiada Daniel Alonso, szef działu Q-Commerce w Glovo, który dzięki bogatemu doświadczeniu w branży eCommerce, które zdobywał m.in. jako Senior Director w Wallmart, umocni pozycję firmy jako pioniera rozwiązania przyszłości branży delivery.
__
O Glovo
Założona w Barcelonie firma działa w ponad 650 miastach w 22 krajach w regionie EEMEA, LATAM i Afryce Subsaharyjskiej. Glovo ma ponad 2,5 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie, 50 000 aktywnych kurierów i ponad 50 000 stowarzyszonych partnerów na całym świecie.
Aplikacja pojawiła się w Polsce w lipcu 2019 roku przejmując PizzaPortal. Już teraz z usługi można skorzystać w 33 miastach w Polsce: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Katowice, Sopot, Lublin, Szczecin, Toruń, Bydgoszcz, Białystok, Rzeszów, Olsztyn, Opole, Płock, Gliwice, Sosnowiec, Chorzów, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Częstochowa, Bielsko-Biała, Rybnik, Kielce, Bytom, Tychy, Radom, Dąbrowa Górnicza, Zielona Góra, Koszalin.
Więcej informacji na stronie: http://about.glovoapp.com/en/

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.