Komunikaty PR

Ekspansja polskiego start-upu Planet Heroes

2022-09-12  |  10:00
Biuro prasowe

Planet Heroes to pierwsza na świecie ekologiczna platforma o charakterze crowdfundingowym, która wspiera przedsiębiorstwa oraz swoich użytkowników w działaniach na rzecz ochrony środowiska. W tym roku polski start-up został po raz kolejny oficjalnym koordynatorem globalnego ruchu World Cleanup Day w Polsce i Brazylii. Planet Heroes dynamicznie rozwija swoją działalność, dokonując ekspansji na zagraniczne rynki Ameryki Południowej i Azji Południowo-Wschodniej. 

 

World Cleanup Day to cykliczna impreza realizowana pod patronatem Organizacji Narodów Zjednoczonych w aż 191 krajach. Ta globalna inicjatywa co roku przyciąga miliony wolontariuszy z całego świata. W 2020 roku, mimo pandemii, w akcję zaangażowało się aż 11 milionów osób. Kolejna edycja Międzynarodowego Dnia Sprzątania Świata odbędzie się 17 września, a oficjalnym partnerem World Cleanup Day w Polsce od lat jest Planet Heroes. W tym roku polski start-up koordynuje również działania w Brazylii, wspierając organizację Limpa Brasil, która – poprzez zintegrowane projekty angażujące społeczeństwo obywatelskie, sektor prywatny i agencje rządowe – stawia sobie za cel wzrost świadomości na temat problemu nielegalnego usuwania odpadów miejskich wśród ludności brazylijskiej.

 

Ekspansja do Ameryki Południowej i Azji Południowo-Wschodniej

Start-up nie zwalnia – nie tylko inspiruje społeczeństwa do uczestnictwa w akcjach ekologicznych, ale również rozszerza swoją działalność na rynki zagraniczne. Planet Heroes koncentruje się na państwach Ameryki Południowej i już teraz jest w trakcie zakładania spółki w Brazylii, gdzie platforma cieszy się dużą popularnością.
 

Wieści o start-upie znad Wisły dotarły również w rejony Azji Południowo-Wschodniej, gdzie w czerwcu Planet Heroes rozpoczęło ekspansję do Singapuru w ramach projektu Polskie Mosty Technologiczne.

 

Herosi nagrodzeni przez ONZ

Premiera Planet Heroes miała miejsce w 2019 roku podczas GEO Week w Australii. Od tego momentu start-up ma już na koncie nie tylko tysiące akcji wspierających planetę, ale również ważne wyróżnienia, w tym m.in. nagrodę za najbardziej innowacyjny zielony start-up przyznaną przez Organizację Narodów Zjednoczonych podczas Forum w Nairobi oraz wsparcie od Samsung Inkubators. Ich działania cieszą się niesłabnącą popularnością i entuzjazmem nie tylko wśród użytkowników platformy, ale również zagranicznych organizacji, które z chęcią korzystają z oferowanego przez Planet Heroes narzędzia.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Planet Heroes (https://planetheroes.pl/about) oraz profilach w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, Linkedin).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Startupy Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami Biuro prasowe
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad
Startupy Helping Hand laureatem Prix Galien Polska
2024-11-20 | 08:30

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

HH24 - spółka będąca twórcą Helping Hand - pierwszej w Polsce platformy oraz aplikacji mobilnej wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego dla pracowników firm i
Startupy Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
2024-11-04 | 15:00

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Kolejne narzędzia AI zaprojektowane do automatyzacji zadań rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko niektóre poza innowacyjnością zaskakują też formą. Start-up Artisan stawia na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.