Komunikaty PR

Postępy w ramach projektu Nowa Murowana

2023-03-14  |  07:00

Projekt Nowa Murowana to już 153 lokali przekazanych nowym mieszkańcom. W połowie 2022 ruszyły prace związane z realizacją kolejnego etapu inwestycji. W pierwszej kolejności powstanie trzykondygnacyjny budynek wielorodzinny o niebanalnej architekturze, a także nieregularnym układzie okien. Dostępnych będzie 26 mieszkań o powierzchni od 27 do 68 mkw., a wśród nich kawalerki oraz lokale 2- i 3- pokojowe. Do mieszkań parterowych przynależą ogródki o metrażu nawet do 116,55 mkw. Aktualnie można zakupić miejsca postojowe naziemne, a niedługo do oferty trafią miejsca parkingowe zlokalizowane w podziemnej hali oraz komórki lokatorskie. Podobnie jak w zrealizowanych już etapach, w tej części osiedla wszystkie mieszkania będą oddawane w standardzie deweloperskim, który gwarantuje m.in. kaloryfery, parapety wewnętrzne, kontakty, włączniki, domofon, piec kondensacyjny dwufunkcyjny, a także rolety zewnętrzne dla mieszkań parterowych. Dla najmłodszych dostępne są również na terenie inwestycji dwa place zabaw. - Budowa trwa zgodnie z założonym planem, a nawet wyprzedziliśmy harmonogram. Gotowe jest już pokrycie dachowe na całym budynku. Zamontowaliśmy stolarkę okienną, kończymy wykonanie elewacji zewnętrznej. - mówi Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży projektu Nowa Murowana. Spośród 26 lokali w sprzedaży zostało jeszcze kilkanaście mieszkań. Ich cena rozpoczyna się od 6380 zł brutto za mkw. Zakończenie realizacji deweloper planuje na II kwartał 2024 roku. Docelowo powstaną 4 budynki wielorodzinne.

Murowana Goślina znajduje się około 20 km od Poznania. Zaletą lokalizacji inwestycji jest szybki dojazd do Poznania. Zarówno samochodem jak i popularnym szynobusem, którego stacja znajduję się około 300 metrów od inwestycji. Komfort zamieszkiwania gwarantują także liczne markety, punkty handlowo - usługowe oraz dobre zaplecze oświatowe. To także doskonałe miejsce zarówno dla osób aktywnych, jak i uciekających od zgiełku zatłoczonego miasta. Nieopodal inwestycji rozpoczyna się teren Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka, który zapewnia aktywny wypoczynek i możliwości regeneracji sił w otoczeniu natury.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.