Spotkanie z Marcinem Januszem w Sportano
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych w obuwiu ASICS". Gościem specjalnym spotkania będzie Marcin Janusz, ambasador ASICS, dwukrotny zwycięzca Ligi Mistrzów i srebrny medalista igrzysk olimpijskich w siatkówce.
Współpraca z Marcinem Januszem oraz firmą Sportano to idealny przykład, jak nasza misja – "w zdrowym ciele, zdrowy duch" – przekłada się na wspieranie sportowców i aktywności fizycznej na każdym poziomie. Marcin, jako ambasador ASICS, doskonale uosabia wartości, które promujemy – zaangażowanie, pasję do sportu i dbałość o zdrowie psychiczne oraz fizyczne. Wspólnie z naszymi partnerami pragniemy inspirować do podejmowania wyzwań i przekraczania własnych granic, niezależnie od poziomu zaawansowania – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
W programie wydarzenia zaplanowana jest między innymi rozmowa z Marcinem Januszem, którą poprowadzi dziennikarz TVP Sport i komentator siatkówki, Piotr Dębowski. Uczestnicy będą mieć również możliwość zadawania pytań, zrobienia wspólnego zdjęcia z ambasadorem ASICS oraz udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.
Marka ASICS od lat jest obecna w siatkówce, produkując zaawansowane technologicznie obuwie, które wspiera graczy na każdym poziomie, od amatorów po profesjonalistów. Oferta obejmuje szeroki wybór butów halowych, zapewniając stabilność, amortyzację i przyczepność. Obuwie ASICS w zależności od stylu gry dzieli się na trzy wiodące segmenty – „Wyżej”, „Mocniej”, „Szybciej”. Pierwszy z nich obejmuje modele przeznaczone dla graczy preferujących grę w pionie, którzy potrzebują dużo amortyzacji, aby skakać wyżej. Druga kategoria koncentruje się na zawodnikach, którzy grają nisko na nogach i wymagają dodatkowej stabilizacji przy gwałtownych ruchach skrętnych, a trzecia znajduje zastosowanie wśród osób, które szybko poruszają się po parkiecie, wymagając lekkości i elastyczności.
Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Nowa era wirtualnego sportu. ASICS wprowadza „DISC”
Kolaboracja Lucy Charles-Barclay x ASICS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Mała liczba punktów ładowania spowalnia rozwój elektromobilności. Powodem długi czas oczekiwania na przyłącza prądowe
Tempo rozbudowy infrastruktury ładowania w Polsce wciąż jest zbyt wolne i pozostaje jedną z największych barier w rozwoju rynku samochodów elektrycznych – wskazują eksperci. Chętnych na budowę takich instalacji nie brakuje, ale problemem jest długi czas oczekiwania na przyłącza prądowe. Proces uruchamiania nowych punktów ładowania przeciąga się nawet do dwóch–trzech lat, a można by go skrócić co najmniej o połowę.
Infrastruktura
Sztuczna inteligencja coraz mocniej wchodzi w medycynę. Potrzebna wielka baza danych pacjentów
Sztuczna inteligencja (AI) coraz bardziej jest obecna w medycynie. Cyfrowe algorytmy mogą wspierać leczenie poprzez m.in. analizę wyników radiologicznych czy diagnostyki obrazowej. Do tego jednak potrzebne są duże bazy danych. W wykorzystywaniu w pełni tego potencjału pomoże sieć centrów medycyny cyfrowej.
Transport
Polskie firmy dostrzegają korzyści z gospodarki obiegu zamkniętego. Wciąż jednak ich wiedza jest niewystarczająca [DEPESZA]
W kontekście unijnych regulacji firmy są zobowiązane wdrażać rozwiązania z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego. Wiedza firm na ten temat wciąż jest niekompletna i mocno nieuporządkowana. Według badań DB Schenker prawie 2/3 respondentów nawet nie ma świadomości, że ich firma wdraża rozwiązania z zakresu GOZ, a część z nich nie ma pewności, jakie działania w ogóle wpisują się w tę koncepcję. Jednocześnie jednak ponad połowa dostrzega korzyści we wdrożeniu GOZ i planuje inwestycje w tym zakresie. Operatorzy logistyczni widzą w tym procesie rolę dla siebie.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.