Premiera trekkingowego roweru elektrycznego Jeep JE-C28L
Aż do 55 km na jednym ładowaniu. Szybkie ładowanie urządzenia i wygodna wyjmowana bateria
Jeep JE-C28L posiada akumulator o pojemności 10Ah, pozwalający na rowerowe wycieczki na dystansie do 55 km. Dużą jego zaletą jest to, iż jest on umieszczony pod bagażnikiem i istnieje możliwość szybkiego jego wyjęcia w celu naładowania, które trwa zaledwie od 4 do 6 godzin. Użytkownik nie musi zatem martwić się o brak miejsca do ładowania jednośladu, ze względu na jego gabaryty – może wygodnie przenosić baterię i ładować ją w dogodnym dla siebie miejscu.
Komfortowy e-rower dla kobiet, osób starszych i ceniących sobie wygodę
Rower elektryczny Jeep JE-C28L posiada silnik o mocy 250W, który pozwoli na jazdę z prędkością do 25 km/h oraz solidną 44 cm ramę o tradycyjnym, miejsko-turystycznym profilu. Model JE-C28L wyposażony został również w 6-biegowe przerzutki marki Shimano oraz błotniki, dzięki którym jazda będzie nie tylko bardziej efektywna, ale i komfortowa. Umieszczony nad baterią bagażnik umożliwi wygodny transport zakupów lub rzeczy osobistych. Rower Jeep JE-C28L został wyposażony w duże, miękkie a co za tym idzie wygodne siodełko.
O bezpieczeństwo użytkownika pomogą zadbać z kolei hamulce typu V-break oraz oświetlenie, umieszczone z przodu i z tyłu pojazdu. E-rower posiada także wyświetlacz LED, umieszczony przy kierownicy, by móc wygodnie kontrolować rozwijaną przez pojazd prędkość.
Jeep JE-C28L w kolorze czarnym, białym, niebieskim dostępny jest na mediamarkt.pl w cenie 3999 zł.
Klocki hamulcowe w ciężarówkach - poradnik Steinhof
Nowa lampa warsztatowa LED pod maskę
Częstochowa centrum innowacji. Komercyjny tor zderzeniowy otrzymuje homologację.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Infrastruktura
Polskie rolnictwo potrzebuje inwestycji infrastrukturalnych. Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń kolejowych
Brak inwestycji w porty i kolej ogranicza potencjał eksportu rolnego, oznacza też problem z tranzytem ukraińskiego zboża. Konieczna jest przede wszystkim budowa agroportów. – Mierzymy się z dużą nadwyżką zboża, którą trzeba wywieźć jak najszybciej, żeby zwolnić powierzchnie magazynowe do żniw na kolejny sezon, i w związku z tym potrzebne jest coraz szybsze tempo wywożenia – mówi Stefan Krajewski, wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi. Część ekspertów zastanawia się jednak nad długofalowym uzasadnieniem takich inwestycji.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.