Premiera WIŚNIOWSKI Connected – pierwsza brama smart w standardzie
Polski lider w produkcji bram wprowadza na rynek nowe, unikatowe rozwiązanie – WIŚNIOWSKI Connected. Już teraz użytkownicy mogą cieszyć się smart bramami garażowymi w standardzie. Wystarczy tylko dedykowany napęd i aplikacja, aby w pełni wykorzystać możliwości nowoczesnego sterowania bez konieczności zakupu dodatkowych urządzeń. Jest to pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku.
WIŚNIOWSKI jako pierwszy w Polsce producent oferuje automatyczną bramę garażową z Wi-Fi, która dzięki aplikacji pozwala na zdalną kontrolę, zwiększając jej komfort użytkowania. Dzięki zastosowanemu protokołowi Wi-Fi w napędzie SPARK, nie jest wymagana dodatkowa centrala smart home. Wystarczy jedynie dostęp do Internetu i domowej sieci Wi-Fi, aby zyskać pełną funkcjonalność systemu sterowania. Aplikacja jest dostępna przy zakupie bramy UniPro, UniTherm lub bramy uchylnej z najnowszym napędem SPARK. W praktyce więc, od października 2024 r. wybrane bramy wyposażone w ten napęd będą mogły korzystać z inteligentnych funkcji, bez dodatkowych opłat.
Prosta i intuicyjna aplikacja – w pełni za darmo
Sterowanie bramą odbywa się za pomocą darmowej aplikacji WIŚNIOWSKI Connected, dostępnej na urządzenia mobilne (Android, iOS) oraz w wersji webowej na komputer. Sama konfiguracja aplikacji jest niezwykle łatwa i intuicyjna – proces trwa zaledwie kilkanaście sekund i nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej. Co ważne, nie trzeba tworzyć nowych kont, ani zlecać podłączenia do systemu specjalistom – wystarczy zalogować się za pomocą swojego profilu na Facebooku, maila lub konta Gmail.
Aby usprawnić proces konfiguracji napędu z aplikacją, producent umieścił na bramie widoczną naklejkę z kodem QR do pobrania oprogramowania. Instrukcja do konfiguracji aplikacji WIŚNIOWSKI Connected znajduję się w pudełku z napędem SPARK.
Bezpieczeństwo i pełna kontrola nad dostępem
Aplikacja została zabezpieczona przed nieautoryzowanym użyciem, a dane użytkowników przechowywane są na serwerach zlokalizowanych w Polsce. Dodatkowo, dostęp do sterowania bramą można w prosty sposób przydzielić zaufanym osobom na zdefiniowanych przez siebie zasadach: na określony czas, na określoną liczbę uruchomień lub też bez ograniczeń. WIŚNIOWSKI Connected to nie tylko wygoda, ale również bezprzewodowa kontrola. W aplikacji można sprawdzić historię aktywności – dowiedzieć się, kto, kiedy i o której godzinie uruchamiał bramę. To doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć pełny nadzór nad użytkowaniem swojej bramy.
Sterowanie funkcją wentylacji garażu
Aplikacja WIŚNIOWSKI Connected umożliwia także zdalne uruchomienie funkcji wentylacji garażu poprzez uchylenie górnego panelu bramy. Warto jednak pamiętać, że do poprawnego działania tej funkcji konieczne jest zamontowanie dodatkowych okuć na górnym panelu bramy.
Smart brama WIŚNIOWSKI otwiera przed użytkownikami całkowicie nowe możliwości. Już wkrótce zostanie wyposażona także w nowe funkcje, a producent zapowiada wprowadzenie smart napędu także do innych produktów z oferty. WIŚNIOWSKI, jako pierwsza w Polsce marka daje klientom niepowtarzalną okazję do tego, by rozpocząć tworzenie smart domu bez dodatkowych modułów czy centrali smart home, w cenie standardowej automatyki do bram.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.