Komunikaty PR

Powierzchnie nowej generacji od Neolith

2022-09-30  |  14:51
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Neolith prezentuje nową, rewolucyjną generację powierzchni wytwarzanych przy użyciu technologii druku3D – Neolith Iconic Design. W oparciu o trzy filary – wzornictwo, innowacyjność i zrównoważony rozwój – Neolith przedstawia rewolucyjne powierzchnie, zachowując dotychczasową filozofię produktu oraz charakterystyczne zasady przyświecające działalności firmy. Jest to przełomowa nowość wyznaczająca nowe standardy w branży kamienia spiekanego, łącząc najnowsze trendy w dziedzinie zdobienia, technologii oraz sztuki.

Uroczysta, ekskluzywna i długo wyczekiwana premiera skierowana do najważniejszych klientów pochodzących z ponad 80 różnych krajów stanowi kolejny krok Neolith w kierunku tworzenia wyjątkowych powierzchni zapewniających kompleksowe wzornictwo w całej objętości płyty. Umożliwia to również tworzenie wyjątkowych, naturalnych reprodukcji z zastosowaniem niezliczonych rodzajów zdobienia, w tym geometrycznych rzutów, przezroczystych i półprzezroczystych form, a także szerokiego wachlarza nieprzeciętnych tekstur powierzchniowych.

Opatentowana technologia

Tworzenie imponujących modeli, bez ograniczeń i z zapewnieniem najlepszych właściwości technicznych, jest możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii. Jest to autorska, opatentowana i wyłączna technologia marki zrodzona z ponad dwuletnich wysiłków działu B+R+i w odpowiedzi na potrzeby profesjonalistów z branży, jak również w reakcji na opinie konsumentów, aby umożliwić dostarczenie architektom i projektantom ekskluzywnych narzędzi pozwalających na urzeczywistnienie dowolnej aranżacji bez ograniczeń dla wyobraźni.

Technologia wykorzystuje w pełni realistyczną metodę zdobienia 3D, która umożliwia wprowadzenie jeszcze bardziej ożywionych barw o jeszcze większej głębi. Również nowo opracowane tekstury zapewniają wiele nowych, dotąd niewyobrażalnych w branży możliwości. Nowe rozwiązanie zapewni klientom szeroki wachlarz zastosowań, zwłaszcza w zakresie blatów kuchennych i łazienkowych.

Ten ambitny projekt, będący owocem znaczących inwestycji w wysokości ponad trzech milionów euro, otrzymał wsparcie CDTI (hiszpański Ośrodek Przemysłowego Rozwoju Technologicznego). Jest to zarazem element planu ekspansji przemysłowej Neolith, umożliwiający stworzenie wachlarza patentów oraz zawarcie szeregu umów o współpracy z wieloma wiodącymi na świecie partnerami technologicznymi, zgodnie z planami strategicznymi firmy zakładającymi niezmienne dostarczanie najnowszych osiągnięć technologicznych i ich skuteczne wdrażanie w prowadzonej działalności. 

Zrównoważona technologia 3D, 0% krzemionki w składzie

Neolith, awangardowe tworzywo pod względem wzornictwa, technologii i zrównoważonego rozwoju, wytwarzany jest w warunkach carbon neutral. Mając na uwadze niezmienne zobowiązanie firmy oraz ekologiczne DNA Neolith, obecnie należy do grona najbardziej przyjaznych materiałów dla środowiska i stanowi źródło inspiracji dla nowych trendów architektonicznych.

Wraz z premierą Neolith Iconic Design marka Neolith plasuje się na podium innowacyjności, prezentując wyjątkową powierzchnię zarówno pod względem składu, jak i walorów estetycznych. Oparta na nowym składzie technologia Neolith Iconic Design nie obejmuje użycia krzemionki, co stanowi dotychczas niespotykane osiągnięcie i najlepszy wynik w branży.

Ponadto 100% energii wykorzystywanej do produkcji tej nowej generacji powierzchni pochodzi ze źródeł odnawialnych, a całość wody potrzebnej do ich obróbki trafia do ponownego wykorzystania. Nowy proces produkcyjny, patenty i certyfikaty stanowią odpowiedź na ogromne potrzeby rynku, zapewniając nowe możliwości w zakresie projektowania i zastosowań, a przy tym upraszczając czynności montażowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje Biuro prasowe
2024-11-25 | 10:00

Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje

Kamień naturalny od lat cieszy się popularnością jako element wykończeniowy podłogi, łącząc wyjątkowe walory estetyczne z trwałością. Dzięki swojej różnorodności, znajduje
Dom Nowa Murowana z miesiącem korzyści
2024-11-25 | 09:00

Nowa Murowana z miesiącem korzyści

Zakupowe szaleństwo z okazji Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Od jakiegoś czasu rabaty dotykają każdą branżę, w tym deweloperską. Inwestor, realizujący dwa osiedla pod
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Ochrona środowiska

Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje

Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.

Ochrona środowiska

Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.