Komunikaty PR

Snickers® Weź na drogę! Ruszyła nowa odsłona kampanii marki

2023-05-30  |  16:15
Biuro prasowe

Wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers® adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku – na dworcach kolejowych, w tramwajach czy galeriach handlowych, ale też w drodze do pracy – gdziekolwiek spędzają swój czas. 

Pierwsze ciepłe dni roku to okres ciągłego bycia w drodze oraz aktywnego spędzania wolnych chwil na świeżym powietrzu. Marka Snickers® doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego wraz z hasłem „Snickers® Weź na drogę!” wychodzi naprzeciw konsumentom, towarzysząc im na każdym kroku i przypominając, że głodni nie są sobą, a baton Snickers® jest tym, czego potrzebują będąc w ruchu. 

W trakcie kampanii specjalnie stworzone animacje, przypominające o potrzebie „doładowania baterii” oraz zabrania batona Snickers® „na drogę” będą wyświetlane na digital billboardach w całej Polsce m.in. na dworcach kolejowych, w pociągach, w komunikacji miejskiej, na lotniskach czy w galeriach handlowych – wszędzie tam, gdzie możemy zapomnieć, że potrzebujemy uzupełnienia naszej energii.

Co więcej, w serwisie YouTube oraz w serwisach typu „video na życzenie” zobaczymy dedykowany kampanii, 15-sekundowy spot, przedstawiający podróż pociągiem do pracy. W żartobliwy sposób pokazana zostaje tam sytuacja, w której głodna bohaterka robi się nerwowa i nie jest w stanie znieść siorbania pasażera obok. 

Reklamy marki będzie można również usłyszeć na Spotify oraz zauważyć na TikToku. Wykorzystane zostanie także narzędzie TEADS, precyzyjnie targetujące odbiorców. Dodatkowo, przez cały czerwiec prowadzone będą działania w serwisach META – na Instagramie oraz Facebooku. Działania będą trwać od połowy maja do końca czerwca b.r. 

Za stworzenie spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację Eg+, które współtworzyło również kreacje graficzne nowej kampanii Snickers® wraz z Brandcomm. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media „Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną
2024-12-19 | 10:00

„Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną

Firma Lorenz, właściciel marek Crunchips, Curly oraz Monster Munch, wprowadziła nową ramę komunikacyjną. Jej hasło przewodnie – „Lorenz. W naszych rękach” – to
Media Maczfit z nowym Prezesem
2024-08-02 | 15:30

Maczfit z nowym Prezesem

Nicolas Jedraszak w kwietniu br. objął stanowisko Prezesa Zarządu firmy Maczfit. Nicolas jest ekspertem z zakresu budowania skutecznych kanałów sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

IT i technologie

UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa

Unia Europejska w alarmującym stopniu jest uzależniona od dostawców technologii z USA i Chin. W ponad 80 proc. polega na państwach trzecich w zakresie produktów cyfrowych, usług, infrastruktury oraz własności intelektualnej. – To sytuacja, która w kontekście bezpieczeństwa danych i stabilności gospodarczej jest po prostu nie do zaakceptowania – ocenia Michał Kobosko, europoseł z Polski 2050. Ogranicza to zdolność Europy do innowacji, konkurowania oraz utrzymania kontroli nad jej gospodarką cyfrową.

Prawo

Rzecznik MŚP na mocy nowej ustawy ma objąć ochroną także rolników. Na zmianach skorzystają też duże firmy

Trwają prace nad zmianą ustawy o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. Jej projekt jest na etapie konsultacji i przewiduje wiele modyfikacji w obszarze kompetencji organu, który do tej pory obejmuje ochroną jedynie mikro-, małe i średnie firmy. Wraz z wejściem w życie nowej ustawy będzie mógł podejmować działania na rzecz ogółu przedsiębiorców, w tym m.in. rolników, adwokatów czy wspólników spółek. Kompetencje Rzecznika Praw Przedsiębiorców zostaną rozszerzone także m.in. w zakresie opiniowania i inicjowania przyjęcia aktów prawnych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.