Purmo nagrodzone za sukces w branży
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
30 lat na polskim rynku to czas, który bez wątpienia zweryfikował Purmo jako niekwestionowanego lidera w branży instalacyjnej. Przez ten czas firma sprzedała rekordową liczbę ponad 17 mln grzejników płytowych. Statystycznie oznacza to, że w każdym polskim domu znajduje się co najmniej jeden grzejnik marki Purmo. Większość z nich pochodzi z najbardziej nowoczesnej i największej fabryki koncernu mieszczącej się w Rybniku, która w tym roku obchodzi 30-lecie produkcji. Sukces firmy i marki Purmo został doceniony przez kapitułę Builder Awards – firma otrzymała tytuł Budowlanej Firmy Roku. A za Osobowości Branży Budowlanej uznani zostali - Andrzej Iżycki – Wiceprezes Sprzedaży, Barbara Katychów – Regionalny Dyrektor Operacyjny i Roman Strzelczyk – Dyrektor Produktu Grzejniki Płytowe.
Budowlana Firma Roku to wyróżnienie przyznawane przez redakcję i radę naukową jednego z najbardziej prestiżowych i opiniotwórczych miesięczników branży budowlanej - „Builder”. Otrzymują je firmy z branży budowlanej, które wyróżniają się dynamicznym rozwojem i osiągniętą pozycję na rynku budowlanym, za szczególne osiągnięcia wyróżniające firmę na tle branży i konkurencji. „Jako dostawca produktów zapewniających ciepło i chłód czujemy się odpowiedzialni za rozwiązania oszczędzające energię, potrzebną zarówno do ogrzewania, jak i chłodzenia pomieszczeń. Dlatego jako firma odpowiedzialna społecznie nieustannie podejmujemy działania na rzecz zrównoważenia klimatu. Myślimy o dostarczaniu ciepła całościowo, ponieważ w ten sposób możemy uzyskać efekt synergii, a to oznacza, że ogrzewanie może być i bardziej wydajne, i energooszczędne” - mówi Andrzej Iżycki, wiceprezes sprzedaży Purmo Group, nagrodzony tytułem Osobowości Branży za efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej, jak również za przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw.
Historia ciepłem pisana
Polska to obecnie jeden z najważniejszych rynków i najbardziej rozwiniętych rynków dla koncernu Purmo. Mimo szybko osiągniętej popularności w segmencie grzejników płytowych firma Purmo równocześnie zaproponowało inne rozwiązania grzewcze, na czele z ogrzewaniem podłogowym. Początkowo instalowane było wybiórczo np. na parterach czy w łazienkach, jednak z czasem stało się alternatywnym system grzewczym, wybieranym przez coraz większą liczbę klientów. W ciągu ostatnich pięciu lat Purmo podwoiło obroty w sprzedaży tzw. podłogówki. W ostatnich latach Purmo umacnia także swoją pozycję jako dostawca kompleksowych systemów grzewczych, w skład których wchodzą systemy rurowe, ogrzewanie płaszczyznowe, grzejniki (panelowe, łazienkowe, dekoracyjne, kanałowe) oraz mechanizmy sterujące. Filozofię firmy krótko i celnie oddaje hasło „comfort delivered” co oznacza, że rozwiązania Purmo łączą różne elementy w jednym celu - najefektywniejszego ogrzewania odpowiadającego potrzebom domu i jego mieszkańców. „Branża musi iść w kierunku rozwiązań energooszczędnych i przyjaznych środowisku, to jest obecnie nasze najważniejsze wyzwanie i misja. Mając na uwadze przyszłość kolejnych pokoleń, Purmo Group jako firma odpowiedzialna społecznie i środowiskowo stawia sobie ambitne cele mające na celu ograniczenie emisji gazów cieplarnianych w całym procesie produkcji. A oferowane i wprowadzane przez Purmo na rynek kompleksowe rozwiązania dla instalacji grzewczych nie tylko spełniają oczekiwania najbardziej wymagających odbiorców, ale przede wszystkim stawiają na efektywność i oszczędność energii” – mówi Roman Strzelczyk, Dyrektor Produktu Grzejniki Płytowe nagrodzony tytułem Osobowość Branży.
30 lat produkcji w Polsce
Fabryka w Rybniku rozpoczęła produkcję grzejników płytowych już po roku obecności marki w Polsce - w 1993 roku i szybko została największym i najbardziej nowoczesnym zakładem produkcyjnym koncernu. Obecnie co roku z Rybnika do odbiorców na całym świecie trafia ponad 2 miliony grzejników. W 2017 roku zarządzanie fabryką w Rybniku objęła dyrektor Barbara Katychów, związana z zakładem od 20 lat i zaledwie w ciągu roku produkcja osiągnęła rekordowy poziom – aż 2,7 miliona sztuk grzejników w skali roku! „W każdym procesie najważniejsi są dla mnie… ludzie. Sukces, który osiągamy w zarządzanym przeze mnie zakładzie produkcyjnym w Rybniku jest możliwy przede wszystkim dzięki zespołowi specjalistów, którzy pracują z pełnym zaangażowaniem na sukces marki Purmo. Otwarcie nowej hali produkcyjnej było możliwe dzięki niezwykle efektywnej pracy zespołowej pomiędzy wszystkimi działami naszej fabryki. Część z osób, które symbolicznie przecinały wstęgę, pracuje w naszej fabryce od samego początku – czyli od 30 lat! Dzięki takiemu zespołowi wysokiej klasy specjalistów w fabryce w Rybniku nieustannie doskonalimy procesy, mając na uwadze dbałość o ekologię całego cyklu produkcyjnego, co stało się naszą pasją.” – podsumowuje Barbara Katychów, uznana za Osobowość Branży przez kapitułę Builder Awards.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Handel
Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.