Komunikaty PR

Reflex Logistics Solutions na targach MODERNLOG 2022 i SMART WAREHOUSE

2022-07-04  |  10:00

Przedstawiciele branży logistycznej po raz kolejny spotkali się na Targach Logistyki, Magazynowania  
i Transportu MODERNLOG, które odbyły się w Poznaniu w dniach 31 maja - 2 czerwca 2022 roku.  
W tegorocznej edycji wydarzenia kilkadziesiąt firm zaprezentowało swoje produkty i rozwiązania  
dla branży. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele Reflex Logistics Solutions, twórcy oprogramowania do zarządzania procesami logistycznymi w obiektach magazynowych.  

 

Tegoroczny sezon spotkań branżowych otworzyła konferencja Smart Warehouse, która odbyła się podczas targów Modernolg. Wydarzenie skierowane do dyrektorów logistyki, menedżerów łańcucha dostaw i kierowników magazynów przyciągnęło szerokie grono słuchaczy z całego kraju. Pięć paneli dyskusyjnych, dwa dni praktycznej wiedzy, trzydziestu trzech prelegentów i pięciuset dziewięćdziesięciu trzech zarejestrowanych uczestników - tak w kilku liczbach można podsumować konferencję Smart Warehouse.  

 

Targi Modernlog od lat są jednym z najważniejszych obszarów współpracy biznesowej dla branży TSL. To także doskonała okazja do promocji innowacyjnych rozwiązań, takich jak REFLEX WMS. Jego autorem jest Hardis Group, firma rozwija to rozwiązanie od 25 lat, a na polskim rynku jest ono obecna od 2021 roku. Debiut na największym wydarzeniu branżowym w Poznaniu, to duży krok w rozwoju firmy. To także potwierdzenie, że współpraca z Hardis to doskonały wybór inwestycyjny i perspektywiczne rozwiązanie dla rynku logistycznego. Dynamiczne zmiany gospodarcze i technologiczne, które obserwujemy obecnie, wymuszają m.in. zmianę systemów operacyjnych. Zastosowanie takich usprawnień w firmie logistycznej wiąże się z wieloma korzyściami. W czym one pomagają? Rozwiązanie to ułatwia zarządzanie firmą poprzez usprawnienie procesów logistycznych poprzez lepszą wizualizację sytuacji w magazynie, co umożliwiają dane dostępne w czasie rzeczywistym.  

 

Jest to szczególnie ważne, gdy operator obsługuje klientów z różnych krajów i sektorów oraz stara się efektywniej zarządzać operacjami logistycznymi. Takim operatorem jest FM Logistic - jedna z wiodących firm branży TSL, która wdrożyła system REFLEX WMS w swoich obiektach magazynowych. Hardis Group i FM Logistic we współpracy pojawiły się podczas targów Modernlog. Reflex Logistics Solutions współtworzył część programu Smart Warehouse z wykładem "Jak budować przewagę konkurencyjną za pomocą systemu zarządzania magazynem? - na przykładzie doświadczeń FM Logistic".  

 

Prezentację poprowadził Jarosław Dąbrowski, Dyrektor Sprzedaży w Hardis Group Polska oraz ekspert z firmy partnerskiej Łukasz Kościelniak, Senior IT Consultant w FM Logistic. Prezentacja odbyła się 1 czerwca na scenie partnerskiej. Podczas prelekcji przedstawiono wieloletnią historię współpracy obu firm, a także plany wspólnego rozwoju. Szczególne znaczenie dla słuchaczy miały zaprezentowane przykłady innowacyjnych rozwiązań dla branż FMCG, E-commerce, Pharma, takich jak integracja z systemem kamer dla przesyłek e-commerce, które zostały wdrożone w magazynach FM Logistic, dzięki wykorzystaniu systemu REFLEX WMS. Prezentacja cieszyła się z dużym zainteresowaniem, a jej nieodłącznym elementem był networking w specjalnie wydzielonej do tego celu strefie, gdzie można było skonsultować się z obecnymi na sali ekspertami. 

 

W dobie innowacyjnych technologii szybkość i efektywność liczą się przede wszystkim również  
w procesach magazynowych. Odpowiednio skonfigurowane systemy WMS pomagają zapewnić właściwy obieg dokumentów, zwiększyć produktywność czy znacząco obniżyć koszty. Cieszę się, że wspólnie z przedstawicielem FM Logistic mogliśmy współtworzyć program imprezy i opowiedzieć zwiedzającym o korzyściach płynących z wdrożenia rozwiązań Reflex, szczególnie tym, którzy rozważają wdrożenie systemu WMS. Liczba osób odwiedzających nasze stoisko i zainteresowanie naszą ofertą dowodzą, że nowe technologie i logistyka idą w parze. Wszystko po to, aby zadbać  
o potrzeby wymagającego rynku i klienta końcowego – mówi Jarosław Dąbrowski, Dyrektor Sprzedaży Reflex w Hardis Group Polska.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen

Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują  wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.

IT i technologie

Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii

– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.