Samsung partnerem 10. edycji programu MasterChef
dfusion
al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
Wystartowała 10. edycja najpopularniejszego show kulinarnego w Polsce. Wsparciem dla uczestników w walce o tytuł MasterChef, w ramach umowy partnerskiej, będą innowacyjne urządzenia Samsung: piekarniki Dual Cook Flex™, lodówki Side by Side i combi, a także płyty gazowe. W programie pojawi się także ekspert marki Samsung – znany i ceniony kucharz Filip Marcinkiewicz.
MasterChef to widowiskowe kulinarne show z historią sięgającą 1990 r. Program doczekał się edycji w 35 krajach na całym świecie inspirując do gotowania miliony ludzi i bijąc rekordy oglądalności. Partnerem tegorocznej polskiej edycji programu, po raz kolejny, został Samsung. Działania partnerskie mają na celu promocję produktów AGD marki. Obecność Samsung w programie MasterChef obejmuje aktywny product placement i udział eksperta.
Samsung wyposażył kuchnię studyjną w swoje urządzenia, które posłużą uczestnikom do przygotowania potraw na różnych etapach rywalizacji. Są to lodówki Side by Side oraz combi wyposażone w rewolucyjną technologię SpaceMax™ gwarantującą optymalne wykorzystanie przestrzeni, piekarniki Dual Cook Flex™ z podwójną komorą umożliwiającą pieczenie dwóch potraw jednocześnie oraz płyty gazowe. Gościem specjalnym 5 odcinka programu, którego emisja zaplanowana jest na 3 października, będzie Filip Marcinkiewicz – ceniony kucharz, a zarazem ekspert marki Samsung, który zaprezentuje na antenie swoje autorskie przepisy kulinarne.
Od 2001 roku Filip Marcinkiewicz jest szefem kuchni w Hotelu Copernicus***** w Krakowie. Gotował dla niezwykłych osobowości, m.in. dla papieża Jana Pawła II, Cesarza Japonii, Kanclerza Helmuta Kohl, Jacques’a Santer, Czesława Miłosza i Wisławy Szymborskiej. Brał udział w powstaniu książki „Wykwintna Kuchnia Polska”, wydanej pod patronatem prezydentowej Anny Komorowskiej. Dwukrotnie nominowany do tytułu szefa roku Gault&Millau, zwycięzca Szefa roku region południowy, juror polskiej edycji największego światowego konkursu Bocuse d’Or. Na jego koncie jest też Srebrny Hermes za najlepszą hotelową restaurację oraz Prix au Chef de’lAvenir Akademii Gastronomicznej.
Program MasterChef wystartował w niedzielę 5 września i potrwa do 5 grudnia br.
MasterChef, TVN, niedziela godz. 20:00
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.