Przedsiębiorcy chętnie korzystają z pakietów medialnych Core PR
BuzzAir
ul. Niekłańska 35/1
03-924 Warszawa
maurycy.nosowski|buzzair.pl| |maurycy.nosowski|buzzair.pl
+48 22 402 96 10
www.corepr.pl
Organizacjom najczęściej brakuje wysokiej jakości zasięgowych publikacji medialnych. Zwykle są one drogie i ciężko osiągalne. Trzon Core PR tworzą dziennikarze, którzy dobrze znają rynek i media „od kuchni” oraz nauczyciele akademiccy z wieloletnim doświadczeniem z tego sektora. Zamawiając „paczkę CORE PR”, dostajemy w wybranym miesiącu, konkretną liczbę publikacji redakcyjnych w ustalonych mediach, która pozwala nam wzmocnić sprzedaż. Co ważne usługa nie jest droga, to zazwyczaj 1/4 wyceny reklamy i ma olbrzymi wpływ na wzrost naszej pozycji w SEO. Wiadomości dostarczane za pośrednictwem kanałów PR, takich jak artykuły, mówcy konferencyjni lub renomowani blogerzy, są podświadomie uważane przez konsumentów za bardziej uzasadnione niż te prezentowane za pomocą taktyk marketingowych. Należy tu pamiętać, że np. pokolenie Y i Z całkowicie odrzuca typowy przekaz reklamowy, jako niewiarygodny.
Pakiety medialne dobrym wsparciem nowoczesnego marketingu
Okres związany z pandemią, zmusił wiele firm do szukania nowych źródeł optymalizacji kosztów. Coraz bardziej na znaczeniu zyskuje PR i unikatowe narzędzia, które za ułamek ceny reklamy pozwalają uzyskać planowany efekt i wyprzedzić konkurencję. Wszystkie strategie łączy konieczność podejmowania działań marketingowych w celu uzyskania jak najlepszej sprzedaży i optymalizacja związanych z tym działaniem kosztów. Ten nowoczesny produkt wsparcia sprzedaży, wprowadziła rok temu, warszawska Agencja komunikacji Core PR. Przejrzyste rozwiązanie odniosło olbrzymi sukces. CORE PR obsłużyła ponad 600 kampanii i działań kryzysowych. Agencja komunikacji i public relations realizowała działania dla największych korporacji na rynku, ale także startupów i kampanie społeczne. Specjalizuje się w kilku sektorach rynku np. gamingowym, finansowym i deweloperskim.
Oprócz możliwości efektywnej strategii wsparcia sprzedaży opartej na unikatowych rozwiązaniach e-PR i e-marketingowych, warto rozważyć modele współpracy oparte na rozliczeniu „success fee”. Stanowią one podobny koszt (kilku procent), jak wydatki ponoszone wewnętrznie na działania marketingowe. Warto więc przeanalizować, jakie atuty mają nasze oferty, dla kogo mogą być teraz atrakcyjne i jak to eksponować w przekazie. Znaczące staną się też, do tej pory mniej znane, narzędzia e-marketingowe i działania niestandardowe „szyte na miarę - mówi Adam Białas, menadżer Core PR.
Innowacja kluczem do sukcesu
Powielanie działań marketingowych przez większość firm nie da oczekiwanych efektów sprzedażowych. Ostatnie zmiany wywołane epidemią koronawirusa spowodowały zmianę nastrojów i powstanie nowej grupy docelowej. Od strony sprzedażowej rekomenduję dużą empatię i elastyczne przygotowanie się do nowych zasad na rynku. Mamy już do czynienia z tworzeniem nowych potrzeb wśród nabywców. Działająca na rynku od 20 lat, Agencja Core PR oferuje również działania komunikacje 360′ (również za granicą) w obszarze: digitalowym (wraz ze wdrożeniami), public relations, mediowym i produkcyjnym. Dla przykładu: firma przeprowadziła globalne kampanie z polski w czasie lockdown-u dla światowego lidera sektora e-edukacji firmy z miliardowymi przychodami w USA, krajowych liderów sektora gier wideo czy wsparcia dla transakcji sektora finansowego
„Paczki medialne” dobrym uzupełnieniem dla prowadzonych działań marketingowych
Zmieniający się wciąż rynek i narzędzia e-marketingowe i PRowe oferują ciągle nowe sposoby dotarcia do klientów. Co ważniejsze, o sukcesie coraz częściej decyduje kreatywność i doświadczenie. Zwykłe działania to za mało. Większość kampanii opiera się na podstawowych narzędziach e-marketingu, które są powszechnie oferowane na rynku. Należą do nich: SEO i reklamy AdWords (remarketing), treści służące marce czyli Content Marketing, media społecznościowe, Business View, czyli wizualizacje projektów i praca nad wysokimi ocenami klientów, wspierające brand treści wideo.
Fot. Adam Białas. dyrektor w Core PR

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

„Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną

Maczfit z nowym Prezesem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.