Purmo nagrodzone za sukces w branży
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
30 lat na polskim rynku to czas, który bez wątpienia zweryfikował Purmo jako niekwestionowanego lidera w branży instalacyjnej. Przez ten czas firma sprzedała rekordową liczbę ponad 17 mln grzejników płytowych. Statystycznie oznacza to, że w każdym polskim domu znajduje się co najmniej jeden grzejnik marki Purmo. Większość z nich pochodzi z najbardziej nowoczesnej i największej fabryki koncernu mieszczącej się w Rybniku, która w tym roku obchodzi 30-lecie produkcji. Sukces firmy i marki Purmo został doceniony przez kapitułę Builder Awards – firma otrzymała tytuł Budowlanej Firmy Roku. A za Osobowości Branży Budowlanej uznani zostali - Andrzej Iżycki – Wiceprezes Sprzedaży, Barbara Katychów – Regionalny Dyrektor Operacyjny i Roman Strzelczyk – Dyrektor Produktu Grzejniki Płytowe.
Budowlana Firma Roku to wyróżnienie przyznawane przez redakcję i radę naukową jednego z najbardziej prestiżowych i opiniotwórczych miesięczników branży budowlanej - „Builder”. Otrzymują je firmy z branży budowlanej, które wyróżniają się dynamicznym rozwojem i osiągniętą pozycję na rynku budowlanym, za szczególne osiągnięcia wyróżniające firmę na tle branży i konkurencji. „Jako dostawca produktów zapewniających ciepło i chłód czujemy się odpowiedzialni za rozwiązania oszczędzające energię, potrzebną zarówno do ogrzewania, jak i chłodzenia pomieszczeń. Dlatego jako firma odpowiedzialna społecznie nieustannie podejmujemy działania na rzecz zrównoważenia klimatu. Myślimy o dostarczaniu ciepła całościowo, ponieważ w ten sposób możemy uzyskać efekt synergii, a to oznacza, że ogrzewanie może być i bardziej wydajne, i energooszczędne” - mówi Andrzej Iżycki, wiceprezes sprzedaży Purmo Group, nagrodzony tytułem Osobowości Branży za efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej, jak również za przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw.
Historia ciepłem pisana
Polska to obecnie jeden z najważniejszych rynków i najbardziej rozwiniętych rynków dla koncernu Purmo. Mimo szybko osiągniętej popularności w segmencie grzejników płytowych firma Purmo równocześnie zaproponowało inne rozwiązania grzewcze, na czele z ogrzewaniem podłogowym. Początkowo instalowane było wybiórczo np. na parterach czy w łazienkach, jednak z czasem stało się alternatywnym system grzewczym, wybieranym przez coraz większą liczbę klientów. W ciągu ostatnich pięciu lat Purmo podwoiło obroty w sprzedaży tzw. podłogówki. W ostatnich latach Purmo umacnia także swoją pozycję jako dostawca kompleksowych systemów grzewczych, w skład których wchodzą systemy rurowe, ogrzewanie płaszczyznowe, grzejniki (panelowe, łazienkowe, dekoracyjne, kanałowe) oraz mechanizmy sterujące. Filozofię firmy krótko i celnie oddaje hasło „comfort delivered” co oznacza, że rozwiązania Purmo łączą różne elementy w jednym celu - najefektywniejszego ogrzewania odpowiadającego potrzebom domu i jego mieszkańców. „Branża musi iść w kierunku rozwiązań energooszczędnych i przyjaznych środowisku, to jest obecnie nasze najważniejsze wyzwanie i misja. Mając na uwadze przyszłość kolejnych pokoleń, Purmo Group jako firma odpowiedzialna społecznie i środowiskowo stawia sobie ambitne cele mające na celu ograniczenie emisji gazów cieplarnianych w całym procesie produkcji. A oferowane i wprowadzane przez Purmo na rynek kompleksowe rozwiązania dla instalacji grzewczych nie tylko spełniają oczekiwania najbardziej wymagających odbiorców, ale przede wszystkim stawiają na efektywność i oszczędność energii” – mówi Roman Strzelczyk, Dyrektor Produktu Grzejniki Płytowe nagrodzony tytułem Osobowość Branży.
30 lat produkcji w Polsce
Fabryka w Rybniku rozpoczęła produkcję grzejników płytowych już po roku obecności marki w Polsce - w 1993 roku i szybko została największym i najbardziej nowoczesnym zakładem produkcyjnym koncernu. Obecnie co roku z Rybnika do odbiorców na całym świecie trafia ponad 2 miliony grzejników. W 2017 roku zarządzanie fabryką w Rybniku objęła dyrektor Barbara Katychów, związana z zakładem od 20 lat i zaledwie w ciągu roku produkcja osiągnęła rekordowy poziom – aż 2,7 miliona sztuk grzejników w skali roku! „W każdym procesie najważniejsi są dla mnie… ludzie. Sukces, który osiągamy w zarządzanym przeze mnie zakładzie produkcyjnym w Rybniku jest możliwy przede wszystkim dzięki zespołowi specjalistów, którzy pracują z pełnym zaangażowaniem na sukces marki Purmo. Otwarcie nowej hali produkcyjnej było możliwe dzięki niezwykle efektywnej pracy zespołowej pomiędzy wszystkimi działami naszej fabryki. Część z osób, które symbolicznie przecinały wstęgę, pracuje w naszej fabryce od samego początku – czyli od 30 lat! Dzięki takiemu zespołowi wysokiej klasy specjalistów w fabryce w Rybniku nieustannie doskonalimy procesy, mając na uwadze dbałość o ekologię całego cyklu produkcyjnego, co stało się naszą pasją.” – podsumowuje Barbara Katychów, uznana za Osobowość Branży przez kapitułę Builder Awards.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Konsument
Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.