Komunikaty PR

Brasilesia. Podbij brazylijski rynek i zyskaj do 100 tys. zł na start

2023-06-01  |  11:00
Biuro prasowe

Carlos Ortega/Flickr.com

Brasilesia to inicjatywa biznesowa stworzona i prowadzona wspólnie przez brazylijskie i polskie organizacje handlowe i naukowe oraz fundusz inwestycyjny Invento. Celem programu jest zapewnienie wsparcia i narzędzi, które pomogą polskim i brazylijskim przedsiębiorcom w ekspansji na rynki zagraniczne. Organizatorzy wybiorą spośród zgłoszeń 6 start-upów z Brazylii chcących rozwinąć biznes w Polsce oraz polskich 6 start-upów chętnych do wejścia na brazylijski rynek.

Brasilesia. Mentoring i soft landing dla polskich start-upów w Brazylii

Brasilesia oferuje zwycięskim firmom weryfikację ich potencjału rynkowego z ekspertami z różnych krajów, transfer wiedzy z danej dziedziny oraz znalezienie zagranicznych partnerów biznesowych, inwestorów, klientów lub dystrybutorów. Program ma pobudzać polsko-brazylijską współpracę przy tworzeniu nowych produktów i technologii. Dzięki Brasilesia start-upy mogą też znaleźć nowych zagranicznych członków zespołu, partnerów np. wśród akademickich instytucji badawczych, co umożliwia tworzenie wspólnych projektów badawczo-rozwojowych.

Zwycięskie start-upy wezmą udział w 3-miesięcznym online’owym programie szkoleniowym złożonym z warsztatów w trzech kluczowych tematach:

  • budowanie skalowalnych międzynarodowych start-upów,
  • odkrywanie nowych rynków i klientów,
  • pozyskiwanie kapitału od funduszy VC.

Do każdej z firm przydzielony zostanie mentor/coach, który zapewni wsparcie w przygotowaniu skutecznego plan ekspansji na rynek brazylijski (odkrywanie potrzeb konsumentów) i pomoże w organizacji spotkań z potencjalnymi klientami (duże firmy prywatne/sektor publiczny) lub ekspertami rynkowymi. - Brasilesia to szansa, żeby przenieść swój swój biznes na wyższy poziom – przekonuje Robert Bieleń. Wiceprezes Invento Capital dodaje, że konkurs daje unikalną możliwość uzyskania dostępu do zasobów, sieci kontaktów i perspektywy rozwoju na jednym z najbardziej obiecujących rynków.

Brasilesia. Aplikuj do 15 czerwca!

Zwycięskie start-upy wezmą udział w wydarzeniach networkingowych i biznesowych, w trakcie których będą mogli się zaprezentować przed polskimi i brazylijskimi inwestorami i potencjalnymi partnerami biznesowymi. Brasilesia zapewnia również 3-miesięczny bezpłatny dostęp do lokalu biznesowego oraz dedykowanego menedżera, który pomoże w rozpoczęciu działalności za granicą. W ramach soft landing firma może też otrzymać wsparcie finansowe w maksymalnej wysokości 25 tys. dolarów. 

Start-upy przystępujące do programu powinny posiadać co najmniej koncepcję produktu lub innowacyjnego rozwiązania na poziomie Proof of Concept. Brasilesia jest adresowana do uczestników, których rozwiązania produktowe, usługowe lub procesowe mogą potencjalnie znaleźć zastosowania, szczególnie w branżach AI & ROBOTICS; FINTECH; AGRITECH& FOOD; MEDTECH; IoT & CLOUD COMPUTING; CLEANTECH.

Organizatorami Polsko-Brazylijskiego Programu Akceleracyjnego Brasilesia są Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, Invento VC, Spinus, Federalny Uniwersytet w Viçosa oraz Park Technologiczny w Viçosa, a partnerem Ambasada Brazylii w Warszawie. Aplikacji można dokonywać do 15 czerwca 2023 roku pod adresem www.brasilesia.com/form1. Regulamin i dodatkowe informacje są dostępne na stronie internetowej Brasilesii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Startupy Helping Hand laureatem Prix Galien Polska Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

HH24 - spółka będąca twórcą Helping Hand - pierwszej w Polsce platformy oraz aplikacji mobilnej wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego dla pracowników firm i
Startupy Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
2024-11-04 | 15:00

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Kolejne narzędzia AI zaprojektowane do automatyzacji zadań rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko niektóre poza innowacyjnością zaskakują też formą. Start-up Artisan stawia na
Startupy Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.
2024-10-24 | 12:00

Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.

Wraz z dynamicznym rozwojem rynku e-commerce pojawiają się nowe wyzwania w obszarze dostaw. Dotyczą one szczególnie kluczowego etapu doręczeń w obrębie miasta, jakim jest tzw.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.