Komunikaty PR

Powierzchnie nowej generacji od Neolith

2022-09-30  |  14:51
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Neolith prezentuje nową, rewolucyjną generację powierzchni wytwarzanych przy użyciu technologii druku3D – Neolith Iconic Design. W oparciu o trzy filary – wzornictwo, innowacyjność i zrównoważony rozwój – Neolith przedstawia rewolucyjne powierzchnie, zachowując dotychczasową filozofię produktu oraz charakterystyczne zasady przyświecające działalności firmy. Jest to przełomowa nowość wyznaczająca nowe standardy w branży kamienia spiekanego, łącząc najnowsze trendy w dziedzinie zdobienia, technologii oraz sztuki.

Uroczysta, ekskluzywna i długo wyczekiwana premiera skierowana do najważniejszych klientów pochodzących z ponad 80 różnych krajów stanowi kolejny krok Neolith w kierunku tworzenia wyjątkowych powierzchni zapewniających kompleksowe wzornictwo w całej objętości płyty. Umożliwia to również tworzenie wyjątkowych, naturalnych reprodukcji z zastosowaniem niezliczonych rodzajów zdobienia, w tym geometrycznych rzutów, przezroczystych i półprzezroczystych form, a także szerokiego wachlarza nieprzeciętnych tekstur powierzchniowych.

Opatentowana technologia

Tworzenie imponujących modeli, bez ograniczeń i z zapewnieniem najlepszych właściwości technicznych, jest możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii. Jest to autorska, opatentowana i wyłączna technologia marki zrodzona z ponad dwuletnich wysiłków działu B+R+i w odpowiedzi na potrzeby profesjonalistów z branży, jak również w reakcji na opinie konsumentów, aby umożliwić dostarczenie architektom i projektantom ekskluzywnych narzędzi pozwalających na urzeczywistnienie dowolnej aranżacji bez ograniczeń dla wyobraźni.

Technologia wykorzystuje w pełni realistyczną metodę zdobienia 3D, która umożliwia wprowadzenie jeszcze bardziej ożywionych barw o jeszcze większej głębi. Również nowo opracowane tekstury zapewniają wiele nowych, dotąd niewyobrażalnych w branży możliwości. Nowe rozwiązanie zapewni klientom szeroki wachlarz zastosowań, zwłaszcza w zakresie blatów kuchennych i łazienkowych.

Ten ambitny projekt, będący owocem znaczących inwestycji w wysokości ponad trzech milionów euro, otrzymał wsparcie CDTI (hiszpański Ośrodek Przemysłowego Rozwoju Technologicznego). Jest to zarazem element planu ekspansji przemysłowej Neolith, umożliwiający stworzenie wachlarza patentów oraz zawarcie szeregu umów o współpracy z wieloma wiodącymi na świecie partnerami technologicznymi, zgodnie z planami strategicznymi firmy zakładającymi niezmienne dostarczanie najnowszych osiągnięć technologicznych i ich skuteczne wdrażanie w prowadzonej działalności. 

Zrównoważona technologia 3D, 0% krzemionki w składzie

Neolith, awangardowe tworzywo pod względem wzornictwa, technologii i zrównoważonego rozwoju, wytwarzany jest w warunkach carbon neutral. Mając na uwadze niezmienne zobowiązanie firmy oraz ekologiczne DNA Neolith, obecnie należy do grona najbardziej przyjaznych materiałów dla środowiska i stanowi źródło inspiracji dla nowych trendów architektonicznych.

Wraz z premierą Neolith Iconic Design marka Neolith plasuje się na podium innowacyjności, prezentując wyjątkową powierzchnię zarówno pod względem składu, jak i walorów estetycznych. Oparta na nowym składzie technologia Neolith Iconic Design nie obejmuje użycia krzemionki, co stanowi dotychczas niespotykane osiągnięcie i najlepszy wynik w branży.

Ponadto 100% energii wykorzystywanej do produkcji tej nowej generacji powierzchni pochodzi ze źródeł odnawialnych, a całość wody potrzebnej do ich obróbki trafia do ponownego wykorzystania. Nowy proces produkcyjny, patenty i certyfikaty stanowią odpowiedź na ogromne potrzeby rynku, zapewniając nowe możliwości w zakresie projektowania i zastosowań, a przy tym upraszczając czynności montażowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.