Premiera e-hulajnogi Rider Monster

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Rider Monster to e-pojazd, którego sercem jest 350W silnik umożliwiający osiągniecie prędkości do 25 km/h oraz pokonywanie wzniesień o kącie nachylenia do 15 stopni. E-hulajnoga została wyposażona w wyjątkowo duże pompowane koła, przedni i tylny hamulec tarczowy oraz do tej pory niespotykany na rynku duży akumulator o pojemności aż 10Ah.
Dłuższy czas pracy na baterii, mocny silnik i duże koła sprawiają, że nowy model Rider Monster - w przeciwieństwie do większości obecnych na rynku modeli hulajnóg - nadaje się do jazdy nie tylko w mieście ale i po wymagającym, terenowym podłożu.
Zastosowane w hulajnodze pompowane koła są zdecydowanie większe niż w urządzeniach tego typu. Przednie ma wymiar 20 cali, a tylne 16 cali, dzięki czemu e-pojazd charakteryzuje się dużym 16-centymetrowym prześwitem. Komfort jazdy zapewnia też regulowana wysokość kierownicy – dzięki temu zabiegowi hulajnogę w szybki i łatwy sposób można dopasować do wzrostu użytkownika. Pojazd uruchamia się przy pomocy kluczyka, co sprawia, że można go zostawić przed sklepem lub biurem. Obok włącznika znajduje się wyświetlacz pokazujący informacje o stanie naładowania baterii natomiast lampkę i klakson włącza się za pomocą dwóch przycisków umieszczonych przy manetce. Urządzenie zostało także wyposażone w przedni i tylny hamulec tarczowy, co zapewnia bezpieczeństwo w nagłych sytuacjach gwarantując możliwie najkrótszą drogę hamowania.
Rider Monster ładuje się od 4 do 5 godzin. Dystans, który można przejechać na jednym cyklu baterii to nawet 30 km. Hulajnoga, która waży 19 kg rozpędza się do 25 km/h. Pojazd jest przeznaczony dla użytkowników, których masa ciała nie przekracza 120 kg.
Hulajnoga Rider Monster kosztuje 2199zł i jest dostępna w sklepie 4cv:
https://4cv.sklep.pl/product-pol-12928-Rider-Monster-Hulajnoga-Elektryczna-Czarna.html
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
- Wymiary: 156 x 53 x 105-120 cm
- Średnica kół: Przód 20', Tył 16'
- Prędkość maksymalna: do 25 km/h
- Moc silnika: 350W
- Zasięg maksymalny : do 30 km
- Kąt natarcia (wzniosu) : 15°
- Akumulator: 10Ah
- Napięcie akumulatora: 36V
- Czas ładowania baterii : ok 4-5 godzin
- Max dozwolone obciążenie : 120 kg
- Min wymagane obciążenie : ok 30 kg
- Wysokość do ziemi: 16 cm
- Waga: ok 19 kg

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.