Rezydencja Winiary stawia na standard i większe powierzchnie
Firmy deweloperskie potwierdzają, że wśród klientów jest grupa poszukująca większego metrażu mieszkania, z trzema lub najlepiej czterema pokojami. To niekoniecznie musi być dom pod miastem – liczy się standard wykonania, opcje dodatkowe i przestrzeń. Dobrym rozwiązaniem jest wybór większego lokalu mieszkalnego na poznańskich Winiarach, co proponuje zdobywający duże uznanie deweloper Quadro.
O tym, jakie mieszkania w budownictwie wielorodzinnym cieszą się największym wzięciem, decyduje sporo czynników, jak zmieniające się trendy, oczekiwania klientów. Każda grupa ma inne, ale sprecyzowane preferencje. Kawalerki i mieszkania 2-pokojowe będą idealne na start: dla studentów, singli, par planujących wspólną przyszłość, a także dla klienta inwestującego w nieruchomości. Nietrudno dostrzec, że grup klienckich zainteresowanych kompaktowymi projektami w granicach do 50 m kw. jest sporo. – Projekt naszej poznańskiej inwestycji, Rezydencja Winiary, zakłada stworzenie aż 23 mieszkań kompaktowych 27-44 m kw. z myślą o wspomnianych grupach klientów. Funkcjonalne projekty spotkały się z dużym zainteresowaniem i wszystkie znalazły swoich nabywców. Dostrzegamy również, jak zmienia się rynek. Dziś nie możemy mówić o tym, że klient wybiera małe mieszkanie, a jeśli marzy o większej przestrzeni, to wyprowadza się do jednej z gmin ościennych Poznania. Alternatywą są mieszkania ponad 50 m kw., czy jeszcze większe apartamenty, również chętnie nabywane. W Rezydencji Winiary, mimo że budowa zakończy się za blisko półtora roku, zostały już ostatnie lokale z trzema pokojami. Reszta znalazła swoich nabywców – mówi Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development. Aktualnie dostępnych jest sześć lokali mieszkalnych 56-59 m kw., ustawionych w różny sposób względem stron świata, a także z różnym rozkładem pomieszczeń. Niektóre mieszkania mają większą przestrzeń dzienną, tj. salon z aneksem kuchennym, a pozostałe cechują się większą strefą prywatną, np. sypialniami powyżej 14 m kw. Ceny zaczynają się już od 7200 zł brutto / m kw. Trwają prace budowlane, konkretnie w hali garażowej. Następnie będą stawiane ściany mieszkań parterowych i kolejnych kondygnacji, tak jak wskazuje harmonogram. Wybór własnego M na tym etapie inwestycyjnym pozwala na indywidualne zmiany i przestawienie ścianek działowych, rzecz jasna po uprzednim uzgodnieniu z deweloperem. Inwestycja w całości będzie gotowa w 2022 roku.
Nie tylko przestrzeń
W grupie klientów pytających o wspomniane mieszkania w większym metrażu, są rodziny z dziećmi. Rezydencja Winiary to budynek wielorodzinny przy ulicy Wyłom, zlokalizowany na poznańskich Winiarach, zapewnia komfort zamieszkiwania. – Stawiamy na kameralny charakter inwestycji, ponieważ znajdzie się w niej jedynie 31 mieszkań. Zaplanowaliśmy liczne udogodnienia, jak: winda, podziemna hala garażowa na auta, czy stojaki rowerowe. Videodomofony, rolety we wszystkich oknach oraz podstawowy system inteligentnego sterowania funkcjami mieszkania to kolejne rozwiązania, jakie zastosujemy. Natomiast sama lokalizacja pozwala sprawnie dotrzeć w każde miejsce w Poznaniu, korzystając z komunikacji publicznej. Dzięki temu można zaoszczędzić czas. Jesteśmy przekonani o tym, że połączenie wymienionych elementów wpłynie na wygodę życia naszych klientów, którzy zdecydują się na zakup mieszkania w inwestycji Rezydencja Winiary – zaznacza Marek Smogór z firmy Quadro Development. Deweloper większe przestrzenie proponuje także w projekcie niemal „po sąsiedzku” do Rezydencji Winiary, czyli Piątkowskiej 103. Powstaje tutaj budynek wielorodzinny z 42 mieszkaniami, a jedynie trzy zostały w sprzedaży, w tym ponad 70 m kw. To osiedle będzie gotowe już w tym roku.
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.