Rapujący robot ze Śląska wspiera #Hot16Challenge2
06/24/20
Rapujący robot ze Śląska wspiera #Hot16Challenge2
Na co dzień jest asystentem medycznym. Podjął jednak wyzwanie i zarapował dla służb medycznych. Robot będący efektem współpracy firmy APA Group oraz KUKA wziął udział w internetowej popularnej zbiórce funduszy.
Gliwicka firma APA Group, specjalizująca się w automatyce przemysłowej i budynkowej, przygotowała klip muzyczny z przymrużeniem oka w ramach akcji #Hot16Challenge2.
"Już chyba wszyscy ludzie na świecie rapowali dla medyków. Nasz robot nieco podsumowuje całą akcję. Człowiek już nic więcej nie pokaże i niczym nie zaskoczy w ramach tego czelendżu. Za to robot..."
-Aleksandra Latocha, Koordynator Działu Marketingu APA Group
Klip jest dostępny w mediach społecznościowych firm APA Group oraz KUKA:
- https://www.facebook.com/watch/?v=401140517471585
oraz
- https://www.facebook.com/watch/?v=401140517471585
Źródło: APA Pressroom (https://apagroup.prowly.com/101027-rapujacy-robot-ze-slaska-wspiera-hot16challenge2)

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.