Komunikaty PR

Środki smarne ELF rekomendowane przez SsangYong

2024-03-27  |  18:00
Biuro prasowe

ELF, marka środków smarnych należąca do TotalEnergies, umacnia swoją pozycję na polskim rynku. Rekomendacja SsangYonga w segmencie samochodów terenowych i SUV podkreśla uniwersalność gamy produktów ELF i jej kompatybilność z najbardziej zaawansowanymi silnikami pojazdów produkowanych na całym świecie. Symbolicznym wydarzeniem, inaugurującym współpracę ELF i SsangYong, był udział przedstawicieli ELF w konferencji dealerów SsangYong w Warszawie 17 stycznia 2024 r.

Jedną z mocnych stron marki SsangYong jest jej odporność na ekstremalnie trudne warunki eksploatacji. To samo można powiedzieć o produktach ELF. Oleje ELF radzą sobie nawet z najtrudniejszymi wyzwaniami, co potwierdzają liczne niezależne homologacje i testy producentów. Dlatego cieszymy się, że możemy połączyć siły i zaoferować naszym klientom to, co najlepsze z obu światów - solidne samochody z doskonałymi środkami smarnymi, które zapewnią im wiele lat bezawaryjnej pracy."

Jesper Rosenkrans, Dyrektor Generalny TotalEnergies Marketing Polska

ELF Evolution Full-Tech FDX 0W-30

Flagowym produktem ELF dla modeli SsangYong (np. wyposażonych w silniki 1.5 GDI Turbo i 2.2 D) jest ELF Evolution Full-Tech FDX 0W-30, który został zaprojektowany do smarowania najnowszych europejskich silników benzynowych i wysokoprężnych wymagających klasyfikacji ACEA C2 i lepkości SAE 0W-30, spełniających normy emisji spalin Euro 5 i Euro 6. Idealnie sprawdza się w najtrudniejszych warunkach - w terenie, na autostradzie, w korkach.

ELF Evolution Full-Tech FDX 0W-30 nadaje się do wszystkich stylów jazdy - zarówno sportowego, jak i ekonomicznego, gdzie skutecznie pomaga oszczędzać paliwo dzięki doskonałej odporności na utlenianie. Olej ELF Evolution Full-Tech FDX 0W-30 charakteryzuje się bardzo wysokim wskaźnikiem lepkości, dzięki czemu doskonale chroni silnik zarówno podczas zimnego rozruchu, jak i wtedy, gdy jego temperatura zbliża się do granicznych wartości konstrukcyjnych. Alternatywną propozycją, dedykowaną mniej wymagającym jednostkom (np. silnik 2.0D), jest ELF Evolution Full-Tech C2 5W-30.

ELF i SsangYong - marki z tradycjami

ELF to marka środków smarnych istniejąca od 1967 roku, należąca do TotalEnergies, globalnej firmy multienergetycznej, producenta i dostawcy energii w postaci ropy naftowej i biopaliw, gazu ziemnego i gazów zielonych, odnawialnych źródeł energii i energii elektrycznej. ELF odegrał kluczową rolę w historii wyścigów, osiągając wiele sukcesów w sportach motorowych, zarówno w kategorii samochodów (156 zwycięstw w Grand Prix, 10 tytułów kierowcy i 9 tytułów producenta), jak i motocykli (33 zwycięstwa w MotoGP i 2 tytuły mistrza świata). Globalny sukces ELF wywodzi się z jego zaangażowania w pasję, wiedzę specjalistyczną i rozwijanie oferty produktów premium.

SsangYong jest najstarszym producentem samochodów w Korei Południowej. Firma została założona w 1954 roku i od tego czasu nieprzerwanie specjalizuje się w produkcji modeli terenowych oraz popularnych SUV-ów. Samochody SsangYong doskonale sprawdzają się w trudnych warunkach, ale nie jest to ich jedyna zaleta. Użytkownicy doceniają ich funkcjonalność i niezawodność. Wybrane modele lub rozwiązania objęte są nawet 10-letnią gwarancją.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków Biuro prasowe
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.