Smartfony z serii Huawei P40 najlepszymi smartfonami fotograficznymi 2020 roku
Huawei P40, P40 Pro i P40 Pro+, najnowsze flagowe smartfony marki, zostały uznane za najlepsze fotograficzne smartfony 2020 roku przez międzynarodowe stowarzyszenie wydawców mediów fotograficznych TIPA.
To czwarty rok z rzędu, kiedy smartfony Huawei z serii P otrzymują prestiżową nagrodę TIPA Awards, tym razem w edycji 2020.
TIPA to istniejące od 29 lat międzynarodowe stowarzyszenie wydawców mediów fotograficznych, którego celem jest obserwowanie i ocenianie trendów i produktów na rynku foto. Każdego roku zespół ekspertów i autorytetów z branży fotograficznej wyłania najlepszy sprzęt fotograficzny i przyznaje prestiżowe nagrody TIPA World Awards. Nagroda i znak TIPA Awards są najlepszą rekomendacją dla konsumentów i profesjonalistów, którzy szukają produktów fotograficznych najwyższej jakości.
Smartfony Huawei P40, P40 Pro i P40 Pro+ zostały docenione przez branżę fotograficzną przede wszystkim za innowacyjne podejście do fotografii mobilnej, najwyższą jakość oraz współpracę z legendą rynku fotograficznego, firmą Leica.
Smartfony z serii Huawei P40 wyposażone są w innowacyjny aparat fotograficzny Ultra Vision Leica o rozdzielczości 50 MP i rekordowej wielkości sensora na poziomie 1/1.28”, który rejestruje więcej światła niż konkurencyjne urządzenia. Nowe smartfony marki biją też rekordy w zakresie zoomu – model P40 Pro oferuje 50-krotny zoom cyfrowy, a model P40 Pro+ nawet 100-krotny.
Huawei P40 Pro znalazł się także na szczycie niezależnego rankingu DxOMark, który ocenia jakość fotografii mobilnej w smartfonach w skali całego świata – z rekordowym w historii tego rankingu wynikiem 128 punktów.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.