Premiera e-hulajnogi Rider Monster

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Rider Monster to e-pojazd, którego sercem jest 350W silnik umożliwiający osiągniecie prędkości do 25 km/h oraz pokonywanie wzniesień o kącie nachylenia do 15 stopni. E-hulajnoga została wyposażona w wyjątkowo duże pompowane koła, przedni i tylny hamulec tarczowy oraz do tej pory niespotykany na rynku duży akumulator o pojemności aż 10Ah.
Dłuższy czas pracy na baterii, mocny silnik i duże koła sprawiają, że nowy model Rider Monster - w przeciwieństwie do większości obecnych na rynku modeli hulajnóg - nadaje się do jazdy nie tylko w mieście ale i po wymagającym, terenowym podłożu.
Zastosowane w hulajnodze pompowane koła są zdecydowanie większe niż w urządzeniach tego typu. Przednie ma wymiar 20 cali, a tylne 16 cali, dzięki czemu e-pojazd charakteryzuje się dużym 16-centymetrowym prześwitem. Komfort jazdy zapewnia też regulowana wysokość kierownicy – dzięki temu zabiegowi hulajnogę w szybki i łatwy sposób można dopasować do wzrostu użytkownika. Pojazd uruchamia się przy pomocy kluczyka, co sprawia, że można go zostawić przed sklepem lub biurem. Obok włącznika znajduje się wyświetlacz pokazujący informacje o stanie naładowania baterii natomiast lampkę i klakson włącza się za pomocą dwóch przycisków umieszczonych przy manetce. Urządzenie zostało także wyposażone w przedni i tylny hamulec tarczowy, co zapewnia bezpieczeństwo w nagłych sytuacjach gwarantując możliwie najkrótszą drogę hamowania.
Rider Monster ładuje się od 4 do 5 godzin. Dystans, który można przejechać na jednym cyklu baterii to nawet 30 km. Hulajnoga, która waży 19 kg rozpędza się do 25 km/h. Pojazd jest przeznaczony dla użytkowników, których masa ciała nie przekracza 120 kg.
Hulajnoga Rider Monster kosztuje 2199zł i jest dostępna w sklepie 4cv:
https://4cv.sklep.pl/product-pol-12928-Rider-Monster-Hulajnoga-Elektryczna-Czarna.html
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
- Wymiary: 156 x 53 x 105-120 cm
- Średnica kół: Przód 20', Tył 16'
- Prędkość maksymalna: do 25 km/h
- Moc silnika: 350W
- Zasięg maksymalny : do 30 km
- Kąt natarcia (wzniosu) : 15°
- Akumulator: 10Ah
- Napięcie akumulatora: 36V
- Czas ładowania baterii : ok 4-5 godzin
- Max dozwolone obciążenie : 120 kg
- Min wymagane obciążenie : ok 30 kg
- Wysokość do ziemi: 16 cm
- Waga: ok 19 kg

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.