Komunikaty PR

Poznaj Polską Grupę Porcelanową

2023-10-18  |  21:00
Biuro prasowe

W 2018 roku temu powstała Polska Grupa Porcelanowa – najsilniejsza w Polsce i wiodąca w Europie grupa wytwórców porcelany stołowej. Każda z marek należących do PGP ma swoją ugruntowaną pozycję na rynku, a więc połączenie sił służy lepszemu odpowiadaniu na potrzeby klientów. Celem powstania grupy była konsolidacja mocy produkcyjnych i zwiększenie dostępności poszczególnych wyrobów. Grupa łączy nie tylko cztery brandy ale i tradycję ze współczesnością, wyróżniając się doskonałym wzornictwem i jakością. Dzięki innowacyjności i kreatywnemu podejściu do produktu, PGP jest liderem segmentu HoReCa i Porcelany Premium.


Lubiana na całym świecie


Zakłady Porcelany Stołowej „Lubiana” SA działają nieprzerwanie od 1969 roku i są jednym z największych i wiodących producentów wyrobów porcelanowych w Europie. Spółka realizuje sprzedaż w prawie 40 krajach na całym świecie, co stanowi ponad 70% całej produkcji. Nowoczesne wyroby marki Lubiana można znaleźć m.in. w hotelach, kawiarniach czy restauracjach, jak również w znanych sieciach handlowych. Marka jest też ceniona przez miliony indywidualnych odbiorców w Polsce i za granicą. Jedną z bardziej nowatorskich kolekcji porcelany marki Lubiana jest Stone Age, nagrodzona wyróżnieniem Design dla Konesera. Inspirowana nieokiełznaną naturą linia zachwyca asymetrią i odrobiną ekstrawagancji, rzucając odważne wyzwanie tradycyjnym formom i kształtom. Zestawy są dostępne w kolorach: morskim, beżowym, z niebieskimi zdobieniami i w klasycznej bieli. W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek oraz potrzeby klientów marki Lubiana w 2023r. do oferty dołączyły również produkty Stoneware. Kolekcje zostały stworzone z naturalnych materiałów, w nowoczesnej hali produkcyjnej, z wykorzystaniem najnowszych technologii. Docenione i nagrodzone kryształową statuetką Innowatory 2023 w kategorii Innowacyjny Design. Czym wyróżniają się kolekcje Desert i Cosmos z nowej serii Stoneware? To produkty, które oddają hołd naturze i sztuce, zachowując jej surowość i autentyczność, dzięki zastosowanej nowoczesnej technologii podczas ich produkcji.


Chodzież – wszystko, co znane i dobre


Chodzież to marka z tradycjami, które sięgają 1852 roku. Obecnie znakomicie sprawdza się na rynku, zmieniając się wraz z duchem czasu. Jednocześnie zachowuje tradycyjne atuty wynikające z poszanowania dawnych wzorców. Nic dziwnego, że od pokoleń gości w tysiącach domów. Dowodem uznania dla marki Chodzież jest przyznanie jej tytułu i certyfikatu Rodzinnej Marki Roku 2023. Kolekcja Iwona Złota Róża to prawdziwa wizytówka marki Chodzież, która od wielu lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Ponadczasowy motyw królowej kwiatów i zdobienia w formie subtelnych angielskich róż – w połączeniu z dyskretnymi, złotymi zdobieniami – są wyróżnikami tej zastawy. Całości dopełniają relief i oryginalne uchwyty.

Ćmielowska tradycja i przyszłość


Porcelana z Ćmielowa to ponad 230 lat kunsztu. Jest marką samą w sobie i stanowi trwałą część polskiej kultury materialnej. Doskonała jakość i tradycja klasycznej porcelany stołowej przetrwała zawieruchę dziejów. Obecnie porcelana z Ćmielowa pisze już nowe karty historii. Ćmielowska zastawa porcelanowa to propozycja dla osób, które cenią sobie szyk, elegancję, finezję oraz poszukują niebanalnych rozwiązań w aranżacji stołu. Kolekcja Rococo to klasyka ćmielowskiej porcelany, której korzenie sięgają XVIII wieku. Inspiracją dla twórców fasonu Rococo były niezmienne kanony piękna, które sprawdzają się również na współczesnych stołach. Oprócz harmonijnej formy i asymetrycznych zdobień, cienkościenna porcelana z tej serii cechuje się dużą trwałością i funkcjonalnością.


Ćmielów Design Studio, czyli nowy wymiar porcelany


Najmłodsza z marek PGP – Ćmielów Design Studio – w bieżącym roku świętuje 10-lecie. W tym czasie najlepsi projektanci, korzystając z najnowszych technologii, stworzyli dzieła nowoczesnej sztuki użytkowej, która zachwyca i zadziwia swoją innowacyjnością. Oprócz ciągłego wytyczania trendów, studio z szacunkiem podchodzi do polskich tradycji produkcji porcelany, czego wyrazem jest stosowanie unikatowych metod ręcznego wytwarzania i zdobienia.
Bau Solo to kolekcja zaskakująca swoją innowacyjnością i funkcjonalnością. Zaprojektowana została przez Edytę Cieloch. Linia zyskała międzynarodowe uznanie, a 5 lutego 2023 roku podczas targów AMBIENTE 2023 otrzymała prestiżową nagrodę w kategorii Coffee/Teaware. Tradycyjne bryły czajnika i filiżanki ustępują tutaj miejsca jednolitej, nowatorskiej formie. Zestawy są dostępne w siedmiu kolorach: niebieskim, różowym, szarym, ceglastym, grafitowym, migdałowym, jasnozielonym oraz w wersji białej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.