Ruszyła telewizyjna kampania OTODOM „Dobre rady"
Otodom zachęca, żeby podążyć za własnymi marzeniami i potrzebami. Kampania telewizyjna „Dobre rady” pokazuje, że każdy ma inne podejście do życia. Główny bohater spotu poszukuje idealnego mieszkania – każdy doradza mu wybór innego lokalu. Niezależnie od tego, na co się zdecyduje, z pewnością znajdzie go na Otodom, najpopularniejszym serwisie z nieruchomościami. Spot będzie emitowany od 1 do 30 września w TV oraz internecie.
– Nasz pomysł na spot pisze samo życie. Kiedy decydujemy się na zakup nieruchomości, otrzymujemy wiele różnych rad odnośnie do tego, na co powinniśmy zwrócić uwagę przy wyborze. Nie ma złych rad – ale każdy ma swój wymarzony lokal i znajdzie go na Otodom. Spot kampanii telewizyjnej, poza programami telewizyjnymi, pojawia się na YouTube, Facebooku i w sieciach VOD. – mówi Izabela Sobańska-Synowiec z Otodom.
Link do spotu: https://youtu.be/-A-MIOB_Ans
Spot wyreżyserował Jan Foryś z Papaya Films. Za koncepcję odpowiada agencja 180HB, a produkcją zajął się Dom Produkcyjny F25. Na gruncie tej współpracy powstał klip, który dzięki kreatywnej i intensywnej pracy ekipy nakręcono w pięciu lokalizacjach, w trakcie zaledwie jednego dnia. Szczery i autentyczny przekaz to również efekt doboru aktorów, którzy w świecie reklamy są nowymi twarzami. Ich współpraca z reżyserem zaowocowała unikatowym spotem.
Do planu spotu zaadaptowano autentyczne lokalizacje w Warszawie: zakład fryzjerski przy ulicy Ząbkowskiej, czy dom jednorodzinny na Saskiej Kępie. Jak dodaje Monika Wagner z F25: – Przyjemnie jest zarządzać procesem mającym swój początek na papierze, w którym dobre planowanie, partnerska współpraca z reżyserem, ekipą, klientem i agencją ma swoje przełożenie na efekt końcowy, jaki widzimy na ekranie.
Kampania radiowa Otodom ruszyła 24 lipca. Kampania telewizyjna potrwa od 1 do 30 września. Spot będzie można zobaczyć między innymi w TVN, Polsacie i stacjach tematycznych takich jak Domo+ czy Discovery, a także na YouTube i VOD.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.